○◇○РОЗДІЛ 2: МАЛЕНЬКА ГРАФИННЯ ТА ПЕРШИЙ ДРУГ○ ◇ ○

38 17 1
                                    

(За 31 рік до основних подій)

Теплий літній день, семирічний Карлос і пятирічний Ернест грають у квача в королівському саду. Старший принц повільно біг за молодшим, щоб той не почав потім плакати, бо його швидко спіймали. Та й Карлос дуже переживає, щоб його молодший братик часом не впав й не поранився. Все ж він дуже любить його, незважаючи на слова усіх оточуючих. Проте він всеодно був зашвидкий для малої дитини.

Брати були водночас схожі між собою й водночас відрізнялись один від одного. У Карлоса було коротке хвилясте волосся, як у матері, проте такого ж кольору як у батька і брата. Очі старшого принца також були зелені, а шкіра природного блідувато-аристократичного кольору. Карлос був одітий у легку льяну білу сорочку, поверх якої був темно синій жилет.Також на хлопчикові були темно сині прямі шорти до колін, білі до половини голені шкарпетки й темно корічневі чобітки.Також на шиї хлопчика була пов'язана біла хустка і закріплена золотистою брошкою з гербом королівського роду.

Ернест був на цілу голову нижчий за свого старшого брата, мав пряме каштанове волосся, що ледь торкались плеч, також зелені очі й милі пухкі дитячі щічки. На ньому були такі ж сорочка зі світло зеленим комірцем, світло зелені шорти, на маленьких ніжках були білі довгі носочки, а поверх них світло-коричневі чобітки як у брата, тільки жилет був блідо жовтого відтінку та була корічнева стрічка.

Ось малюк Ернест біжить, озираючись назад на брата, й раптом вдаряється в когось. Піднявши вгору голову, хлопчик впізнав маму й тієї ж миті обійняв її за ноги, радісно посміхаючись.

—Мамусю!

Королева Меріан нічого не відповіла молодшому сину, вона лиш с жахом глянула на нього й перевела погляд на старшого.

—Карлосе, що я недавно говорила нарахунок швидкого бігу у саду? Ви ж так можете легко зламати трояндові кущі та інші квіти!— королева трошки насупила погляд.

Хто-хто, а ця жінка понад усе любить свої білі троянди. Адже вона привезла кілька їх насінин разом з собою зі своєї Батьківщини, коли вона ще юною дівчиною приїзджала до Феліру аби стати дружиною тоді ще принца Ділана. Звісно ж цей шлюб укладався з чіткими дипломатичними політичними стосунками двох королівств, тому, певно ці квіти нагадують жінці її рідний дім.

Шаховий король: темний корольWhere stories live. Discover now