Merhabalar uzun bir haftadan sonra geri geldim.Malesef ki bayadır depresyona girmiştim ve geri geldim.Baya aksattım sizi biliyorum özürlerimi sunuyorum efendim❤️😍.Çok fazla sessiz okuyucum var vote ve yorumlarınızı bekliyorum 🐼
❤️🩹
Ayağa kalktım tam yürümeye başlıcaktım ki Yere düşüyordum.Ama Micheal beni tutmuştu.Çok yakındık fazlasıyla.Birbirimizin dudaklarına bakıyorduk.İlk adımı o attı ve beni öpmeye başladı.Neden bu kadar sevinmiştim?
Kokusu yakışıklılığı....
Kafasını çekti ve yüzüme bakmaya başladı çok yakındık.Burunlarımız birbirine değiyordu.Ellerini belime dolladı ve şöyle söyledi:
"Benimle sevgili olur musun?"dedi gülümseyerek.
"Seninle bir ömür olurum!"dedim gülümseyerek.Sanki bunu ben söylememiştim.Bunu söylediğime çok utanmıştım.
"Seni seviyorum"dedi gülümseyerek.Ve yanağımdan bir öpücük kondurdu.Hemen kalktım ve avm çıkışına doğru yürüyorduk.
🐼
SoulTam 1 buçuk aydır Bellay'ı görmüyordun delirmek üzereydim onsuz hayat çok zordu.Onu çok özlemiştim.
Bir türlü çıkamıyordum bu lanet olası hapisaneden.Seni çok çok özledim Bella...
Bunu teşke yüzüne söyleyebilseydim.....
Lordum yanıma geldi ve şöyle dedi:
"Bir planım var"dedi.
"Neymiş planınız?"dedim.
🪩
1 Saat Sonra.......Sonunda eve gelmiştim hemen odama çıktım ve bugün olanları düşünmeye başladım.
Micheal beni öptü,sevgili olduk......
Sanırım bu en mutlu günüm.Koşarak annemin yanına gittim.Anneme Micheal'a sevgili olduğumuzu söyledim.
"Bende tanışabilir miyim? Kızımın tanımadığım birine gitmesini istemem"dedi gülerek.
"Yaa Anne"dedim gülerek.
Biraz sohbet ettikten sonra tekrardan odama döndüm ve kendimi yatağa attım.
"Nerdeyim ben"diye bağırdım.Simsiyah bir yerdeydim sanki bir boşlukta.
Ağlama sesleri gelmeye başladı bir kadın sesiydi.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Aniden bir oda belirdi önümde.Soul ordaydı.
"Soul lütfen dur lütfen"dedi.Kadın
"Kes sesini!"dedi.Bağırarak.Soul.
Kadının ağzını bantladı bir sandalyeye oturttu ve ellerini kolarını iple bağladı.Kadın ağlıyordu.
"Kes zırlamayı budala!"dedi.Soul
Karşısına geçti bir sandalye alıp oturdu.
"Beni neden bıraktın neden beni istemedin Anne neden?"dedi.Sesi çok cılız çıkmıştı.Damla damla akıyordu göz yaşları.
Eline benzin bidonunu aldı.Odaya dökmeye başladı.Kadın durmadan bağrıyordu sesi inleme sesi gibiydi.
"Hepsi senin yüzünden oldu babam o yüzden öldü!"dedi.Bağırarak.
Odaya çakmak attı ve yanmaya başladı.Soul kapıdan çıktı ve kadın tek kaldı.Oda bir anda yok oldu.Karşımda bir gölge belirmesiyle ürktüm.
"Özlemişim seni Bella"
Son
Lütfen kitabı votelemeyi yorum yapmayı unutmayın.Beni takip etmeyi unutmayın.
Seviliyorsunuz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü dünya
Teen FictionSensiz yaşayamam Bella Greene bunu anlamıyor musun? Bir liseli kızın peşini bırakmayan halüsinasyonlar kabuslar ve ölümler. Peki ya bundan nasıl kurtulacak? "Lütfen dur!" "Bu sana az bile Bella Greene." İlk bölümler acemice olabilir yakında düzenlen...