Sinema

37 10 2
                                    

O adam o da neyin nesiydi beni durdura biliyor sihir yapabiliyor aklım almıyordu neden onu hiç kimse görmüyordu neden neden delirdiğimi düşünmeye başlamıştım aileme arkadaşlarıma anlatsaydım delirdiğimi düşünüceklerdi bu utanç verici bir şeydi.

"Dünyadan Bellaya sesim geliyor mu?!"dedi.Alice

"İyiyim parka gidiyordum senin burda ne işin var"dedim.

"Bende parka gidiyordum buluşucaktık ya unutun mu Bella"dedi.Alice.

************************************************
Alice

Onu gördüğünde korkmuş garip bir surat ifadesi vardı bir şey olduğunu anlamıştım konuşurken kekeliyordu onun için endişeleniyordum anlayamadığım garip bir şey olmuştu ona garip davranıyordu.

"Bella bir şey mi oldu korkmuş görünüyorsun"dedim.

"Hayır.Yok öyle bişey ya yürürken sadece korktum"sahte gülümseme yapmıştı anlamıştım

"Peki öyle olsun hadi geç kalıcaz hızlı olalım"dedim.

Yürümeye başladık o yüzündeki korku benide korkutuyordu bir anda telefonumun çalmasıyla yere düştüm.Bella gülüyordu oda bir anda ayağının kaymasıyla düştü.

"Noldu.Gülme komşuna gelir başına"dedim.Oda bende kahkaha'ya boğulmuştuk

Telefonuma baktığımda Nina arıyordu.Telefonu açtım.

"Alo.Nerdesin Bella'da gelmedi geç kalıcaz Bellayı ara çabuk gelsin söyle."dedi.Nina

"Tamam.Yanımda zaten Bellayla geliyoruz"dedim.

"Noldu Nina ne diyor?"dedi.Bella.Büyük ihtimalle duymuştu Nina olduğunu anlamıştı

"Hadi gelin geç kalıcaz diyor."dedim.

************************************************
Yürümeye başlamıştık yine parka vardığımızda Nina yanımıza geldi.

"Tanrım.Beş saattir sizi bekliyorum nerdesiniz."dedi.Nina

"Geldik işte.Telaş etme."dedi.Alice

Saate baktığımda 16.15 olmuştu.Taksi çağırmıştık geç olmadan gelmişti arabadayken hiç birimiz konuşmadık sinema'ya geldiğimizde gişeye girdik direk bilet aldıktan sonra yürümeye başladık.

"Patlamış mısır ister misiniz kızlar"dedi.Nina.

"Olur.alalım"dedim.

Sinema büfesine doğru yürümeye başladık büfeden patlamış mısır almıştık sinema salonuna doğru yürümeye başladık salona geldiğimizde tıklım tıklım doluydu.Ortalara oturduk.Film başlamamıştı reklam gösteriliyordu saat 4 buçuktu.

"Ben lavaboya gidicem kızlar gelirim"dedim.

"Tamam çabuk gel ama fıstık"dedi.Nina başımı saladım ve sinema salonundan çıktım.

Lavaboya doğru yürüyordum ve aniden karşımda yine o siyah giyinmiş adam vardı.

"Benden kaçabileceğini mi sandın pislik! Arkadaşın geldi diye seni öldürmiceğimi sanma beni gerçekten güldürüyorsun Bella Greene"dedi.Elinde parlayan bişey vardı baktığımda bir bıçaktı kaçmaya karar verdim.

Koşmaya başladım tuvalete girdim ve kapıyı kapattım zorlamaya çalıştı.Aniden bir çığlık sesi geldi.

"Kimse yok mu.Lütfen yardım edin!!"Bir kadının sesiydi bağrıyordu kadının sesi kesilmişti ve sadece ağlıyordu bir bebek ağlıyordu ses geliyordu kapının zorlanması durmuştu seslerde ve bir anda hepsi Bella Bella diye bağrıyordu yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım anında önümde berilen siyah giyinmiş adamla korktum.

"Onlara yardım etmicek misin Bella Greene"dedi.Suratında pis bir sırıtma vardı.

"Sana son bir şans veriyorum 10'dan geriye sayıcam sinema salonuna kaçamasan benim elerimde ölüme terk edicem seni budala!"dedi bağırarak.kahkaha atmaya başladı.

"Hadi başlayalım."dedi.

"10"
"9"
Hızla kaçmaya başladım sinema salonunu görmüştüm oraya hızla koşmaya başladım korkuyordum hiç bu kadar hızlı koşmamıştım kimin aklına gelirdi ki ölümden korkacağım.
"8"
"7"
"6"
"5"
Sinema salonu tam karşındaydı sadece 5 saniye kalmıştı.
"4"
"3"
"2"
"1"
Tam bir dediğinde salona gelmiştim nefes nefese kalmıştım.Önümde berilen o siyah adam geldi ve kulağına yaklaştı.

"Bir dahakine ölüceksin bunu unutma zamanın dolmak üzere tik tak tik tak Bella Greene"

Son
Lütfen beni takip etmeyi unutmayın küçük yıldızada tıklamayı unutmayın.

Seviliyorsunuz❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin