Tanımak

118 18 5
                                    

Merhaba ben Bella 17 yaşındayım Reine kasabasında oturuyorum Annem ve Babamla oturuyorum.Annemin ismi Rosa Babamın ismi Jack ikiside birer doktor kasabanın dışında bir yerde işe gidiyorlar maalesef ki bazen kasaba dışında kalmak zorunda kalıyorlar.Bugün sabah yine kış uykusuna daldığım için geç kalmak üzereydim güzel rüyalar görüyordum ta ki Annem beni uyandırana kadar:

" Bella hadi geç kalıcaksın uyan artık tembel teneke"dedi.

" Anne beş dakika daha lütfen!" Dedim ama nafile.

" Bella uzatma kalk hadi üstünü giyin hazırlan dünkü gibi geç kalma hızlı yürü hızlı hareket et."

" Tamam."dedim.

Üstüme güzel siyah bir kazak altıma güzel bir kot pantolon saçımı akşamdan ördüğüm için açtım ve çok güzel gözüküyordu aynada güzel siyah gözlerime baktım kirpiklerimi kıvırdım dün lanet olası bir sivilcem çıkmıştı onu iyice kapatım hazırdım çok güzel gözüküyordum aşağı indim yeşil şişme bir mont giydim altıma siyah botlarımı giydim ve evden çıktım.

Sonunda okula gelmiştim gelirken yoruldum ve çok üşümüştüm çok soğuktu ben sınıfa girdikten sonra yağmur yağıyordu sevinmiştim çünkü ben yürürken yağmur yağmıyordu.Bir anda arkamda birinin belirmesiyle korktum Nina gelmişti:

"Manyak korkutun beni ne ara geldin sen"dedim.Bunu demem üzerine gülmüştü

"Pardon.Noldu yine düşüncelere dalmışsın Bella"Bu kızın benim hissettiğimi hissetiğine yemin edebilirim.

"Dünyadan Bellaya bugün dışarı çıkalım mı belki Alice'te gelir"dedi Nina gülerek

"Olur tabikide nereye gidicez"dedim bende güldüm.

"Kafeye yada sinemaya gidelim.Alice'de soralım belki oda sinema falan seçer ne dersin"dedi.

"Olur"dedim.

Alice'i okulda aradık sınıfta değildi beş dakika boyunca aradık durduk ama yoktu Sınıfa çıkalım belki buluruz dedik ve sınıfa çıktık Alice ordaydı çantasında birşeyler arıyor gibiydi yanına gittik

"Alice nasılsın" dedim.

"İyiyim siz nasılsınız" dedi Alice gülümsedi.

" İyiyiz bizde diyoruz ki yarın sinemaya yada kafeye gideriz diyoruz ne diyorsun sen de gelmek ister misin" dedim gülümseyerek.

"Olur ama anneme sormam gerek" dedi Alice.

"Peki sinemaya yoksa kafeye mi gitsek ne dersin" dedi Nina.

"Hmmm....Sinemaya gidebiliriz eğer sizin içinde uygunsa"dedi Alice.

"Uygun bizim için"dedim.

Ardından zil çaldı derse başladık benim hiç dinleyesim yoktu çok yorgundum uykum vardı ve acıkmıştım defterimi sıkıntıdan karalaya karalaya okul bitmişti tam kapıdan çıkacaktım ki Nina beni durdu.

"Beraber gitmiyor muyuz fıstık" dedi bunun üzerine ikimizde kahkaha atmıştık.

"Tabikide. Hanımefendi gidiyoruz" biraz daha kahkaha atıktan sonra hızlıca okuldan çıktık Nina'nın evine gelmiştik ve birbirimize görüşürüz dedikten sonra eve doğru yürümeye başladım bir çığlık sesi duydum ama nerden geldiğini anlayamamıştım korkuyordum umutsuzca etrafta gezinip nerden geldiğine baktım ama bulamıyordum çığlık bir anda kesildi arkamda beliren birinin gölgesini gördüğümde arkamı dönüp çığlık attım Alice'ti.

"Bella noldu iyi misin?"dedi Alice benim için endişelenmiş görünüyordu.

"İyiyim...Ee şey benim eve gitmem gerek görüşürüz Alice" dedim.

aniden ordan uzaklaştım eve doğru koştum ve eve vardım.Kapıyı açtım eve girdim elimi yüzümü yıkadım ev kıyafetlerimi giydim salona inip bir film seçip izledim romantik ve biraz içinde korku gerilim vardı 2 saatlik bir filmdi filmi bitirdikten sonra yeni bir filme başladım 2 saatlikti oda korku gerilimdi o filmde bitikten sonra saati 19.25 yapmıştım annem ve babam işten birazdan gelirlerdi.Annem babam gelmişti. Onlara hoşgeldin dedikten sonra odama gitim uykum çok vardı yatağa yatım ve uykuya daldım.

"Noluyor nerdesiniz" diye bağırdım.

"Yardım et lütfen.Ölmek istemiyorum"dedi.

Ağlamaya başladım aniden önümde berilen bir kadın gördüm sarı saçlı ela gözlü beyaz tenli bir kadındı.

"Beni kurtaramadın senin yüzünden öldüm!"dedi.Yüzünde öfke ve üzüntü vardı korkmaya başlamıştım.

"Seni öldürücem!"diye bağırdı.Ve karnıma bir bıçak sapladı.çığlık attım ve uykudan uyandım.

Son
Umarım güzel olmuştur ilk kitabım yazım hatalarım olabilir kusura bakmayın.❤️❤️❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin