(Королівство Фелір. Авердіш.За 36 років до основних подій)
Прохолодний осінній день. Міщани, як і завжди, проживають свою тиху буденність. Хтось працює у поті чола, хтось прогулюється вулицями столиці насамоті або зі своєю родиною.А у королівському палаці багаті вельможі зібрались на урочистий банкет начесть майбутньої дитини королівської сім'ї, яка має скоро народитись.
Королева Меріан фон Едерн скоро має народити своєму чоловікові королю Ділану фон Едерну другу дитину.У подружжя вже є первісток, двухрічний Карлос фон Едерн, який на час бенкету був під наглядом няні. Майже усі гості, як і сама королева, були впевнені, що на світ зявиться маленька гарненька принцеса. Адже королівство вже має спадкуємця трону.
Сама королева Меріан була вродливою білявою жінкою, з кудрявим коротким волоссям, аристократично блідою шкірою й виразними сірозеленими очима. Одягнута вона була у вільну синю сукню з сріблястими візерунками по подолу й тонкою блакитною тканиною, що слугувала лямками сукні, які акуратно лежали на тендітних жіночих плечах. На шиї було золоте намисто з дорогоціними каменями, такі ж самі браслети були й на руках. Жінка блажено сиділа біля свого чоловіка й ніжно гладила свій досить округлий живіт долонею. Вона щось шепотіла собі під ніс, ніби зверталась до майбутньої дитини.
Король Ділан був досить високим й міцним чоловіком, з наявними ознаками члена династії Едерн — каштанового кольору волоссям й світлозеленими очима. Загалом його зовнішність складала про нього враження сильного правителя з сильним й холодним розумом. Одягнутий його величність у фіолетовий костюм, комзол якого був прикрашений золотою вишивкою й застібався на лівий бік золотими гудзиками. Також під еполетами з лівого плеча до правого боку спускалась срібласта стрічка з вичурним візерунком, а з плечей спадала темнобордова накидка з пуховим воротом. Король Ділан сидів й тримав свою дружину за руку, час від часу роблячи ковток вина зі свого келиху. Незважаючи на те, що дружина останнім часом не може терпіти запаху цього напою, та на те, що зовсім поруч сидить малолітній син, який може ненароком опрокинути келих.
Ось так гості й господарі палацу веслело проводили час, поки до бенкетної зали вартовий не привів старця провидця, який за давньою традицією має передбачити майбутьнє майбутньої дитини королівської сім'ї. Отож, усі присутні дуже чекали, що їм скаже провидець. Старець підійшов до майбутньої мами та з її дозволу доторкнувся до її живота, зосередився на мить і тоді ж відсмикнув с жаху руку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шаховий король: темний король
FantasíaКожен із нас сам вибирає свій життєвий шлях. Але цей вибір інколи буває хибним. Ця історія не має щасливого кінця, нажаль вона досить трагічна. Вона про життєвий шлях одного юнака, чия доля була повністю перекреслена одним хибним передбаченням. Вон...