Tutuklu

16 5 4
                                    

"Ellerini kaldır tutuklusun!"dedi.Bağırarak polise yakalanmıştım.Aniden Lordum kaybolmuştu ortadan.

Ellerimi kaldırdım.Polis yanıma gelip beni duvara dayadı.Ellerimi kelepçeledi.Ve o meşhur cümleyi söyledi.

"Konuşmama hakkina sahipsin, soylediğin,her şey mahkemede aleyhine delil olarak kullanilabilir. avukat tutma hakkin var,eğer avukat tutacak paran yoksa mahkeme sana bir avukat tayin edecektir"dedi.Bu kaçıncı tutuklanmamdı?

Arabaya doğru yürümeye başladık.Ellerimi onlardan kurtarıp kaçmaya başladım.Bir binanın merdivenlerinden çatıya çıkmaya çalışıyordum.Çatıya çıktım arkamdan polisler koşarak geliyordu.

"Teslim ol!"dedi.Bağırarak.

Bir çatıdan diğer çatıya atlıyordum.2 el silah sesi duydum.Bacağımdan vurmuşlardı.Koşmaya çalıştım merdivenlerden aşağı indim.Koşarak bir arabanın yanına gitmeye çalıştım.Yere yığılmıştım.

"Ayağa kalk!"dedi.

Ayağı kalktım FBI'dan biri yanıma gelip kelepçeyi takacaktı ki cebindeki silahı alıp 10 polisin kafasından vurdum.

Koşarak arabaya doğru yürüdüm.Arabaya binip cebimden telefonu çıkardım ve efendimi aradım.

-Alo
-Alo Soul nerdesin?-dedi efendim.
-Ahh polislerden kaçtım yaklaşık 10 polisi vurdum efendim!-dedim.
-Aferin sana bir konum atıcam oraya gel!-dedi lordum.-dedi efendim.
-Peki efendim.-dedim.

Telefonu kapattım Reine kasabasına doğru sürmeye başladım.

************************************************
2 Hafta Sonra

Soul  3hafta boyunca gelmiyordu.Bir terslik vardı o sürekli gelirdi ve beni rahatsız ederdi peki şimdi ne oldu?Yoksa peşimi bırakmış mıydı?Ondan kurtulmuş muydum?

"Clarice farkında mısın 3 haftadır gelmiyor ve benimle uğraşmıyor tuhaf değil mi?"dedim.

"Haklısın ama o bir seri katil,Bella bizi ne zaman rahatsız ediceği belli olmaz"dedi.Nedense içimde değişik bir his vardı tarif edilemez bir his.Korku mu yoksa ölüm korkusu mu?

*************************************************
Soul

Polisler heryerde beni arıyordu umrumda bile değil.İçim bir değişikti nedense Bellayı düşünüyordum.Aklımdan bir türlü çıkmıyordu.

Gülüşü saçı kokusu........

Ben napıyordum ben bir katildim bir kızı nasıl düşünebilirim?

Ahh iyice saçmalıyordum.Bir karavanın içerisinde kalıyordum.Terk edilmiş bir karavanın içinde yatıp kalkıyordum.

Aniden kapı tıklatıldı.Kapıyı açtım

"Tutuklusunuz lütfen zorluk çıkartmayın!"dedi.Ben dinler miyim?

Hemen adamın üstüne atladım elinden silahını aldım kafasına bir el kurşun sıktım.Polis arabasına doğru koşmaya başladım.Diğer polisler arkamdan koşturup beni vurmaya çalışıyorlardı.

Koşarken bir kurşun omzuma geldi.Hiç bişey olmamış gibi koşuyordum.Bir tane daha sırtıma.En son helikopterle beni takip edip ateş ediyorlardı.Bir çatıya çıktım onları atlatmıştım.Binanın içine girip üstümü değiştirdim.Binadan çıkıp hızlıca yürümeye başladım.

Yürürken bir kadına çarptım kadın polisti hemen kadından kurtulmak için kibar bir adam gibi davrandım ve beni bıraktı.

Omzumdan yine vurulmuştum.En son yere yıkıldığımı hatırlıyorum.Gözlerimi açtığımda hapisanenin hasta yerindeydim.

Son

Bölümü nasıl buldunuz?

Aşağıdaki küçük yıldıza tıklamayı unutmayın.

Seviliyorsunuz❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin