Merhabalar Soulu'n nasıl hapisaneden kaçtığını yazmamıştım o yüzden 2 bölüm atıcam bugün bu bölüm sadece soulu'n kaçış bölümü olucak.Uzun istekler sonucunda Soul'a bellay'ı karşılaştırdım.Bölümü umarım seversiniz❤️🐼
🐼
"Bir planım var"dedi lordum.
"Plan nedir?"dedim.
"Seni burdan çıkarıcam.Ama hücreye girmen gerek."
Kapıyı açtı ve kolumdan tutarak,hücreye doğru yürümeye başladık.
"Hücrede havalandırma boşluğu var ordan kaçacaksın.Sana tornavida vericem vidaları açıp kaçman gerek.Havalandırmadan kanalizasyon'a ulaşacaksın"dedi sessiz bir şekilde.
"Peki beni kanalizasyondan kim alıcak?"dedim.
"Bir adamım var ismi John o seni alıcak"dedi lordum.
Hücreye gelmiştik kapısını açarken gizlice cebime bıçak ve tornavida koydu ve kulağıma fısıldayarak şöyle dedi:
"Dikkatli ol!"dedi.Tamam işareti yaparak hücreye girdim.
Hücreyi biraz inceledikten sonra sonunda havalandırmayı bulmuştum.
Duvarda biraz çıkıntılar vardı onlar sayesinde tırmanabilirdim.
Tırmanmaya başladım ilk önce sol ayağım sonra sağ ayağım sol ayak sağ ayak derken sonunda tırmanmıştım.
Cebimden tornaviday'ı çıkartım.Tek tek vidaları çıkarmaya başladım.
Sonunda hepsi bitmişti.İçiresine girdim kaçtığım anlaşılmasın diye geri taktım.
Eğilerek yürümeye başladım.Sanki bir boşluğun içerisindeydim.
Yaklaşık yarım saat içerisinde kanalizasyona varmıştım.
Kanalizasyonda beni bekleyen biri olduğunu gördüm sanırım o Johnd'u.
"Selam dostum sanırım sen Soulsun?"dedi.
"Hey sende John olmalısın adamım"dedim.
John saniyeler içerisinde cebinden bıçak çıkarttı.Üstüme yavaş yavaş yürümeye başladı.Elimi gizlice cebime soktum.
"Kaçıcağını sanıyordun değil mi? Ahaha merak etme sayın lordun seni satmadı.Ben onu sattım haha!"dedi gülerek.
Koşarak beni bıçaklamaya çalıştı ama tam tersi olmuştu.
"Seni aşalık pislik!"dedi John.
"Bir seri katile bulaşmayacaktın sevgili John!"dedim gülerek.
Adam yere yığılmıştı bende zaman kaybetmeyerek koşarak çıkışı bulmaya çalıştım.
Duvarda bir delik olduğunu gördüm ama çok yukardaydı tırmanmam imkansızdı.
Etrafa biraz daha bakınmaya başladım yanlışlıkla Johnnun yanına gelmiştim.
Ceplerini karıştırmaya başlamıştım.Çoktan kan kaybından ölmüştü.
Cebimde bir telefon buldum.Şifresi yoktu hemen açtım rehbere girdim.Lordumun numarası vardı direk aradım.
-Hey John herşey yolunda mı kaçtınız mı?-dedi lord.
-John öldü beni bıçaklamaya çalıştı ve cezasını çekti-dedim.
-Peki sen iyi misin nerdesin?-dedi.
-Kanalizasyond'a burda tıkılı kaldım-dedim.
-Bekle orda hemen geliyorum-dedim ve telefonu kapattı.Yaklaşık 1 saat sonra Lordum geldi.
"Hey Soul hemen çıkmamız gerek polisler peşimizde"dedi bana,beni takip et işareti yaptı.
Onunla değişik bir yere geldik burada bir kapı vardı.Kapıyı açtığında yeşillik dolu bir ormana gelmiştik.
Hemen karşımızda bir araba vardı.Arabaya bindik şöför koltuğuna lordum yan tarafına ben oturdum.
Sürmeye başladı sonunda kurtulmuştum.
Son
Bölümü nasıl buldunuz?
Kitabıma vote atmayı ve beni takip etmeyi unutmayın!
Seviliyorsunuz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü dünya
Teen FictionSensiz yaşayamam Bella Greene bunu anlamıyor musun? Bir liseli kızın peşini bırakmayan halüsinasyonlar kabuslar ve ölümler. Peki ya bundan nasıl kurtulacak? "Lütfen dur!" "Bu sana az bile Bella Greene." İlk bölümler acemice olabilir yakında düzenlen...