○ ◇ ○ РОЗДІЛ 7: НЕЗНАЙОМІ ПОЧУТТЯ○ ◇ ○

21 13 0
                                    

      Усю ніч Ернест не міг заплющити очі. Як тільки він це робив, йому одразу ж зринав образ Амелії, її посмішка та ясні очі. Щось в грудях радісно затьохкало, від чого юнак знову прокинувся та сів у ліжку.

— Та що це зі мною? Чому я не можу викинути її з голови? Чому я взагалі думаю про неї? — Ернест доторкнувся до лівої грудини долонею та відчув дещо досить дивне для себе.

— Чому моє серце так сильно б'ється?

Люциус, який перебував недалеко від ліжка хлопця, лиш посміхнувся та підійшов ближче.

— Пффхаа...Та ти схоже закохався. Невже те дівчисько настільки гарне, що варто твоєї уваги?

— Чого запитуєш? Хоча...Чого б це демонові розбиратись в жіночій красі...Вам же не притаманні людські почуття... — Ернест нервово видохнув. — А якщо і закохався, то що з того?

Люциус ширше усміхнувся.

— Просто думаю, кожному великому королю потрібна королева.

Чогось від цієї розмови Ернест почервонів та все ж йому вдалося заснути.

      Наступного ранку усі студенти поспішали на заняття й в головному корпусі академії був суцільний гамір та метушня. Усі бігли в різні сторони, поспішаючи. Карлос також поспішав на своє заняття, пробираючись крізь юрбу, проте його хтось ненароком штовхнув й він упав на якусь дівчину, збивши її з ніг. То була Амелія, яка теж поспішала на заняття з цілою купую книжок та конспектів. Які звісно ж розкидались по підлозі. Дівчина почала їх хутко збирати, та раптом почула знайомий голос та підвела голову.

— Пробач... Я ненароком наштовхнувся на тебе. Я не хотів. Давай я допоможу тобі донести усе це. До якого кабінету ти йдеш? — Карлос і сам підвів голову та раптом він з Амелією зустрілись поглядами. На хвилину обидвоє завмерли в тиші, але потім перевили погляд та помітили, що торкаються один одного руками, тримаючи їх на одній із книжок. Від цього обоє зніяковіли та почервоніли. Потім обоє ж однозначно підвелись на ноги.

— Пробач, ще раз за це... Я справді не хотів. До речі я Кар... — хотів промовити Карлос та Амелія його перебила.

— Карлос фон Едерн. Твоє ім'я всі тут знають. — посміхнулась.

— Точно...Я і забув...А твоє ім...

— Амелія Рютенберг. Пам'ятаєш мене? Ми часто бавились дітьми.

Карлос здивувався.

Шаховий король: темний корольWhere stories live. Discover now