Prológ

380 12 5
                                    

,,Presne som vedel, že tie návštevy u Greengrasovcov neboli len tak!" Rozhadzoval rukami a pritom prepaľoval svojich rodičov intenzívnym pohľadom. ,,Mohlo mi byť jasné, že to má nejaký dôvod, keď ste ma tam nútili chodiť!"

,,Draco," oslovila svojho syna Narcissa, ale on ju zastavil. Venovala mu prísny pohľad.

,,Povedal som ti, že sa ženiť nechcem," zopakoval jej pokojne presne tak, ako už pred pár rokmi. Už otvárala ústa, že niečo povie, ale opäť bola prerušená. ,,A ty si mi vybavila svadbu za mojím chrbtom! Ako si mi to mohla urobiť?" Vyčítal jej.

Keď sa uistila, že Draco už nechce nič povedať, tak spustila. ,,Máš dvadsaťpäť rokov. Nemôžeš sa neustále držať vzťahu, ktorý skončil pred siedmimi rokmi." Vedela, že toto je téma, ktorú jej syn nemá veľmi v láske, ale zároveň chcela, aby sa usadil a mal vlastnú rodinu, kdežto on sa stále držal len jednej ženy.

V jeho očiach sa zalesklo niečo temné, keď sa pozrel na ženu, ktorá bola aj jeho matka. ,,Ten vzťah trval tri roky," povedal, aby uviedol veci na pravú mieru. ,,A možno by som s ňou ešte stále bol, keby nebolo Theovej a Blaisovej zrady."

Narcissa pokrútila hlavou. Pamätala si to celé. Po vojne, prišiel list, v ktorom McGonagallová, ktorá bola v tej dobe a ešte aj stále je riaditeľkou, no a v tomto liste žiadala, aby sa Draco vrátil dokončiť siedmy ročník a nastúpil do takzvaného dodatkového ročníka. Jediný, kto bol proti, bol on sám, ale nakoniec jej sľúbil, že tam pôjde len preto, aby jej urobil radosť. V tej dobe nevedela, že má jej syn vzťah, ktorý započal ešte pred vojnou. Na Vianoce prišiel domov, ale bol z neho niekto úplne iný. Nebol to Draco, bola z neho troska. Trávil dni, aj večery v svojej izbe, nejedol a ani nepil. Dokonca nechcel ísť ani do školy, keď sa prázdniny skončili a preto ho nechali na Malfoy Manor ešte týždeň potom, ale potom musela konať. Napísala list niekomu, o kom vedela, že bude vedieť viac. A keďže sa Pansy o Draca bála, tak jej všetko povedala.

,,Si si istý, že to bola zrada?" Spýtala sa napokon a Draco si odfrkol. Ona mala iný názor a on zase iný.

,,Povedali jej veci, ktoré mali zostať len medzi nami. Myslel som, že im môžem veriť, ale očividne to bola chyba."

Narcissa nadvihla obočie. ,,Všimla by si to," povedala mu vecne. ,,Tvoja nálada bola iná, oči si mal celé červené a keby sa ti pozrela na ruky, tak by si to všetko poskladala a došlo by jej to."

Draco sa na ňu zamračil. Ani ona to nemusela vedieť, keby mu nelezie do jeho súkromných vecí a hlavne do jeho izby! Nechcel si ani predstaviť, ako musela šalieť, keď videla všetky tie injekcie, alkohol, cigarety a sem tam pár jointov. Až keď prišiel domov zo stretnutia s Pansy, pretože sa s ňou chcel stretnúť mimo Manoru a jeho matka začala na neho kričať a vyčítať mu všetko možné videl, ako veľmi na neho bola za to naštvaná. Nikdy na neho tak nezvýšila hlas. Vtedy šiel s pravdou von. Párkrát zaznela aj otázka odkiaľ to má, ale nikdy neprezradil svoje zdroje z muklovského sveta. Stále sa však sám seba pýtal, odtiaľ vedeli jeho rodičia čo to je? Veď aj Lucius bol na neho nasratý a videl dokonca aj sklamanie v jeho očiach! Celé dva týždne sa s nimi snažil hovoriť, ale oni odmietali. Vyhýbali sa mu a nehovorili s ním. Zo začiatku to bolo ľahké ignorovať, ale potom mu to začínalo liesť na nervy a sľúbil im, že s tým prestane, lenže závislý človek sa len tak svojej závislosti nezbaví...

,,Slečna Greengrasová je pre teba správnou voľbou, Draco." Pridal sa do rozhovoru konečne aj Lucius, ktorý sa tomu doteraz len prizeral.

,,Nebudem sa ženiť! Už vôbec nie s Astoriou!" Zakričal predtým, než opustil miestnosť. Narcissa s Luciusom si vymenili ešte zúfalý pohľad.

Chcem druhú šancu |Dramione| ✓Where stories live. Discover now