(519 рік за фелірським календарем)
З тієї зловісної ночі пройшло два роки. За весь цей час нічого майже не змінилось.Тимчасово правив Феліром далекий родич правничої сім'ї Едернів граф Дюро. Він був так званим регентом при неповнолітньому Карлосові. Політика королівства не сильно змінилась за ці роки.Точніше взагалі не змінилась. Карлос був вже на останньому році навчання в академії "Срібна троянда", тож незабаром королівство побачить схід свого нового сонця.
У Ернеста життя усі ці роки було спокійним, без призирства батьків. Ніхто його не чіпав. Він був наче привид у королівському палаці. Це і добре, бо ніхто не заважає роздумувати над планом захоплення влади у королівстві. І ось настав час Ернеста розпочати навчання в академії "Срібна троянда", де навчались усі його предки та наразі навчається Карлос.
Ернест, спакувавши свої речі, вийшов у головний двір королівського палацу. Де на нього чекала розкішна карета, готова до відправлення у містечко Крель. Біля входу до палацу зібралися усі слуги, аби попрощатись зі своїм принцом. Їхні обличчя, як завжди були беземоційні та холодні. Вони спокійно спостерігали за тим, як кучері ставлять валізи принца у місце для багажу. Але як тільки карета вирушила в дорогу, уся прислуга полегшено видихнула й розійшлась у справах. Розпрощавшись з молодшим принцом, вони наче позбулись тяжкого тягаря з душі.
Пройшло кілька днів та екіпаж Ернеста заїхав у містечко Крель. Проїжджаючи площу міста, Джонатан, який також їхав разом з Ернестом, помітив, що той дуже незвично дивиться у вікно карети. Холодним, задумливим та навіть трохи грізним поглядом.
— Вас щось бентежить, мій принце? Хвилюєтесь перед початком навчання?
Ернест здригнувся та поглянув на свого слугу.
— Усе добре. Я не хвилююсь про навчання. Зрештою, усі в моїй сім'ї навчались у цій академії. Це було цілком очікувано, що я теж буду у ній навчатись.
Невдовзі карета зупинилась біля воріт академії "Срібна троянда". Ернест пройшов слідом за персоналом академії до гуртожитку. Усі члени королівської родини, які навчались у ній, мали власні окремі кімнати та до них ставились доволі шанобливо. Також Едерни мали досить привілейований статус в академії та усі від них очікували неймовірних висот. Так, принци та принцеси могли не здавати проміжні та підсумкові екзамени, їм легко закривали пропуски на заняттях та давали виграти у будь-яких турнірах чи конкурсах. Звичайно звичайні студенти академії не мали таких привілеїв та сильно заздрили дітям королівської родини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шаховий король: темний король
Viễn tưởngКожен із нас сам вибирає свій життєвий шлях. Але цей вибір інколи буває хибним. Ця історія не має щасливого кінця, нажаль вона досить трагічна. Вона про життєвий шлях одного юнака, чия доля була повністю перекреслена одним хибним передбаченням. Вон...