З дня знайомства обох принців з єдиною дочкою графа Рютенберга пройшло всього декілька місяців. Увесь цей час маленька Амелія приїзджала погратись з хлопчаками, а її батько жартома натякав королю про можливий подальший шлюб з одним із принців. Все ж граф Рютенберг розраховував вигідно видати доньку заміж, коли та подорослішає.
В один із таких днів Карлос раптово вирішив познайомити свого молодшого брата зі своїм слугою та засумісництвом сином королівського коваля - Джо Дерманом. Сім'я Дерманів поколіннями кує зброю для королівського війська та гвардії за замовленням короля.
—Джо, знайомся. Це мій молодший братик Ерні. Правда ж він дуже милий?— Карлос стояв збоку Ернеста та тискав його щічки. Але схоже це не подобалось його молодшому брату. Ернест приклав чи малих зусиль аби вирватись із міцних обіймів брата.
—Братику, перестань! Мене болить!
—Ну пробач. Я просто не можу не потискати твої пухкенькі щічки.— Карлос усміхнувся й показав рукою на Джо. — Доречі, привітайся з Джо. Він мій друг та помічник так само, як і Джонні тобі. І ще, його тато робить зброю для наших лицарів.
Очі Ернеста запалились захопленням, як тільки він це почув.
— Правда? Для лицарів?
Джо лише хмикнув собі під ніс, схрестивши руки біля грудей. Було видно, що хлопчику з сім'ї ковалів не дуже був до вподоби молодший принц.
Джо був зростом трошки вищим за Карлоса, хоч був з ним одного віку. Темні хвилі волосся трохи спадали хлопцю на чоло, тому він деколи підіймав їх подихом. Тіло малого Джо було досить міцним, враховуючи його постійну роботу в догляді за старшим принцом та допомогу батьку з ковальською справою.
—Щось твій брат хоч і милий, але все ж він...—Джо певно хотів сказати за Ернестове пророцтво, проте не встиг. Карлос його перебив.
—Джо, не смій навіть згадувати це... Якщо я почую з твоїх вуст щось подібне, то я можу не стриматись та відлупцювати тебе. Ти мене зрозумів? Мій брат не такий, як про нього усі навколо говорять. Він ще дитина, щоб знати наскільки цей світ може бути жорстоким до нього. Я вбережу його від усього цього лиха.— очевидно Карлоса дуже гнівить те, що усі навколо говорять неправдиву маячню про його молодшого брата. Ернеста дуже зацікавили слова брата й він вирішив запитати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шаховий король: темний король
FantasyКожен із нас сам вибирає свій життєвий шлях. Але цей вибір інколи буває хибним. Ця історія не має щасливого кінця, нажаль вона досить трагічна. Вона про життєвий шлях одного юнака, чия доля була повністю перекреслена одним хибним передбаченням. Вон...