مُـهـم7×.

605 49 14
                                    

مـسـاء الـخـيـر، إن شـاء الله الـشـابـتـر الـ 69 نـازل بُـكـرا بـعـد الـسـاعـة 8 بـلـيـل ف حـضـروا نـفـسـكُـم.

الـشـابـتـر دا أهـم شـابـتـر ف الـرِوايـة بـدون مُـبـالـغـة ف مـحـتـاج تـركـيـز، طـويـل جـدًا وضـعـف طـول الـشـابـتـر اللـي فـات ف عـشـان كـدا حـابـيـن أنـزلـهـولـكـم ع جُـزئـيـن ولا جُـزء واحـد؟

هـقـول الـتـانـي الـشـابـتـر دا الأهـم ف الـرِوايـة عـشـان كـدا مـحـتـاج تـعـامـل ودعـم خـاص ف مـتـزعـلـونـيـش مـنـكُـم فـيـه، تـسـمـعـوا الأغـانـي بـتاعـتـهُ كـويـس جـدًا وتـقـرأوا كـلـمـاتـهـا عـشـان مُـهـمـة، تـربـطـوا حـاجـات بـبـعـض، وطـبـعًـا تـقـولـوا رأيـكـم ف كُـل كـلـمـة.

مَـلـحـوظـة: اللـي مـبـيـسـمـعـش أغـانـي أصـلًا مـيـسـمـعـش أغـانـي الـشـابـتـر وف الأخـر كُـل واحـد حُـر، تـأكـيـدي ع حـوار الأغـانـي بـيـبـقـى عـشـان كَـلـمـاتـهـا مُـهـمـة ولـيـهـا عـلاقـة بـالـشـابـتـر ولـو أنـت شـخـص مـبـتـسـمـعـش أغـانـي ربـنـا يـثـبـتـك ومـتـسـمـعـهـاش أو أقـفـل الـصُـوت يـا سـيـدي وإقـرأ كـلـمـاتـهـا وخـلاص، لـكـن مـتـجـيـش تـحـاسـبـنـي ع حـاجـة بـقـولـهـا عـشـان أدخـلـكـوا ف الـمُـود أكـتـر وحـاجـة لـيـكـم أصـلًا ومُـمـكـن تـعـمـلـوهـا بـ مـلـيـون طـريـقـة تـنـاسـبـكُـم وتـنـاسـب قـرارتـكُـم بـ هـدوء، لـكـن مـتـحـسـسـونـيـش إنـي مُـسـتـفـادة مـن الـحـوار ولا كـأنـي أنـا اللـي بـغـنـيـهـم مـثـلًا ومـحـدش يـجـي هـنـا يـحـاسـبـنـي أو يـحـكـم عـلـيـا أو ع رِوايـتـي، لأنـي مـجـيـتـش أجـبـرتـك ع اي حـاجـة ذا كـان قـراءة أو سـمـاع أغـانـي أو اي حـاجـة حـرفـيًـا😂.

يـاريـت كـمـان الـكُـل يُـرد ف حـوار يـنـزل ع مـرة ولا مـرتـيـن ويـتـقـسـم.، وبـس كـدا دُمـتـم بِـخـيـر♡.

𝗖𝗔𝗦𝗘 𝟲𝟲𝟲 || الـقَـضـيـة ٦٦٦ {H.S}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن