Шум на землі через проблему між братами Едернами та графом де Дюро була настільки доленосною, що дійшла навіть до небесного міста світлих духів. Саме через конфлікт між графом Коліном та Ернестом ті самі легендарні хранителі фігур вирішили скликати нараду стосовно недавніх подій у Фелірі. Після своєї смерті, кожен з них увійшов до пантеону світлих духів Феліру як божества, які наразі є головними серед інших духів, підтримуючи гармонію.
Фелірці з особливою пошаною ставились протягом усіх віків до засновника своєї держави - короля Фрідріха I фон Едерна, який у їхньому пантеоні зайняв найвищу позицію. Він був, так сказати, правителем небесного міста та опікувався усіма світлими духами предків. За життя Фрідріх побудував країну з нуля, створив усі необхідні умови для комфортного та безпечного життя народу, об'єднав націю в одне ціле. Наразі усі фелірці шанують його як великого та мудрого правителя усіх часів, але водночас бояться його кари за свої гріхи. Адже саме Фрідріх судить душі покійників та визначає чи залишаться вони в небесному місті, чи можливо відправляться до пустелі пітьми - місце споконвічного ув'язнення темних духів, яким править Люциус. На відміну від небесного міста, де душі знаходять вічний спокій та майже не помічають різницю між земним та потойбічним життям, у пустелі пітьми душі приречені на вічне страждання від тяжкості власних гріхів. Гріхи, наче непосильна ноша, окутують їх та завдають неймовірного болю, який не вщухає. Ось чому батько братів король Ділан так часто ходив та молився Фрідріху в його ж святилищі, намагався вимолити свої гріхи та не відчувати несамовитий біль після смерті. Проте Фрідріха йому не вдалось обдурити, тож він відправився до пустелі пітьми.
Але окрім Фрідріха важливе місце у небесному пантеоні фелірців займають й інші хранителі фігур. Наприклад Кетрін Алоре, зачинателька дворянського роду Алоре та хранителька ферзя, опікується усіма цілителями Феліру. Саме вона надає цілительські здібності конкретній людині та загалом опікується стабільністю мани у королівстві. Білі маги цілителі особливо шанують свою покровительку та на кожен перший день весни проводять свято співів, запалюючи ароматні лікарські трави й прославляючи хранительку. А ще більшість пробуджень ядра мани у жителів королівства стається саме у перші весняні дні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шаховий король: темний король
FantasyКожен із нас сам вибирає свій життєвий шлях. Але цей вибір інколи буває хибним. Ця історія не має щасливого кінця, нажаль вона досить трагічна. Вона про життєвий шлях одного юнака, чия доля була повністю перекреслена одним хибним передбаченням. Вон...