Eve geldiğimde direk evi toplamaya başladım.Yaklaşık yarım saat içinde her yeri toplamıştım.
Kapı çalmıştı.Hemen merdivenlerden aşağı indim.
"Geliyorum!"diye bağırdım.
Kapıyı açtığımda Emma gelmişti.
"Hoşgeldin canım"dedim gülümseyerek.
"Hoşbulduk canım benim"dedi gülümseyerek.
"Gel hadi kapıda kaldın"dedim gülerek.
İçeriye girdi.Salona oturduk biraz sohbet ettikten sonra odama çıktık.
"Bana ne giyeceğimle yardım eder misin Emma?"dedim.
"Ooo eniştemle buluşma?"dedi sırıtarak.
"Bak Emma kibarca yardım istedim!"dedim bağırarak.Emma dona kalmıştı.
"Sanırım fazla ileri gittim özür dilerim.."dedim.
"Tamam sorun değil asıl benim suçum.."dedi üzgün ifadeyle.
"Tamam hadi gel seçelim"dedim gülümseyerek.
Yaklaşık 2 saat sürmüştü.Annemden izin almıştım.
"Madem izin aldın Micheal'a geleceğini söyle!"dedi Emma.
"Aaee...şey tamam"dedim.
Telefonumu cebimden çıkartıp Michealı aradım.
-Selam-dedim.
-Selam-dedi.
-Ee...Karar verdim geliyorum-dedim.
-Gelmeyeceğini düşünüp korkmuştum.Peki 6'da gidelim mi? Senin için uygun mu?-dedi.
-Olur benim için uygun-dedim.
-Peki...Yarın görüşürüz o zaman-dedi.
-Görüşürüz-dedim.Telefonu kapattım Emma sırıtarak bana baktı.
"Bella yarın ben size gelsem olur mu? Hem saçını falan yaparım"dedi.
"Olur gelebilirsin"dedim gülümseyerek.
Biraz daha sohbet ettikten sonra Emma evine gitti.Ardından Annemler geldi.
O kadar çok uykum vardı ki.Direk kendimi yatağa attım.Ve uyumaya başladım.
O iğrenç alarm sesine uyandım.Hemen üstümü başımı değiştirdim elimi yüzümü yıkadım saçlarımı açtım kirpiklerimi kıvırdım derken geç kalmıştım.
Hemen evden çıktım koşarak okula doğru yürüdüm.Okula vardığımda hızlıca sınıfa çıkıp kapıyı tıklatım.
"Gel"diye ses duydum.Geç kaldığım için özür diledim ve Micheal'ın yanına oturdum.
Not:Aşko Micheal yavvv sjsjsj
Micheal o kadar tatlıydı ki mıncırasım gelmişti.
Micheal
Yine o güzelliğini görmek beni delirtiyordu yanağından öpücük kondurmak istiyordum ama yapamıyordum.
O güzelliği beni öldürüyordu.Gerçekten çok güzeldi.
Seni seviyorum hemde çok ama söyleyemiyorum diye bağırasın vardı.
2 Saat Sonra...
Sonunda eve gelmiştim hemen üstümü başımı değiştirdim.Kapı çalmıştı koşarak aşağı indim.
Emma gelmişti."Hoşgeldin canım benim"dedim gülümseyerek.Gel işareti yaptım ve içeri girdi.
Odama çıkış biraz sohbet ettik.
"Hadi saçımı yapalım!"dedim.
"Tamam hafif dalgalı bir saç modelli yapıcam"dedi.
"Tamam"dedim.
Saçımı yapmaya başladık.Bittiğinde çok güzel olmuştu.
"Çok teşekkür ederim Emma"dedim gülümseyerek.
"Ne demek"dedi gülümseyerek.
Emmayla biraz daha sohbet ettikten sonra gitti.Hemen üstümü başımı giyindim.Kirpiklerimi kıvırdım parlatıcımı sürdüm.
"Dıt dıt dıt"Telefonum çalıyordu.Arayan Micheal'dı.
-Bella hazır mısın?-dedi.
-Hazırım-dedim.
-Tamam geliyorum-dedi.
-Tamam-dedim.Telefonu kapattım.Çok heyecanlıydım nedense.Bella sadece bir buluşma sadece.
Aşağı indim montumu ve ayakkabımı giyip çıktım.Micheal arabayla gelmişti.Hemen arabaya bindim süremeye başladı.
"Çok güzel olmuşsun"dedi gülümseyerek.O bana güzelsin mi dedi?
"Teşekkür ederim"dedim.
Yol boyu sadece iki kelime etmiştik.Sonunda Avmye gelmiştik.Hemen yürüyen merdivenlere binmiştik.Ellerimiz bir anda buluşmaya başladı.Birbirimizin ellini tutuyorduk.
Sinema kapısından içeri girdik.
"Nasıl bir film izlemek istersiniz hanımefendi?"dedi sırıtarak.
"Benim için hiç farketmez beyefendi"dedim sırıtarak.
Gişeye bilet almaya gittik.Romantik birazda aksiyonlu bir film seçtik.O parayı öderken benim bir yerde beklememi söyledi.Yanıma geldi sinema salonuna doğru yürüdük.
Film yaklaşık 2 saat sürmüştü film.Filmden çıktıktan sonra bir kafeye oturduk.Hiç kimse yoktu sadece biz vardık sadece biz.Biraz sohbet etmeye başladık tanrım çok tatlı yiyecektim onu neredeyse.
"Kalkalım mı ne dersin?"dedi.
"Olur"dedim gülümseyerek.
Ayağa kalktım tam yürümeye başlıcaktım ki Yere düşüyordum.Ama Micheal beni tutmuştu.Çok yakındık fazlasıyla.Birbirimizin dudaklarına bakıyorduk.
Son
Çok fazla sessiz okurlarım var lütfen biraz sesinizi çıkartabilir misiniz?❤️❤️
Sizi seviyorum vote atmayı unutmayın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü dünya
Teen FictionSensiz yaşayamam Bella Greene bunu anlamıyor musun? Bir liseli kızın peşini bırakmayan halüsinasyonlar kabuslar ve ölümler. Peki ya bundan nasıl kurtulacak? "Lütfen dur!" "Bu sana az bile Bella Greene." İlk bölümler acemice olabilir yakında düzenlen...