Omzumdan yine vurulmuştum.En son yere yıkıldığımı hatırlıyorum.Gözlerimi açtığımda hapisanenin hasta yerindeydim.Hemen kalktım kapıdan tam çıkacaktım ki.Bir gardiyan kolumdan tuttu.
"Gel benimle!"dedi.Onunla beraber hücreye yürümeye başladık.
"Soul benim,seni çıkarıcam ama her dediğimi yapıcaksın!"dedi.Bu lordumdu.
"Tamam acil çıkmam gerek burdan!"dedim.Beni hücreye soktu.Ve arkasını dönüp gitti.
Aklıma durmadan Bella geliyordu neden neden?
*******************************************
Okula gelmiştim.Hızlıca yürüyordum Emmayı çok özlemiştim birbirimizi hep çok özlüyorduk kardeş gibiydik.Micheal'a çok iyi anlaşıyorduk abi kardeş yakınlığı vardı aramızda artık.
Ashleyl'e durmadan kavga eder olmuştuk.Okula vardığımda direk Emma yanıma geldi.
"Özledim kızım seni geç kalmasan olmuyor mu?"dedi.Gülerek.
"Napıyım ya"dedim.Gülerek.
"Aa bak seninki geçiyor"dedi.Michealda'n bahsediyordu.
"Ne diyorsun sadece arkadaşız biz!"dedim.Sinirlenmiştim.
"Tabi tabi,Aa buraya geliyor"dedi.Micheal yanımıza geliyordu.İçimde nedense heyecan vardı.
"Bellay'ı iki dakika senden alabilir miyim Emma?"dedi.Micheal.
"Olmaz!"dedi.Kıskanç bu kız vallahi.
"Hadi ama lütfen,Emma"dedi.Micheal.
"Peki ama hemen geri getir!"dedi.Emma.
"Bella benimle gelir misin?"dedi.
"Olur"dedim.Yürümeye başladık.
"Şey....Aslında ben seni bişey sormak için çağırdım"dedi.Ne sorucaktı ki?
"Tabii! sorabilirsin"dedim.Gülümseyerek.
"Yarın sinemaya gidebilir miyiz? Eğer uygunsan tabi"dedi.Nedense çok tatlı sormuştu ama Anneme sormam gerekti.
"Ee eve gidip karar versem olur mu?"dedim.Anneme soracağımı söylesem gülerdi.
"Peki."dedi.Üzgün bir ifadeyle söylemişti,sanırım gelmiceğimi düşündü.
Biraz sohbet ettikten sonra sınıfa geçtik.Aynı sırada oturuyorduk Micheal'a hoca yer değişikliliği yapmıştı yine.
İkimizde sessizce dersi dinliyorduk.Zil çalmıştı lavaboya saçıma bakmaya gidecektim ta ki Micheal beni durdurana kadar.
"Gitme ya biraz sohbet edelim"dedi.yanına oturdum.Biraz sohbet ettik şakalaştık.Micheal sınıfa geldiğinden beri tek benle konuşuyordu.
Kızlar sürekli onunla konuşmaya çalışıyordu.Ama Micheal hiç yüz vermiyordu.Toplanmaları çok sinirimi bozuyordu.Bazıları bizi nedense yakıştırıyorlardı.
Harbiden yakışıyor muyduk?
"Micheal ben birazdan geliyorum"dedim.Lavaboya gidecektim.
"Peki tamam"dedi.
Çantamdan kirpik kıvırıcımı ve biraz renkli rujumu elime aldım lavaboya doğru yürüdüm.
Lavaboya geldiğimde ilk yüzümü yıkayıp kirpiklerimi kıvırdım.Sonra rujumu sürüp tam çıkıcaktım ki Ashley geldi.
"Ooo süsleniyor muyuz?"dedi.
"Ne istiyorsun yine??"dedim.
"Ne olucak seni dövmek"dedi.Bunu dediğinde öğretmen içeriye girdi.
"Sen kimi dövüyormuşsun bakıyım?!"dedi.Luicee hoca.
"Hiç bişey hocam"dedi.Baya korkmuştu.
"Sakın birine bulaşma arkanda beni bulursun"
Son
Arkadaşlar size bugün iki bölüm attım hadi iyisiniz.❤️😅
Lütfen beni takip etmeyi ve oy vermeyi unutmayın!
Seviliyorsunuz!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü dünya
Teen FictionSensiz yaşayamam Bella Greene bunu anlamıyor musun? Bir liseli kızın peşini bırakmayan halüsinasyonlar kabuslar ve ölümler. Peki ya bundan nasıl kurtulacak? "Lütfen dur!" "Bu sana az bile Bella Greene." İlk bölümler acemice olabilir yakında düzenlen...