Ölmek

17 5 0
                                    

Sonunda 200 olduk bunun şerefine miyecf serrayimm  çok teşekkür ederim ❤️ onların tavsiyeleri ve destekleri sayesinde buralara geldim. @SEKERzeyzey3 teşekkür ederim güzel yorumların için.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
*************************************************

Tam çığlık atıcaktım ki ağzımı kapattı beni içeriye aldı.

"Sus yoksa seni öldürürüm!"dedi.Soul

"Eğer kaçmaya çalışırsan bu sefer gerçekten ölürsün o yüzden sus"dedi.Sinirli bir sesle.

"Bakıyorumda beni özlememişsin.Evet seni daha rahat öldürebileceğim bir yer lazım.Evine gitmeye ne dersin."dedi.Sırıtarak.

Kapıyı açtı dışarıya çıktık.Eve doğru yürümeye başladık.Cebindeki bıçağı sessizce çıkardım.Elini ağzımdan çekmesini sağladım karşısına geçtim.

"Ben senin yüzünden ölemem duydun mu beni."dedim.Bıçağı kalbine sapladım.

"Beni şaşırtıyorsun ama elimden kaçamazsın"dedi.Ölücekmiş gibi görünüyordu.

Önümden bir anda kayboldu etrafa baktım yoktu.Bunu fırsat vererek hemen hızla kaçtım.Eve doğru koşuyordum.

Koşarken yerde acıyla kıvranan Clarice'ı gördüm.Hemen elime aldım ve eve doğru koşmaya başladım.

Evin önüne gelmiştik.Kapıyı açıp içeriye girdim odama doğru çıktım.Clarice yatağa yatır

"Clarice iyi misin?"dedim.

"İyiyim.Ben ölümsüzüm endişelenme"dedi.Clarice.

"O nasıl oluyor?"dedim.Çok şaşırmıştım.

"Uzun hikaye."

Sohbet etmeye başladık baya iyi anlaşmıştık.Clarice artık bende kalıcaktı.Uyumaya karar verdik.

*************************************************
"Soul lütfen dur lütfen"dedi.Kadın

"Kes sesini!"dedi.Bağırarak.Soul.

Kadının ağzını bantladı bir sandalyeye oturttu ve ellerini kolarını iple bağladı.Kadın ağlıyordu.

"Kes zırlamayı budala!"dedi.Soul

Karşısına geçti bir sandalye alıp oturdu.

"Beni neden bıraktın neden beni istemedin Anne neden?"dedi.Sesi çok cılız çıkmıştı.Damla damla akıyordu göz yaşları.

Eline benzin bidonunu aldı.Odaya dökmeye başladı.Kadın durmadan bağrıyordu sesi inleme sesi gibiydi.

"Hepsi senin yüzünden oldu babam o yüzden öldü!"dedi.Bağırarak.

Eline çakmak aldı ve odaya doğru fırlattı.Kadın inim inim inliyordu korkudan.Odanın kapısını kilitledi ve çıktı.

Oda alevler içerisindeydi kadın nefesizlikten bayılmıştı.

************************************************
1 haftadır Soul gelmiyordu sanırım ondan kurtulmuştum ama tam 1 aydır benim peşimdeydi neden şimdi vazgeçsin ki bence aklımla oynuyordu halada bunu hiçkimse bilmiyordu.

Clarice hariç hiç kimse.

Nina ve Alice'le o günden beri konuşmuyordum özlemiştim ikisinide ama halada sinirliydim onlara.

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp hazırlanmaya başladım.

Üstüme altımı kapatacak beyaz tişört.Üstüme lacivert Gap yazan sweat giydim.Altıma açık yeşil tayt giydim.

Banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Saçlarımı açtım.Kirpiklerimi kıvırdım.Biraz yanaklarıma allık sürdüm.

Yine müthiş gözüküyordum.Çantamı aldım odamdan çıktım ve merdivenlerden aşağı indim.Mont olarak cekete benzeyen bir mont giydim.Ve yeşil botlarımı giyip evden çıktım.

Okula doğru yürümeye başladım.Hava çok soğuktu iyikide kışlık tayt giymiştim.

Son

Bölümü nasıl buldunuz?

Aşağıdaki küçük yıldıza tıklamayı unutmayın.

Seviliyorsunuz❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin