Evil

18 6 0
                                    

Nina ve Alice'le buluştuğumuz yere gelmiştim yani parka oradaki parka oturup hıçkıra hıçkıra ağladım.Bir anda en sevdiğim şarkı çalıyordu Kalben -Yara sözlerde şöyle yazıyordu ve beni çok duygulandırdı.

'Hiç anlatmadım sana oysa,daha çok hikayemiz vardı,o gece sormuştun ya bana,UZAKLIĞIN EN BÜYÜK YARAYDI.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Eve gelmiştim hala daha ağlıyordum kendime gelmeliydim ölemezdim kim böyle düşünürdü ki anlamıyorum ben ne yaşıyordum.

"Bella tatlım."dedi.Babam.kapımı tıklatıyordu.

Kapıyı açtım

"Tatlım.Noldu iyi misin ağladın mı?"dedi.Babam

"İyiyim.Baba sana öyle gelmiştir ya iyiyim ben"dedim.

"Tamam yavrum annenle diyoruz ki yazlığımıza gidelim ne dersin?"dedi.Gülümseyerek.Bu benim için iyi olabilirdi aslında güzel bir fikirdi.

"Olur baba gideriz."dedim.Gülümseyerek

"Tamam.Şimdiden bavulunu hazırla rapor alırız sana zaten merak etme canım"dedi.Babam

"Tamam"dedim.Babam ayağa kalkarak kapıya yöneldi ve odamdan çıktı.Yatakta uzanıyordum ve bir anda yine karşıma Soul çıktı irkildim ve geri çekildim yatağa doğru yaklaşmaya başladı.Çığlık atıcaktım ki ağzımı kapattı.

"Bakıyorumda bir çift dolu göz görüyorum"diye kahkaha attı Soul.

"Öldürsene beni ne bekliyorsun otobüsü mü?!"dedim.Öfkelenmiştim.

"Bekle güzel şeyler planlıyorum senin için güzel Bella"dedi.Saçımı elicekti ki geri çektim kafamı.Korkudan artık bıçak tutuyordum odamda.Hemen kalkıp dolaptan bıçağı alıp soulun karnına sapladım.

"Beni şaşırtıyorsun ama ben ölümsüzüm Bella"dedi.Ve karnından bıçağı çekti üstüme yürüdü.

"Ben istediğim zaman ölüceksin Bella.Rüya diye hep kandırıcam seni.Ama bu kandırmam bir gün gerçek olucak Bella"dedi.Soul üstüme yürürken geri geri yürüyordum arkamda bişey hisettim duvara yaslanmıştım kaçacak yerim yoktu.Dibime kadar geldiğinde bir süre suratıma baktı ve beni yine bıçakladı.

"Bir rüyanın başındasın"dedi.Ve gitti.

"Bella! Uyan!"dedi.Annemin sesiydi yataktan kalktım.Banyoya gitim aynaya baktım gördüğüm manzarayla şok olmuştum yüzüm kan içindeydi hemen elimi yüzümü yıkadım kan lekesi gitmişti.Banyodan çıktım odama geldim dolabımdan mavi kazak altıma lacivert kot pantolonumu çıkardım.

Banyoya tekrar gittim saçımı açtım kirpiklerimi kıvırdım yine her zamanki gibi güzeldim.Aşağı indim botlarımı şişme montumu giydim.

"Anne ben çıkıyorum."dedim.Bağırarak

"Tamam yavrum"dedi.Annem bağırarak

Evden çıktım gerçekten çok soğuktu karşımda bir şey belirmişti üstü başı kanlı chucky'nin  kız haline benzeyen bir bebek çıktı.

"Benimle oynamaya ne dersin?"dedi.Gülümseyerek.

"Sende kimsin?"dedim.İçimi garip bir korku kaplamıştı.

"Ben Clarice ömür boyu benimle oynamaya ne dersin?!"Dedi.ve Kahkaha attı ne garip bir kahkahaydı.

"Ne oyunu bu peki?"dedim.

"İsmi Evil yakında nasıl oyun olduğunu öğreneceksin Bella"

Son

Alttaki küçük yıldıza tıklamayı unutmayın beni takip etmeyi unutmayın.

❤️seviliyorsunuz.

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin