○◇○РОЗДІЛ 22: ПРИДУШЕННЯ БУНТУ○◇○

6 1 0
                                    

Невдовзі у Ронде один зі шпигунів підбіг до другого сина графа Рютенберга Пітера та повідомив йому про приїзд Ернеста у місто. Пітер тієї ж миті прибіг повідомити про цю новину брата та батька.

— Король направляється у місто! Нам вдалося! Ми виманили його зі столиці! Він буде у Ронде за кілька днів.

Граф Рютенберг дав синові щигля, аби той трохи втихомирив свої емоції.

— Ще рано радіти, Пітере! Ми повинні убити цю сволоту. Так що прибережи свої радощі на потім.

Пітер тяжко видихнув та відповів.

— Добре, але ми повинні підготуватися до оборони міста, поки він не приїхав.

І тут у кімнату зайшов Філіп вже з темним волоссям та спакованими речами.

— Усе, я вирушаю геть. Може хоч попрощаєтесь зі мною?

Решта членів родини нічого не промовила й лише подивилась на юнака розчаровано. — Що ж, тоді до зустрічі. Бережіть себе! — з цими словами молодший син графа покинув їхній сховок та невдовзі сів у човен заплативши перевізнику за дорогу.

      Через декілька днів Ернест з вірними посіпаками та гвардійцями прибули до Ронде. Проте як тільки вони почали в'їжджати до міста, як будинки, між якими вони рухались, підірвались. Вибух налякав коней та їх вершники ледве тримались у сідлах.

— Тримати стрій! Це всього лиш вибух. Схоже ворог налаштований серйозно на боротьбу із нами. — закричав Ернест та почав віддавати подальші накази. — Розділимось на невеликі групи. Схоже сім'я Рютенбергів вже встигла озброїти частину місцевих мешканців. Перша група піде на захід міста роззброїти повстанців на чолі з Антоніо, друга група під керівництвом Джонатана піде на схід, а третя під моїм командуванням піде у центр міста. Після виконання завдання, Джонатан, Антоніо, ви повинні подати сигнал димового револьверу. Усіх озброєних при спробі втечі або спробі убити вас, дозволяю ліквідувати. Всім усе зрозуміло?

— Так, сер! —  викрикнули всі солдати та після віддачі наказу королем почали його виконувати. Як і було заплановано усі розділились на три групи.

Група Антоніо вирушила на захід Ронде та вступила у вуличну бійку з озброєними місцевими, як і група Джонатана, яка знаходилась на сході міста. Поки солдати билися з повстанцями, Джонатан помітив дивну особу у коричневому плащі, яка довго дивилась на нього, а потім побігла кудись провулком.

Шаховий король: темний корольWhere stories live. Discover now