Seni Çok Özledim

16 4 33
                                    

Bu bölümü @ZhraRstmli 'e ithaf ediyorum.❤️🐼
🪩

"Özlemişim seni Bella"dedi gülümseyerek.O beni
özlediğini mi söyledi yoksa ben mi hayal görüyorum.

"S-Se-Sen"dedim sesim titremişti onu görmek en son isteyeceğim şeydi.

"Evet benim ben geldim!"dedi gülümseyerek.Benim üstüme yürümeye başladı nedense buz kesilmiştim.Bana sarılmak için bir adım geri çekildim.

"Sen beni özlememişsin"dedi yüzü düşmüştü.Çok garip şeyler oluyor sanırım deliriyorum.

"Sen kimsinde seni özleyim!"dedim sinirle.

Yüzü kızgın bir ifade aldı.Sanırım bunu söylememeliydim.Koşarak kaçmaya başladım.

Arkama baktığımda Soulu göremedim sanırım kaçmıştım.Mutluluktan ölücektim ki kafamı önüme çevirdiğimde Soula doğru koştuğumu fark ettim.

Üzerine çarptım tam düşüyordum ki belimden tuttu.Çok yakındık.Soul kıpkırmızı olmuştu bende korkudan zangır zangır titriyordum.

Rüyadan Uyanır.....

"Hey kalkmayı düşünüyor musun? Beş saattir alarm çalıyor Bibi"dedi bu Claricı'n sesiydi.

Hemen ayağa kalktım Clarice'ı kucağıma aldım ve banyoya götürdüm.

"Uslu uslu otur bakalım Civcivim"dedim gülümseyerek.

Elimi yüzümü yıkadım,Dişlerimi fırçaladım.Kirpik kıvırıcım'ı elime alıp kıvırmaya başladım.

Saçlarımı güzel topuz yaptım ve kiraz kokan müthiş dudak nemlendiricisini sürdüm.

Yanağıma allık sürdüm ve tam Clarice alıp çıkıyordum ki;

"Bibi banada sürer misin?"dedi gülümseyerek.O kadar tatlı söylemişti ki yiyesim geldi.Onu kendi evladım gibi seviyordum.

"Hangisi allık mı Civcivim?"dedim gülümseyerek.

"Evet yupi!"dedi gülümseyerek.Çok tatlıydı.Ellime biraz allık aldım ve iki yanağına allık sürdüm.

Ardından Clarice kucağıma alıp yatağa koydum.

Üstümü başımı seçip banyoya gidip giyindim yine çok güzeldim saçımı açtım odadan çıktım.

Merdivenlerden aşağı indim koşarak montumu giydim ağzına bir sakız attım,hemen botlarımı giydim.

Clariceı'n yanağından öpüp evden çıktım.Okula doğru hızla yürümeye başladım.

Okula Gelir....

Okula geldiğimde direk yanıma Emma geldi olanları anlattım ve çok şaşırdı.

"Benim niye sonradan haberim oluyor!"dedi sinirli bir şekilde.

"Emma şimdi sırası değil sevgili olduk diyorum!"dedim.

"Gayet'e sırası,Çocuk geldiğinden beri aşktan beni unuttun ya!"dedi sinirli konuşarak.

"Bana kızgınsın biliyorum özür dilerim"dedim.

"Tamam sorun değil,Ama eniştemde hemen olalım demiş,yani o da az değil"dedi sırıtarak.

Biraz daha sohbet ettikten sonra sınıfa geçtik.Sınıfa girdiğimiz gibi ders başlamıştı.

Hoca sınıfa girdi;

"Merhaba ben yeni öğretmeniniz Lurly"dedi gülümseyerek,ve devam etti.

"Yeni Coğrafya öğretmeniniz olucam"dedi ve sözüne devam etti;

"Hepinizi zamanla tanımayı tercih edicem.Şimdi derse başlayalım!"dedi gülümseyerek.Gerçekten çok tatlı birisiydi.

Ders nedense çok eğlenceli geçmişti.Coğrafyay'ı hiç bu kadar sevmemiştim.

"Evet arkadaşlar çıkabilirsiniz!"dedi gülümseyerek,Ve hoca sınıftan çıktı.

Micheal yanıma geldi;

"Özlemişim Bellam'ı"dedi ve yanağımdan öpücük kondurdu.

Son

Bölümü nasıl buldunuz?,Vote atmayı unutmayın!

Seviliyorsunuz❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin