"Sende kimsin böyle"dedim.Korkuyordum karanlıkta onu göremiyordum ama sesi çok garip ve korkunç geliyordu.
"Ben Soul seni öldürmeye geldim çünkü bunu hakkediyorsun pislik!"dedi.Soul'un anlamı ruh demekti ruh muydu yoksa?
"S-Se-n......ruh musun?"Sesim gerçekten çok titrek çıkmıştı korkak bir ses tonuydu.
"Salaksın! şimdi seni öldürücem bir daha nefes bile alamayacaksın sonsuza dek gözlerini açamayacaksın
Salak!"dedi.Üzerime yürümeye başladı kaçmaya çalıştım ona kapıyı yüzüne kapatım kapının önüne herşeyi koydum.Arkamda bir nefes hissettim arkamı döndüm O gelmişti aniden geri çekildim kaçmaya çalışıcaktım ki kollarımdan beni sıkıca tutu gerçekten çok güçlüydü karnımda bir şey hissetim elimi karnıma götürdüğümde elime kan gelmişti kan kaybediyordum"Ölmenin tadını çıkar salak!"dedi.
"Bella uyan geç kalıcaksın ahhhh tembel teneke seni"dedi.Bu ses annemden geliyordu uyandım rüya görmüştüm yataktan kalktığımda tirtir titriyordum çok kötüydüm
"Ta-tamam kalktım şimdi hazırlanıcam Anne" sesim titremişti ama yinele konuşabilmiştim yataktan kalktım odamdaki banyoya gitim elimi yüzümü yıkadım odama geçtim dolabımdan kıyafetler seçip giydim altıma kot pantolon üstüme yeşil sweetshirt giydim kirpiklerimi kıvırdım saçımı açtım kahverengi saçların gözlerim kirpiklerim yine müthişti sürekli hergün sıktım o parfümümü sıktım aşağı inip ağzıma bir sakız attım siyah havalı bir ayakkabı giydim siyah havalı bir mont giyip çıktım yürümeye başladım gayet sesiz bir yürüyüş olmuştu okula vardımda merdivenlerden yukarı çıktım sınıfa doğru yürürken bir adet Nina Brown'la karşılaştım.
"Merhaba efenim nasılsınız"dedim.Gülerek.
"İyiyim,efenim siz nasılsınız"dedi.Gülerek.
"İyiyim,de sizinle sinemaya gidicektik unuttuk be"dedim.
"Bu gün gitmeye ne dersiniz efenim"dedi.Nina
"Olur efenim Alice'in yanına gidelim oda geliyor mu soralım."dedim.
Ninayla Alice'in yanına gittik
"Hey,selam nasılsın"dedim.
"İyiyim,Bella sen nasılsın Nina sen nasılsın"dedi.
"İyiyiz bizde sana birşey sorucaktık acaba Annene sordun mu geliyor musun"dedi.Nina.
"Annem izin verdi gelebilirim ama ne zaman gidiyoruz"dedi.Alice.
"Bu gün gitmeyi planlıyoruz senin için sorun olur mu" dedi.Nina.
"Sorun olmaz"dedi.Alice.
"Tamam 4'te parkın orda buluşalım zaten buçuk ta orda oluruz"dedi.Nina.
Ders zili çalmıştı hepimiz sıralara oturduk bu sefer dersi dikkatlice dinledim.Fizik dersi işliyorduk sıkıcı olsada değişik bir dersti benim için hoca'da değişikti gerçi.
Aman üf ne saçmalıyorum yine ben.Zil çalmıştı okul bitmişti Nina ben Alice sınıftan beraber çıktık baya güzel sohbet ediyorduk yürürken sanki artık Nina'yla daha yakın olmuştum nerdeyse bu gün ne yediğimi anlatıcaktım o kadar yakınlaşmıştık sanki Nina'nın evinin önüne gelmiştik
"Görüşürüz fıstık"dedim.Nina'ya.Gülerek
"Görüşürüz fıstık"dedi.Nina.
Ondan sonra Alice ve Nina birbirine görüşürüz dedikten sonra eve beraber yürümeye başladık Alice de görüşürüz dedikten sonra eve geldim ahh ne salağım Anneme sinemaya gidebilir miyim diye sormadım hemen elime telefonu alıp annemi aradım
"Alo,Anne"dedim.
"Alo,kuzum efendim"dedi.
"Anne nasılsın"dedim.
"İyiyim,Kuzum sen nasılsın"dedi.
"İyiyim,Anne bu gün Nina ve Alice'le beraber sinemaya gidebilir miyim?"dedim.
"Olur,ama lütfen dikkatli ol tamam mı?"dedi.
"Tamam teşekkür ederim annecim"dedim.
Birbirimize görüşürüz dedikten sonra telefonu kapattık normalde çok konuşurduk ama işi vardı saat iki buçuktu mutfağa gittim kendime tost yaptım ve yedim ondan sonra odama çıktım dolabıma baktım giyiceklerimi seçtim altıma güzel bir kot pantolon üstüne yün kazak seçtim mont olarakta gri kaşe mont seçtim ayakkabımı da siyah bot seçtim çok güzel kombin olmuştu duşa girmeye karar verdim ve duşa girdim çıktığımda ise saat üçtü üstümü giyindim altıma kot pantolonunu giydim salona indim koltuğa oturdum biraz Instagram da gezindim derken saat 15.43 'tü evden çıkmaya karar verdim siyah botlarımı ve gri kaşe montumu giydim ve evden çıktım parka doğru yürümeye başladım yine başlıyoruz çığlık sesleri duymaya başladım yine korkuyla hızla yürümeye başladım.
"Bella kurtar beni ölmek istemiyorum"dedi.Halüsinasyon gördüğümü çok iyi biliyordum o yüzden parka koşmaya başladım anında önümde berilen simsiyah biriyle korktum.
"Tekrardan merhaba Bella Greene"dedi.bu Soul'du.
"Yine niye geldin pislik!"dedim.Bağırarak
"Ahahaha.Bella Greene beni çok güldürüyorsun."dedi.Bana yaklaşmaya başladı ve bende kaçmaya çalıştım eliyle beni kontrol etti sanki sihir,büyü gibi birşey yapmıştı.
"Beni durdurabileceğini zannettin Bella Greene."yavaş yavaş bana yaklaştı gittikçe dahada yaklaşmaya başladı.
"Bella noldu iyi misin"dedi.Bu bu ses Alice'in sesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü dünya
Teen FictionSensiz yaşayamam Bella Greene bunu anlamıyor musun? Bir liseli kızın peşini bırakmayan halüsinasyonlar kabuslar ve ölümler. Peki ya bundan nasıl kurtulacak? "Lütfen dur!" "Bu sana az bile Bella Greene." İlk bölümler acemice olabilir yakında düzenlen...