İşkence

13 5 0
                                    

"Bana yaşattıklarınızın hesabını ödeyeceksiniz"dedim.Ardından.

"Max ilk senden başlıyorum.Ogünü hatırlıyor musun ilk sen bana vurmuştun bende ilk sana vurucam"dedim.

"Lütfen yapma ne istersen yaparım yalvarırım!"dedi.

Hangar tipi bir yerdeydik.Lordum bir köşede oturmuş bizi izliyordu.Kahkaha atıp duruyordu.

"Bir korkak mı görüyorum.Hmmm....İlk kimden başlamamı istersin sevgili Max"dedim.Alaylı bir sesle.

"Venessa"dedi.Şaşırmıştım aslında o Venessa'yı çok severdi garip.Venessa'nın ağzındaki bantı aldım.

"Eee Venessa ne dersin?"dedim.Gülerek.

"Lütfen benden başla yalvarırım!"dedi.

"Eeee bu ne böyle herkez istemiyor!"dedim.Bağırarak

"Max!"dedim.Bağırarak ve ağzına elimdeki muşkayla sertçe vurdum.

"Nasıl acının tadı?"dedim.Gülerek.

Defalarca yumruk attım.Her yeri kan içinde olmuştu üç dişi kırılmıştı.

"Dişlerini teker teker alıcam olur mu?"dedim.Artık konuşamaz hale gelmişti.

Elime neşter alıp diş etlerinde gezdirmeye başladım.

"Nasıl acıtıyor mu?"dedim.Gülerek lordumda gülüyordu.

Elime diş çekme aletini alıp teker teker dişlerini çekiyordum.Adam ağzında kan banyosu yapmıştı bunu görmek çok hoşuma gidiyordu.

Tom ve Venessa durmadan ağlıyordu ve artık bu durum canımı sıkmaya başlamıştı.

"Eğer susmasanız sizi canlı canlı mezera gömerim!"dedim.Bağırarak.Hemen Venessa'nın ağzını bantladım.

"Evet nerde kalmıştık.Heee dişlerini çekiyordum dimi Max"dedim.

Max açıdan konuşamıyor ve hareket edemiyordu.

"Evet dişlerin hepsi bitti Bak Venessa nasıl olmuş!?"dedim.Max'in ağzını açıp gösterdim.Venessa tir tir titriyordu.Yüzü bembeyaz olmuştu bir oyunda afk kalan oyuncu gibi duruyordu.Kendimi tutamadım Ve kahkaha atmaya başlamıştım.

Elime neşter alıp yüzünü oymaya başladım.

"Max beğendin mi?"dedim.Gülerek ama o gülmüyordu.

Yüzünü tamamen oymuştum.Sonra ellerini kollarını neşterle oynamaya başlamıştım.Sonunda bitmişti gerçekten yorulmuştum.

"Yordun beni Max.Öf sıkıldım senden tasma takma zamanı geldi."dedim.Elime dikenli tasmayı alıp boynuna taktım.Ses tellerinin kopmasının sesi geliyordu.Çok huzur verici bir sesti.

"Duydunuz mu çok güzeldi"dedim.

"Evet sıra kimde?"dedim.İkisinin teker teker ağzındaki bantları çektim.

"Evet?"dedim.İkiside sesiz bir şekilde ağlıyorlardı.Bir şey demiyorlardı ve bu benim çok sinirimi bozuyordu.

"Konuşmazsanız ikinizide diri diri gömerim!" dedim.Bağırarak.

"Ben bende sıra"dedi.Tom ağlayarak.

"Oooo şaşırtıyorsunuz bizi Tom"dedim.Gülerek.

"Hayır ben benden başla"dedi.Venessa.

"Hayır senden falan başlamıyacak Venessa hayır!"dedi.Tom.İkiside bu düşmeden sonra onları susturmaya karar verdim.

"Heyyyyyy,Yeter artık Lordum seçecek kim olduğunu susun yoksa olucakları biliyorsunuz!"dedim.Bağırarak.

Lordum ayağı kalktı ve ikisine doğru yürüdü.

"Tom,Tom olsun madem bu kadar istedi!"dedi.Lordum.

"Peki efendim.Eğlenceye ne dersin Tom?"dedim.

Venessa'nın ağzını bantladım.Max'e yaptıklarımın aynısını yapmıştım Tom'a.Elime dikenli tasma aldım ve Tom'a bir soru sordum.

"Venessa'ya son bir şey demek ister misin?"dedim.

"Venessa seni herşeyden çok seviyorum bunu unutma.Gitmek zorundayım özür dilerim seni kırmak istemezdim"dedi.Tom.

"Ahhh....Ne acı ne yazık ki ölmek zorundasın!"dedim.Bağırarak.Aniden kapı açıldı ve FBI gelmişti.

"Ellerini kaldır tutuklusun!"dedi.Bağırarak.

Son

Bu bölümü nasıl buldunuz?

Aşağıdaki küçük yıldıza tıklamayı unutmayın🥰

Seviliyorsunuz❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin