Çığlık atıktan sonra uyandım.Kendi sesime uyanmıştım nefes nefeseydim titriyordum içimi korku kaplamıştı bir anda Annem yanıma koşarak geldi korkmuş ürkmüş ve endişeli gözüküyordu hemen yanıma geldi.
"Bella noldu neden çığlık attın rüya mı gördün noldu iyi misin!"dedi.
"İyiyim sadece korktum rüya gördüm Anne merak etme"dedim.ama içim hiç rahat değildi çok korkmuştum gerçekten öldüğümü zannettmiştim bir insanın öldüğünü zannetmesi korkunç bir şeydi.
"Bella emin misin iyi olduğuna?"dedi.
"Eminim Anne hazırlanmam lazım okula geç kalıcam"dedim.geçiştirdim olayı.
Yataktan kalktım odamdaki banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım ardından odama geldim dolabımdan siyah sweetshirt altıma siyah şık bir eşorfman giydim. Kirpiklerimi kıvırdım güzelce saçlarımı açtım müthiş görünüyordu aşağı indim ağzıma sakız atıp evden çıktım okula doğru yürümeye başladım.
Bir ses geldi yine çığlık sesi hızla etrafa baktım ama yine yoktu bulamıyordum nerden geldiğini lanet olsun.
"Bella yardım et lütfen ölmek istemiyorum!"diye bağrış duydum bir anda ses kesildi öldüğünü anladım sonra hızla okula yürüdüm okula vardığımda geç kaldığımı anlamıştım merdivenlerden çıkıp sınıfa doğru yürüdüm kapıyı tıklarım "Gir" diye bir ses duydum.Kapıyı açtım
"Geç kaldığım için özür dilerim hocam"dedim.Gülümsiyerek
"Sorun değil geç kızım"dedi.Gülümsedi
Sırama oturduğumda yanımda Nina oturuyordu
"Bella nasılsın biraz üzgün korkmuş gözüküyorsun fıstık"dedi.Nina gülümseyerek.Bu kız beni nasıl bu kadar anlayabiliyor anlam veremiyorum.
"İyiyim merak etme asıl sen nasılsın fıstık"dedim.Gülümseyerek.
"İyiyim sinemaya gidiyoruz dimi bu gün Bella"dedi.Ahh...unutmuştum nasıl unutabilirim annem boşuna unutkan kızım var demiyor.
"Iı....Evet ama annemle konuşmadım konuşuyum geri dönerim Alice'le sana"dedim.
"Unutun değil mi?"dedi.Nina gülümseyerek.
"Şey....Eeevet aslında özür dilerim"dedim.
"Şapşik seni tamam sen Annenle konuş Alice ve bana mesaj atarsın bebek"dedi.Gülerek.
"Tamam sensin şapşik fıstık"dedim.
Bir süre sustuk konuşmadık Nina büyük ihtimale dersi dinliyordu ama benim yine dinleyesim yoktu bugün yaşadıklarımı düşündüm çok korkmuştum aynısını yaşamayı bir daha istemedim bunları düşündükten sonra tabikide zil çalmıştı okul bitmişti nihayet.Çantamı hazırladım Ninayla beraber Sınıftan çıktık yürümeye başladık sohbet ettik yürürken onun evin önüne geldiğimizde gülümseyerek birbirimize görüşürüz dedik bende evime doğru tekrardan yürümeye başladım ahhh yine başlıyoruz yine çığlık duymaya başladım içimi yine bir korku kapladı sonra önümde bir kişi belirdi simsiyahtı.
"Seni öldürmeyi iple çekicem Bella Greene"dedi.Tanrım çok korkutucu gözüküyordu.bir anda bir şey hisettim evet bıçaklanmıştım yere yığıldım.
"Bella uyan hadi okul bitti sen hala uyuyorsun manyak"Bu ses Ninanın sesiydi ahh... uyuya kalmıştım.Ayağı kalktım çantamı hazırladım Ninayla
Beraber sınıftan çıktık yürürken sohbet etmeye başladık onun evine geldiğimizde birbirimize görüşürüz dedikten sonra yürümeye başladık yine olucak diye çok korktum eve geldim kapıyı açtım şaşırmıştım aslında birşey olmadığına eve geldikten sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim ev kıyafetlerimi giyip aşağı indim filmi izlemek için koltuğa oturdum film baktım gizem filmi buldum onu izlemeye başladım.İçerden sesler gelmeye başladı ses mutfaktan geliyordu.Mutfağa gittim ve oraya geldiğimde pencerede siyah giyinmiş bir adam gördüm.Bana doğru döndü.
"Merhaba Bella Greene"dedi.
Son
Nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü dünya
Novela JuvenilSensiz yaşayamam Bella Greene bunu anlamıyor musun? Bir liseli kızın peşini bırakmayan halüsinasyonlar kabuslar ve ölümler. Peki ya bundan nasıl kurtulacak? "Lütfen dur!" "Bu sana az bile Bella Greene." İlk bölümler acemice olabilir yakında düzenlen...