مُـهـم.

1.1K 92 21
                                    


حـابـه أتـكـلـم ف كـذا حـاجـه وأوضـح كـام نُـقـطـه مُـهمـة ولـكـن أولًا أحـب أشـكـر كُـل اللـي دخـل كـلمنـي ويـطـمـن عـليـا ذا كـان هـنـا ف دي إمـز أو ع االـفيـسـبـوك♡.

ثـانـيًـا مـن أهـم الـنِـقـاط اللـي حـابـه أوضـحـهـا عـشـان إتـسألـت عـليـهـا كـتيـر وهـي لـيـه يـا فـاطـمـه مـش هـتـكمـلـي الـرِوايـه هـنـا؟

أنـا عُـمـري مـا قـولـت نـهـائـي إنـي مـش هـكمـل الـرِوايـه هـنـا، الـرِوايـه هـتكمـل هـنـا غـصب عـن أي حـد عـشـان اللـي كـان بـيتابـعـهـا وبـيحـبـهـا ومـش هـيعرف يـوصـل للـورقـي ذا كـان مـن بـلـد تـانيـة أو مـحافظـات تـانـيـة يـعـرف يـكـملـهـا.

الفـكـرة كُـلـهـا مـسألـة وقـت لأن كُـل حـاجـه حـرفيًـا فـوق دمـاغـي دلـوقـتـي، حـوار الـمعـرض مـع إمـتحانـات مـع مُـوت جـدتـي الـتـانيـة والـده بـابـا مـن أيـام ولـسـه مـفـاتـش عـن مُــوت جـدتـي والـده مـامـا شـهـر ونـص تـقـريـبًـا، ف كُـل حـاجـه ورا بـعضـهـا ومـش عـارفـه أفـوق بـس هـكـررهـا تـانـي الـرِوايـه هـتكمـل هـنـا لأنـكـم قُـرائـي حـبـايـبـي اللـي بـتحبـوا الـرِوايـه ودعـمتونـي كـتيـر فـيهـا وكُـنتـم بـتشجـعونـي أكـمـل مـن ريـأكـشنتـكُـم عـليـهـا♡.

تـانـي نُـقطـة وهـو إن الـرِوايـه إتـمسحـت؟

لا الـرِوايـه مـتمـسحـتش بـل الـواتبـاد بـيستعبـط وحـصلت مـن 3 أسـابيـع نـفس الـحـوار وقُـراء دخـلوا قـالولـي ع جـروب الـواتسـاب بـتاع الـرِوايـه إن ف شـابـتـرز إتـمسحت ف دخـلت الـواتبـاد لـقيتـه بـيهبـل مـع نـفسـهُ ونـزلتـهم تـانـي حـتـي لـو فـاكـريـن جـه للـكُـل نـوتفـيكـشـنـز بـ إن إتـعمـل أبـديـت للـشـابـتـرز ف دا كُـنـت بـنزلـهم تـانـي، وحـاليًـا الـواتبـاد بيـهبل مـع نـفسـهُ ف هـرجـعـهملـكم تـانـي♡.

تـالـت نُـقـطـه وهـي نـعمـل ايـه يـا فـاطـمـه لـو عـايـزيـن الـرِوايـه ورقـي وإحـنـا ف مـحافظـات تـانيـه ف مـصـر، أو ف بـلاد خـارج مـصـر أصـلًا؟

ف أنـا هـسـألـكـم الـدار وهـقـولـكـم كُـل الـمعلومـات عـن ازاي هتتـوفـر أو تـطلبـوهـا ازاي♡.

وعـشان تـعرفـوا أكـتـر أبـقـوا تـابعـوا الـفـيـسـبـوك بـتاعـي عـشان بـنزل عـليـهِ اي حـاجـه تُـخـص الـرِوايـه، اسـمـهُ Fatma Ashraf وحـاطـه صـورتـي وممـكـن تـكلمـونـي تـسألونـي ع اي سُـؤال عـايـزيـنـهُ بـرضـوه♡.

رابـع نُـقطـه بـقـي ودي إتـسألـت عـليها كـتيـر وهـو أنـتِ هـتبقـي مـتواجـدة امـتـي ف الـمعـرض ونـشوفـك ازاي عـشان تـمضـيلنـا؟

الـمـعـرض هـيـبدأ مـن بُـكـرا إن شـاء الله الـمُـوافق 1/26 لـحـد 2/6 والـمفروض كُـنت أبـقي هـنـاك مـن بُـكـرا بـس بـسبب الـظروف اللـي أنـا فـيها ف للأسـف الـشـديـد هـبقي مـتواجـدة مـن يُــوم 2/1 لـ كُـل اللـي عـايـز يـشوفنـي وهـقابـل الـكُـل وأمـضيلهُ ونتـصـور وكـلـهُ♡.

وأخـيـرًا مـكـان تـواجـد الـرِوايـه وهـو صـالـة 1 جِـنـاح C11، دار الـعُـلـيـا.

وأخـر سـؤال أحـب أسـألـهُ، سـتـايـلـز وآسـيـا وشـخصيـات الـرِوايـه وحـشـوكـم قـد ايـه:(؟

وأخـر سـؤال أحـب أسـألـهُ، سـتـايـلـز وآسـيـا وشـخصيـات الـرِوايـه وحـشـوكـم قـد ايـه:(؟

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


وبـس كـدا بـحـبـكُـم أوي✨♡.

𝗖𝗔𝗦𝗘 𝟲𝟲𝟲 || الـقَـضـيـة ٦٦٦ {H.S}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن