Ani jeden z nich pri tom bozku nemyslel na realitu, v ktorej by to robiť nemali. Teraz sa sústredili len na ten úžasný pocit a nič iné pre nich nebolo.
Až pokým nepočuli, ako niekto tlieska. Vtedy sa od seba odtiahli a zarazene sa pozerali na osobu, ktorá ich vyrušila.
Obaja ju poznali. Mala hnedé vlasy, zelené oči a na tvári mala ten najvýraznejší výraz znechutenia a ľahostajnosti. Pohľad mala rovno na jeho rukách, ktoré mal ešte stále na jej páse.
Hermiona sa od neho hneď odtiahla. Pozeral sa na ňu nevýrazným pohľadom. Čo to práve urobila? Veď sa mal ženiť a sľúbila si, že dokým neprestane s tým, čo robí, tak s ním beztak nebude nič mať!
Draco sa po chvíli s prázdnym výrazom pozrel opäť k dverám. ,,Astoria?" Spýtal sa akokeby sa musel uistiť v tom, že je to vážne ona. ,,Čo ty tu robíš?"
Prestala pohľadom prepaľovať Hermionu a venovala pohľad jemu. ,,Na to by som sa ťa mohla spýtať tiež," povedala hrubým hlasom. ,,Ale viem, že mi neodpovieš, takže prejdem k tomu, prečo som tu. Nechcela som, aby si to vedel, ale budiš." Položila na Hermionin stôl nejaké papiere. Draco aj Hermiona sa na to len pozerali. ,,Len si to prečítaj." Vyzvala Hermionu.
Bývalá chrablomiská princezná si vymenila ešte pohľad s bývalým slizolinským princom, ktorý potom kývol hlavou k papierom. Boli pre ministerku a on nemal právo na to, aby si to prečítal. Zároveň bol ale zvedavý, keďže Astoria povedala, že nechcela, aby to vedel.
Pomaly chytila papiere do rúk. Každý stál z inej strany stola. Hermiona s očakávaním, Draco so zvedavosťou a Astoria s úškrnom a vedomím pohľadom.
Vážená Pani ministerka,
Opätovne Vás žiadame o súdne konanie v odsúdený Draca Luciusa Malfoya za branie omamných látok vo verejných priestoroch. Bolo to opakované a potvrdené.
Ďalej to čítať nemusela. Draco chcel vedieť čo sa tam píše a nakoniec jej chcel papiere aj vytrhnúť z rúk, ale nedovolila mu to.
Astoria sa uškrnula ešte viacej. ,,Jednu žiadosť si nám už odmietla. Túto musíš prijať."
Draco si to pospájal. Bola to ďalšia žiadosť o jeho odsúdenie. ,,To ty si ju predtým poslala?! Ty si chcela, aby mi zobrali firmu! Ako ťa niečo také vôbec napadlo?"
,,Tvoja skriňa a kúpeľňa sú není správne miesta na schovávanie a už vôbec nie, keď si ma neraz vzal k sebe do postele," na jej tvári mala výraz čistej samoľúbosti, keď počula, ako Hermiona zalapala po dychu. Draco na to nereagoval. ,,A navyše som nebola sama. Mali sme veľa informácií o tebe. Tvojej každodennej činnosti-
,,Ty si pomáhala Weasleymu!" Zakričal z plného hrdla. Mohlo to vážne počul celé ministerstvo.
,,Nebol to len Weasley," pretočila oči. ,,Weasley prišiel s tým, že to berieš. Ja som to overila a aj sa mi to potvrdilo. Potom stačilo, aby si Weasley niečo začal s Miriam, aby ju zatiahol na našu stranu. Vtedy sme získali informácie aj priamo z tvojej firmy. No a ďalšia kľúčová vec v našom pláne bola Justinova práca Experiri iterum."
Naprázdno otváral a zase zatváral ústa. Nevedel čo jej k tomu má povedať. Bolo to strašne veľa informácií naraz.
,,Na čo bol ten elixír, čo som ti vtedy mala povoliť?" Spýtala sa ho Hermiona. Pamätala si, že hovoril niečo o tom, že na ňom pracoval nejaký Justin a ona to len podpísala, pretože mu verila.
,,Vráti ti spomienky ak si na niečo nepamätáš. Slúži však aj na to, že keď si na niečo potrebuješ súrne spomenúť, tak tento elixír ti postupne pomôže k tomu, aby si si spomenula." Pozrel sa opäť na Astoriu. ,,Nechápem úplne účel toho elixíru vo vašich rukách a posratých plánoch."
,,Použili sme ho na tvojich zamestnancov. Všetci si spomenuli, že si často odišiel zo schôdze, alebo že si niekedy vážne vyzeral zdrogovane. Všetky tieto výpovede môžeme použiť proti tebe," vysvetlila a jemu z tváre zmizla snáď všetka farba. ,,Potom sme na dokončenie a odštartovanie toho všetkého potrebovali ešte jednu vec. Produkt, ktorý si ty sám vytvoril."
,,A...čo ste urobili s tým?" Spýtala sa potichu a opatrne Hermiona.
Astoria si ju premerala pohľadom. ,,Potrebovali sme nejako zariadiť, aby si bola nová ministerka mágie." Ani jeden z nich nevedel o čom hovorí. ,,Potrebovali sme dostať Kingsleyho z cesty."
,,Kingsleyho smrť bola úplne normálna! Zomrel v spánku!" Začala na ňu kričať Hermiona, zatiaľ čo Astoria sa jej smiala rovno do tváre.
,,A my sme mu nakvapkali ten Dracov elixír na nejaké dokumenty, ktoré si zobral domov. Nevedeli sme však, že si ich rád číta v posteli. To nám ale len vyhovovalo."
,,Kingsley nebol taký hlúpy!" Kričala ďalej. Nebola spokojná s tým, čo jej tu tá sviňa hovorila. Neverila tomu.
Už sa nadýchla, že jej to znova vyvráti, ale slova sa ujal Draco. ,,Prečo ste potrebovali posunúť Hermionu na post ministerky?"
,,Pretože sme chceli, aby to bola ona, kto ťa bude súdiť. Ako to vtedy povedal Weasley?" Tvárila sa, že rozmýšľa a potom zatlieskala a zakričala. ,,Dvojitý ťah! Budú to dve muchy jednou ranou!"
Hermiona nechápala, ale Draco áno. Pripravili by ho tým o firmu a aj o Hermionu. Mali to premyslené od začiatku do konca. Ich plán nemal žiadne medzery.
,,Máme veľa dôkazov. V podstate to máme vyhráte." Pozrela sa na ňu. ,,Tebe nezostáva nič iné, než podpísať schválenie, Grangerová. V tomto momente ste obaja prehrali."
Pozrela sa na Draca. Jej orieškové hnedé oči sa hneď stretli s jeho búrlivými modrými. Spoznal ten pohľad. Bol to pohľad typu: Nemôžem ti to urobiť. Mala ho v tvári aj v deň, keď sa s ním rozišla. Aj tak to urobila, tak v čom bol problém teraz?
,,Len to urob. Podpíš to." Povedal jej. Čo on už mohol stratiť? Ak bol toto jeho osud, tak bol ochotný sa tomu postaviť. Ak mu bolo súdené byť sám a nemať nič z toho, čo ho napĺňa, tak to tak asi má byť. Nemalo zmysel sa tomu brániť.
Pomaly chytila brk do ruky. Prsty sa jej triasli. Nechcela mu to urobiť. Nechcela mu ublížiť...znova. Ak by sa odohrával súd, tak by to bola ona, ktorá by rozhodovala o tom, čo by s ním bolo ďalej.
Jeden jediný podpis...
Žiaril na nich. Hermiona sa nikdy na svoje písmo nepozerala s takou nechuťou, ako teraz. Draco sa na to pozeral skôr porazene a Astoria víťazne.
JE LEEST
Chcem druhú šancu |Dramione| ✓
FanfictieSú to už roky, ale zabudnúť je veľmi ťažké. Spomienky sú najväčší problém. Aký koniec bude mať ich príbeh? A čo ak koniec je už dávno? Blížiace sa svadby a ľudia, ktorí komplikujú celú situáciu.