Okula doğru yürümeye başladım.Hava çok soğuktu iyikide kışlık tayt giymiştim.
Okula geldiğimde sınıfa yeni biri geldiğini gördüm.Sırama oturdum kitapları çıkardım cam kenarına gidiyordum ki önüme yeni gelen çocuk geçti.
"Merhaba ben Micheal,Micheal Wilson"dedi.Gülümseyerek.
"Merhaba ben Bella,Bella Greene"dedim.
"Memnun oldum Bella"dedi.Gülümseyerek.
"Bende memnun oldum Micheal"dedim.Wilson ailesi çok Zengin olduklarını duymuştum.Sanırım onların çocuğuydu.
"Nasılsın Bella"dedi.Gülümseyerek.
(Pinteresten alınmadır)"İyiyim sen nasılsın"dedim.Gülümseyerek
"İyiyim bende.Sınıfa yeni geldim biraz yabancı olduğum için arkadaş edinmeye çalışıyorum.Lütfen yanlış anlama."dedi.Micheal.
"Hayır.Ne yanlış anlaması.Ben hala buraya yabancıyım"dedim.Gülümseyerek.Michael'da gülmüştü.
İkimizde beraber sohbet etmiştik.Micheal gerçekten komik biriydi.Zil çaldı ikimizde sıralarımıza oturduk.1 hafta sonra sınavlar başlıcaktı.Hiç hazır değildim.
Hoca gerçekten güzel anlatıyordu.Coğrafya dersi işliyorduk.
Sonunda zil çalmıştı teneffüs olmuştu.Micheal yanıma geldi biraz daha sohbet ettik.
"Ben geliyorum birazdan"dedim.Gülümseyerek.
"Tamam Bella"dedi gülümseyerek.
Lavaboya gittim saçıma baktım yine çok güzeldim.Ta -m kapıyı açıp çıkıcaktım ki biri beni durdurdu.
"Vay vay vay burda kimler varmış"dedi.Alaylı ses tonuyla.Bu Ashleydi
"Ne istiyorsun Ashley?"dedim.Sinirli bir şekilde.
Ashley herkese zorbalık yapan bir kızdı.
"Bişey istemiyorum seni sürtük!"dedi.Ashley.
"O ağzını topla,yoksa fena olur!"dedim bağırarak.
"Ağzımı toplamasam nolur?!"dedi alaylı bir ses tonuyla.
"Ne olduğunu görürsün seni budala!"dedim bağırarak.
Bir anda Ashley üstüme yürümeye başladı.
"Gelin kızlar"dedi Ashley kapıdan içeriye girdiler.
"Seni korkak tek gelemedin değil mi?!"dedim alaylı bir ses tonuyla.Bunu dememle yüzüme bir tokat attı.
"Bunu sen istedin!"dedim bağırarak.
Yüzüne bir yumruk attım saçlarından tutup yolmaya başladım.Yerde oturuyordu ellerimi saçlarından çekmeye çalışıyordu.
"Sana demedim mi fena olur diye.Hoş mu oldu şimdi!?"dedim bağırarak.
Elimden saçlarını çektim lavabodan çıktım.
Sınıfa doğru yürüdüm sınıfa geldiğimde hemen sırama oturdum.Oturmamla bir zil çalmıştı.
Ders başlamıştı matematik işliyorduk.
"Merhaba Bella nasılsın"dedi Emma
(Pinteresten alınmadır)"İyiyim,Emma sen nasılsın?"dedim gülümseyerek Emmayla aynı sırada oturuyorduk.
"İyiyim bende silgin var mı?"dedi gülümseyerek.
"Olur tabikide alabilirsin"dedim gülümseyerek silgiyi uzattım.
Biraz Emmayla sohbet ettik birbirimizin numaralarını aldık.
Zil çaldı eşyalarımı çantama yerleştirdim montumu giydim.Tam sınıftan çıkacaktım ki Emma beni durdurdu.
"Bella beraber gidelim mi?"dedi gülümseyerek.Emma çok tatlı bir kızdı.
"Olur"dedim gülümseyerek.
Sınıftan çıktık.Okulun çıkış kapısına doğru yürürken Ashley bizi durdurdu:
"Bu yanına mı kalıcak sandın?"dedi alaylı bir sesle.Yanında bir erkek vardı.
"Ne istiyorsun yoksa dayak yemeye mi geldin?"dedim alaylı bir ses tonuyla.
Emma hemen önüme geçti ve:
"Bellaya dokunursan seni doğduğuna pişman ederim"dedi.
*************************************************
SoulBellanın yanına gitmeyeli 1 hafta olmuştu.Onu öldürmek istiyordum ama yapamıyordum.
"Soul nerdesin beş saattir seni bekliyorum daha kurbanlar var!"dedi efendim.Onunla beraber yürümeye başladık evden çıktık.Ve lordumun istediği kurbanın yanına gidiyorduk.
"Şu Bella işi 1 ay sonra bitmesini istiyorum Soul.Sakın öldürmemezlik yapma eğer yaparsan olucakları biliyorsun!"dedi efendim.
"Peki efendim"dedim.Üzgündüm neden olduğunu bilmiyordum.
Arabaya doğru yürümeye başladık.
"Bakıyorumda çok sesizsin umarım sandığım şey değildir"dedi ne demek istiyordu?
"Ne demek istiyorsunuz efendim?"dedim.
"İlerde ne demek istediğimi anlayacaksın!"
Son
Nasıl buldunuz bu bölümü?
Aşağıdaki küçük yıldıza tıklamayı unutmayın!
Seviliyorsunuz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü dünya
Teen FictionSensiz yaşayamam Bella Greene bunu anlamıyor musun? Bir liseli kızın peşini bırakmayan halüsinasyonlar kabuslar ve ölümler. Peki ya bundan nasıl kurtulacak? "Lütfen dur!" "Bu sana az bile Bella Greene." İlk bölümler acemice olabilir yakında düzenlen...