○ ◇ ○ РОЗДІЛ 9: ШЕРШЕНЬ○ ◇ ○

21 10 6
                                    


        Наступного дня до академії "Срібна троянда" почало приходити багато людей. Адже ось-ось мав розпочатись турнір з фехтування між столичною командою фехтування та командою з академії, членом якої є Карлос. Але зважаючи на отруєння старшого принца, його на турнірі замінить його молодший брат. Ернест перед початком турніру одягнув лицарські обладунки, які йому люб'язно приніс Джонатан.

— Мій принце, вам так йдуть ці обладунки. — трохи ніяковіючи промовив Джонатан, тримаючи у руках шолом від обладунків.

Ернест поглянув здивовано на свого слугу та хотів вже відповісти, але почув шурхіт за дверима зброярні. Юнак повернув туди голову та побачив темні обладунки лицаря з команди суперника. Той хлопець дуже швидко повертався назад, зрозумівши, що його помітили. Через таке несподіване розкриття, утікач впустив записку. Ернест підійшов до дверей та піднявши її, глянув на неї. А в ній було написане наступне:

"Жано, сподіваюсь ти впоралась з отруєнням принца Карлоса. Знищ усі докази, щоб ніхто не здогадався, що ВІН причетний до цієї справи. Я довідався, що молодший принц замінить свого брата на турнірі. Я збираюсь у поєдинку з принцом Ернестом зробити так, щоб він наче ненароком упав з коня й отримав струс мозку. Як закінчиться турнір, чекай мене біля головних воріт академії.

У. Дж. Р."

Ернест, прочитавши записку, поглянув на Джонатана.

— Приведи до мене Джо, слугу мого брата.

Джонатан трохи здивувався, але відповів.

— Ви впевнені, що...

— НЕГАЙНО! — злісно крикнув Ернест та Джонатан побіг за Джо.

Невдовзі Джонатан привів Джо та вийшов зі зброярні.

— Навіщо кликав? Якщо це не стосується Карлоса, я піду. — попередив Джо Ернеста, але Ернест лише протягнув йому записку.

— Якраз стосується. Це перша зачіпка. Очевидно, що виконавців у цьому злочині двоє. Одна з них, ця Жана, отруїла Карлоса. А інший, один із лицарів столичної команди фехтування, планує сьогодні усунути й мене.

Джо поглянув на Ернеста зацікавлено.

— Ти сказав Жана?! Це нова покоївка у нашому гуртожитку. Вона почала працювати в академії три тижні тому. Я можу її привести.

Шаховий король: темний корольWhere stories live. Discover now