Bemutatás

210 9 2
                                    

Nem érdekel!

Az ember napi 20-25x mondja ki ezt az aprócska mondatot. Élete során több milliószor.

Sokszor mondjuk olyasmire ami nincs kedvünkre, nem érdekel minket, túl bonyolult számunkra az adott téma ahhoz, hogy jobban beleártsuk magunkat vagy épp meg akarjuk kímélni szívünket az újabb csalódástól, így inkább azt mondjuk Nem érdekel.

Ebben a történetben főhősünk egy olyan lány ki fittyethányva mindenre, előszeretettel hágja át a szabályokat letudva a Nem Érdekel életfilozófiájával, akár még a legkomolyabb helyzetekben is.
Egy súlyos tragédia után úgy döntött elég a felelősségvállalásból és a következmények elviseléséből. A mának él, kiélvezve az élet minden egyes pillanatát.

De mint azt tudjuk akármilyen jól is hangzik ez, nem mindig olyan könnyű és zökkenőmentes az élet, mint ahogy mi az elképzeljük és szeretnénk.

Violet egy átlagos munkával teli napon találkozik egy furcsa, ismeretlen rolleres fiúval akit még soha senki sem látott, aki komoly mégis gyermeki viselkedésével ráébreszti, hogy az életet nem szabad félvállról venni és vállalnia kell a tettei utáni következményeket. Az idegen fiú szépen lassan fényt derít a lány által féltve őrzött titokra és sikerül lerombolnia azokat a falakat amelyeket Violet éveken át gondosan magaköré épített.

De vajon jó ötlet-e széttörni ezeket a falakat?
Vajon a napfényt látott titok hatással lesz bármelyikükre?
Vagy a semmiből jött idegen elég-e egyedül ahhoz, hogy a reményvesztett lány életét megváltoztassa vagy már túl késő?
És a legfontosabb kérdés!☝
Ki ez a titokzatos idegen és mért pont Violettel hozza össze a sors?

Tartsatok velem és minden válaszra szépen lassan fényderül.

(UI: Lesz benne egy csipetnyi fantasy csavar de nem varázserős, csiribícsiribás módon. Hanem kicsit másképp. De nem árulok el semmit. Legyetek szemfülesek és hamar rájöttök.😁)

I don't care {YoonGi fanfic.}  (befejezett)Where stories live. Discover now