(522 рік за фелірським календарем. Королівство Фелір. Столиця Авердіш)
Пройшов рік від того дня як Ернест захопив владу у Фелірі. За цей рік трапилось багато чого. По-перше, країни союзники відмовились визнавати Ернеста законним королем та одноголосно ухвалили рішення, що у Фелірі є всі ризики укріпленню диктатури як політичного режиму. Через це рішення усі іноземні посли доволі швидко покинули Авердіш та розірвали із Феліром усі наявні договори. Відповідно розірвання договорів спричинило кризу в економіці королівства через неможливість здійснення торгівлі із сусідніми країнами. Фелірці відчули різке підняття цін на усі продовольчі та лікарські товари, проте найгірші часи ще попереду.По-друге, розповсюдився страх та паніка серед людей через ліквідацію Ернестом ради старійшин та зменшення цивільного захисту. Багато гвардійців та солдат перейшли на бік нового короля та відповідно закривали очі на різко зростальну кількість злочинів. Також фелірська знать була під постійною напругою, адже вони не знали у який момент руки само коронованого правителя дотягнуться й до них, якщо вони підуть проти його волі. Загалом колись тихий і спокійний Фелір прокинувся від різких змін у не найкращий бік.
Одного дня Ернест як і зазвичай сидів у тронній залі та вертів у руці череп свого брата. Чомусь йому подобалось ось так зловтішатись вже з мертвого Карлоса. Певно він відчував свою зверхність над ним. Аж раптом до тронної зали увійшло декілька гвардійців та тієї ж митті стали на коліна перед Ернестом, схиливши голови.
— Ваша Величність, у нас для вас є хороші новини.
Ернест відставив череп брата у бік та глянув зацікавлено на гвардійців.
— Говоріть, які новини ви маєте для мене.
Один із гвардійців продовжив.
— Ми дізнались де ховається від вашої величності колишня королева Амелія.
Ці слова дуже приємно здивували Ернеста, що він аж посміхнувся. Нарешті через рік після зникнення він побачить її - ту, котру досі кохає.
— І де ж вона ховається від мене?
— Її помітив один із наших інформаторів у маленькому святилищі одного селища біля кордону із Тельвінією. Вона прикидається жрицею та інколи проводить час із сиротами сусіднього дитячого будинку. Нам вирушити за нею?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шаховий король: темний король
FantasyКожен із нас сам вибирає свій життєвий шлях. Але цей вибір інколи буває хибним. Ця історія не має щасливого кінця, нажаль вона досить трагічна. Вона про життєвий шлях одного юнака, чия доля була повністю перекреслена одним хибним передбаченням. Вон...