Yangın

24 7 4
                                    

Bu bölümü @SEKERzeyzey3'e ithaf ediyorum nedense gece vakti saat 1'de beni motive edip bölüm yazma isteği getirdi teşekkür ederim😅.

🍬

"Nasıl güzel mi ufaklık"dedi.Ve yere yığıldım.gözlerim kapandı.Sanırım zehirlenmiştim ve bayılmıştım.

🍭

Uyandığımda bir odadaydım elerim kollarım sandalye'ye bağlıydı.Duvarlarda garip yazılar ve bir kızın resmî vardı kız kahverengi saçlı siyah gözlü tatlı bir kızdı resmin altında bir yazı yazıyordu Bella sanırım kızın ismi Bellayd'ı.

Aniden kapının açılmasıyla irkilmiştim.

"Tekrardan merhaba küçük yaratık"dedi.Sinirli bir sesle.

"Benden ne istiyorsun"dedim.

"Senden ne mi istiyorum küçük ufaklık.O güzel çığlıklarını"dedi.Bir anda kahkaha atmaya başladı.

Odada duran bir sandalyeden bant alıp ağzımı bantladı.

Odadan çıktı.Bir süre sonra geri geldi elinde benzin bidonu vardı.Odaya dökmeye başlamıştı.

Bağrıyor'dum ama inleme sesi gibi geliyordu.Ağlıyordum hiç durmadan akan göz yaşlarım sel gibiydi.

"Kapat çeneni.Seni sersem."dedi.Bağırarak

Kapıya doğru yürüdü bidondaki benzin bitmişti.Cebinden çakmak çıkardı ve odanın bir köşesine attı.

"İyi kızarmalar ufaklık"dedi.Gülümseyerek.

Heryer yanıyordu alev alevdi.Ölmek istemiyordum.Daha çok gencim tanrım lütfen.

🔥

"İsmi Evil yakında nasıl oyun olduğunu öğreneceksin Bella"dedi.Bunu demesiyle aniden kayboldu.

Saate baktığımda okula geç kalıcağımı fark ettim hızlı yürümeye başladım.

Okula vardığımda Nina'nın yanına oturmuştum tek boş yer orasıydı.

"Geçen gün sana nolduğunu anlatmak ister misin?"dedi.

"Konuşmak istemiyorum Nina."dedim.Soğuk bir tavırla.Ninaya sinirliydim Alice'de çok üstüme geliyorlardı hayatımdan bıkmış vaziyetteydim.

Okul bitmişti.Hızla sınıftan çıktım koşarak eve doğru yürümeye başladım.

Ben yürürken karşıma Soul çıktı.

"Beni özledim mi?"dedi.Gülerek.

Hızla eve doğru koşmaya başladım yine o pisliği görmek istemiyordum.

"Aaaa,birileri benden mi kaçıyor yoksa!"dedi.Bunu demesiyle karşıma Clarice çıktı yine üstü başı kandı.

"Bella hızlı ol çabuk yoksa seni yakalayacak saklanman gerek!"dedi.Yüzünde endişeli bir ifade vardı.

Eve ulaşmıştım mutfağa koşarak bir bıçak aldım merdiven altında bir dolap vardı hemen oraya girdim.Dış kapının açılma sesini duymamla irkildim.

"Bella neredeymiş bakalım"dedi.

Ayak sesleri duyuyordum mutfağa gitmişti.

"Bakalım salondamıymış"dedi.Salonu didik didik arıyordu.

Merdivenlerden çıktığını duyabiliyordum odama kadar geldiğini duydum.Elimdeki bıçağı bıraktım.

Emekleyerek dış kapıya ulaştım kapıyı sessizce açtım ve dışarıya çıktım.Ninaların evine koşturuyordum.

Aniden karşıma Clarice çıktı.Clarice görmemle hemen durdum.

"Bella daha hızlı olmalısın arkandan koşuyor"dedi.

"Bana neden yardım ediyorsun?"dedim.

"Şimdi sırası değil Bella koş koş gittikçe yaklaşıyor hızlı olman gerek"dedi.

Hızla koşmaya başlamıştım.Karşıma Soul çıktı onu umursamadan koşmaya devam ettim.Yine beni durdurmuştu pislik Soul

"Beni özlemedin mi yoksa?"dedi.Yüzünde hafif bir sırıtma vardı.

Aniden Clarice karşımıza çıkıp Soulu bıçaklamıştı şok olmuştum.

"Bella koş hemen kaç"dedi.Clarice

"A-aa-ma sen"dedim.

"Beni boşver sen kaç hadi ne duruyorsun"dedi.Clarice

Onu o pislikle bırakmak istemiyordum ama koşmalıydım.Ordan koşarak uzaklaşmaya başladım.
Ninaların evinin önüne gelmiştim.Zilli çaldım.Açan Soul olmuştu.

"Hoşgeldin"

Son

Bölümü nasıl buldunuz?

Lütfen votelemeyi unutmayın.

Seviliyorsunuz❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin