İntikam

14 5 0
                                    

Bu bölümü en güzel yazarlardan biri olan tatlı mı tatlış _Luna_writer 'a ithaf ediyorum❤️❤️
*************************************************
"İlerde ne demek istediğimi
anlayacaksın!"dedi lordum

"Nasıl yani?"dedim.Ne demek istediğini anlayamamıştım.

************************************************
Ashley'le çok kötü kavga etmiştik eve zar zor gelmiştim burnum kanıyordu ellerim üstüm başım kandı.Odama doğru merdivenlerden çıktım
yürümeye başladım.Odama girdiğimde şaşkınlıkla bana bakan bir Clarice vardı.

"Aaa bibi noldu sana?"dedi endişeyle.Artık bana bibi diyordu.

"Yok bişeyim benim"dedim.

Lavaboya doğru yürümeye başladım.Vardığımda direk elimi yüzümü yıkadım.Burnum hala kanıyordu.

*************************************************
Soul

Kurbanların yanına gelmiştik.İsimleri Venessa,Tom ve Max onlar beni küçükken sıkıştırırlardı.Ve şimdi intikamımı alıcam.

Soulun küçüken yaşadığı zorbalıklara geçelim:
12 Sene Önce

Soul 12 yaşındaydı.Ailesi tarafından şiddet gören bir çocuktu.Çevresinden zorbalık gören bir tipti.Anne ve Baba sevgisi hiç görmemiştir.

"Baba lütfen yapma!"demiştim.Bana kemerle vuruyordu.O kadar çok canım acıyordu ki ölmek istiyordum.Kemerle durmadan vuruyordu.

"Sana demedim mi bahçeye çıkmayacaksın
Diye"demişti.Bağırarak.

"Özür dilerim isteyerek olmadı"demiştim.Ağlayarak.

"İsteyerek olmadı mı?"demişti.Bağırarak.

Daha sert vurmaya başlamıştı.Yaklaşık 2 saat beni dövmüştü.

"Bu sana kırk yıl yeter gerizekalı"demişti.Bağırarak.Ve merdivenlerden çıkıp çalışma odasına gitti.

Zaten o dövene kadar okul saatim yaklaşıyordu.Hemen odaya çıkıp üstümü başımı değiştirmiştim banyoya doğru yürüyordum ki Annem karşıma çıktı.

"Seni işe yaramaz pislik! ne anlarsın sen oda toplamaktan!"demişti.Bağırarak

"Özür dilerim,Anne"demiştim.Bunu dememle annem bana tokat atmıştı.O kadar serti ki anlatamam.

Annem çamaşır odasına doğru yürümeye başladı bende hemen banyoya koşturdum.Dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadım.

Çantamı alıp mutfağa gittim.Kendime mısır gevreği hazırladım ve yemeğe başladım.Bitirdiğimde arkamdan babam geldi.

"Yürü seni işe yaramaz okula gidiyoruz"demişti.Evden çıkıp arabaya bindik.

Okula varmıştık.Arabadan indik ve:

"Uslu dur yoksa akşam yine aynı dayağı yersin duydun mu beni?"demişti.

"Tamam baba"demiştim.

Okulun kapısına doğru yürüdüm ve karşıma  
Venessa,Tom ve Max çıktı.Onları görmemle hafif bir geri adım attım.

"Burda bir korkak mı görüyorum?"demişti Tom alay ederek.

"Ne istiyorsunuz yetmedi mi yaptıklarınız?"demiştim.

Max koşarak karnıma bir tekme attı.Yere yığılmıştım.Ardından Tom gelip yüzüme yumruk atmaya başladı.Bir andan Max kolarımı tutuyordu.Venessa'da karnıma duramadan tekme atıyordum

Şimdi

Aklıma bir anda bana yaşattıkları zorbalıklar gelmişti.Elleri kolları bağlı ve ağzı bantlı bir şekilde oturuyorlardı.

"Ooo kimleri görüyorum"dedim.

"İşkenceye hazır mısınız?"dedim.Üçüde bana hayır dercesine bakıyordu.

Elim Çelik muşka alıp Max'in ağzına doğru yumruk attım.Ağzından bantı çıkardığımda ağzından kanlar aktığını gördüm ve dedimki.

"Bana yaşattıklarınızın hesabını ödeyeceksiniz"

Son

Bu bölümü nasıl buldunuz?

Aşağıdaki küçük yıldıza tıklamayı unutmayın!

Seviliyorsunuz❤️

Ölümlü dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin