Najlepší liek

147 9 4
                                    

Bolo len deväť hodín ráno a Draco si už stihol dať snáď každý druh drogy, ktorý mal. Čo sa dialo na tej oslave po tom, ako začal miešať whisky s vodkou? Úprimne si moc nepamätal, ale rozhovor, ktorý mal s členkou zlatého tria predtým, než sa premiestnil si pamätal velmi živo.

Bol si istý, že keby toho vtedy v sebe nemal toľko, tak by jej to nikdy nepovedal. Vedel, že mal dosť. Hneď keď sa premiestnil, tak vyhodil obsah žalúdka na podlahu a mohlo mu trvať ďalšiu hodinu, než sa nejako dostal do postele. Ani ráno potom nebolo bohviečo, ale Merlin je mu svedkom, že najhorší pocit, boli výčitky z toho, čo jej povedal.

Od tej oslavy, o ktorej hneď vedel, že nedopadne dobre, prešli už tri dni a štvrtý musel dneska nejako prežiť. Kurva sa ničil len kvôli nej! Bolo tomu vôbec niekedy inak?

Zaklonil hlavu a schoval si tvár do dlaní. Prečo sa s tým nemohol vyrovnať a ísť ďalej? Tak jej povedal, že ju nepotrebuje! A čo teraz? Späť to už aj tak nevráti.

Vyrušilo ho až zaklopanie na dvere. Povzdychol si, opäť si sadol ako civilizovaný čarodej a pustil toho, kto chcel vojsť do jeho kancelárie dnu.

Ani ho neprekvapilo, keď uvidel Pansy. Ani sa neozvala. Sadla si na stoličku oproti nemu a premerala si ho pohľadom. ,,Vyzeráš hrozne." Pretočil oči a zavrčal. ,,Avšak oveľa lepšie, než Hermiona."

Pozrel sa na nu veľmi zlým pohľadom. Načo ju sem ťahá?! ,,Bol by som ti povďační, ak by sme tu teraz neriešili to, čo sa stalo v sobotu."

,,Čo sa stalo v sobotu?" Nechápala.

Chvíľu bol ticho, kým si uvedomil, že s týmto sa jej asi ministerka nezverila. ,,Čo chceš, Pansy?" Spýtal sa nakoniec.

,,Mám pocit, že zamestnávaš zlých ľudí," začala a on v jej hlase poznal rozhorčenie. ,,Napríklad takú Miriam."

Zvráštil obočie. Už dávno mu Miriam začínala liesť na nervy tým, že ho stále pozorovala a pravdepodobne ho aj chcela, ale inak s ňou nemal najmenší problém. Prácu si vždy urobila. Áno, vedel aj to, že sa obzerá po viacerých mužoch, ale čo je jemu do jej súkromného života, však?

,,Čo je s Miriam?" Opýtal sa a Pansy vydala flustovaný zvuk.

Naklonila sa k nemu bližšie. ,,Snaží sa zbaliť každého chlapa, ktorý okolo nej prejde. Videla som, že sa o to pokúša aj u teba-

,,Môže sa snažiť aj ďalších päťdesiat rokov a ja na tom budem stále rovnako. Nebudem mať o ňu záujem." Skočil jej do toho.

,,Ale to je mne predsa jasné." Zamračila sa. ,,Vieš vôbec čo urobila?" Draco záporne pokýval hlavou. ,,Nevieš ako veľmi Hermione ublížila?"

Celé si to poskladal. Bol síce tak trochu na drogách, ale stále bol veľmi inteligentný. Hermiona vyzerá horšie ako on....Miriam jej ublížila...

,,Povedz mi ako veľmi jej ublížila." Tiež sa k Pansy naklonil. Toto ho z nejakého dôvodu veľmi zaujalo.

Chcela niečo povedať, ale hneď svoje ústa znova zatvorila, keď do jeho kancelárie vtrhla Miriam, ktorá mu oznámila, že má mať o pár minút jednu dôležitú schôdzku.

,,Vyrušujem?" Opýtala sa, keď na ňu obydvaja hľadeli dosť divným pohľadom. Ak by mala byť úprimná, tak sa jej to vôbec nepáčilo a bola mierne nervózna.

,,Nie, vlastne ideš vhod. Poď sem," nervózna brunetka urobila pár nesmelých krokov k jeho stolu. Pansy sa na ňu stále mračila a hrozilo, že na ňu skočí, ale zatiaľ sa držala. Draco bol stále pokojný. ,,Je niečo, čo by som mal vedieť?" Spýtal sa monotónne.

Miriam sa pozrela z jedného na druhého a nervózne sa začala hrať s okrajom jej sukne. ,,Ja- ja myslím, že není." Odpovedala vyhýbavo.

,,Klame ti!" Zakričala na neho Pansy. ,,Hermiona ti ževraj povedala, že sa o to postará. Nevidím dôvod klamať. Buď mu to povieš ty, alebo ja." Teraz hovorila smerom k Dracovej asistentke.

Pozrela sa blonďaka. ,,Neviem o čom hovorí."

V tom Pansy buchla do stola a postavila sa, na čo Draco reagoval tak, že sa tiež postavil. Nevedel o čo ide, ale nechcel mať tie dve na starosti, ak sa tu pozabíjajú.

,,Táto malá špina," začala Pansy a Draco ju hneď upozornil, aby nerobila niečo, čo by potom mohla ľutovať, ale ignorovala to. ,,Spala s Ronaldom Weasleym. V jeho posteli a v jeho dome. Hermiona ich načapala. Stále nevieš o čom hovorím?"

Draco tam proste len stál. Reakcia? Bola rôzna. Nevedel, či má byť naštvaný, pretože ten debilný Weasley podviedol Hermionu, alebo či má byť kvôli tomu smutný, alebo práve naopak rád. Všetky emócie sa v ňom miešali, až sa ho zmocnila len jedna a to tá najsilnejšia. Hnev.

,,Teba už v živote nechcem v mojej firme vidieť!" Zakričal na Miriam, ktorej sa v očiach možno aj zaleskli slzy. ,,Beztak si pre mňa nerobila v okolí dobrú povesť. Máš vyhadzov a nechcem o tebe čo i len počuť."

,,Ale ja-

,,Vypadni odtiaľto teraz, pretože inak to pôjde po zlom!" Pre efekt ukázal na dvere a Pansy sa spokojne uškrnula a sadla si na stoličku.

Hneď, keď odišla, tak sa Draco začal prechádzať po miestnosti. ,,Urobil si dobre, Draco. Nikomu tá sviňa chýbať nebude."

Zrazu sa Draco zastavil. ,,Až sa mi ten posratý, skurvený hnusák dostane do rúk, tak ho takto zaškrtím!" Naznačil, ako škrtí chudáka imaginárneho Weasleyho.

Pansy nad tým nadvihla obočie. ,,Skôr by si mal ísť za Hermionou. Vyzerá, že sa každú chvíľu zrúti." Presne vedela, že to neurobí, ale musela mu to povedať. Áno, možno teraz túto situáciu zneužívala vo svoj prospech, aj keď vlastne v ich prospech, ale vedela, že na konci toho všetkého budú Hermiona a Draco tvoriť pár. Dúfala v to.

,,Prečo by som za ňou mal ísť ja?!" Zhrozil sa. Samozrejme, že za ňou teraz chodiť nechcel. Poslala by ho do miest, kde ani slnko nesvieti!

,,Pretože už predtým si bol jediný, kto jej dokázal zlepšiť náladu a bol si to ty, vďaka ktorému sa znova postavila na nohy." Vo chvíli, keď si opäť sadol a ani sa na ňu nepozrel si bola istá, že trafila presne.

,,To skôr ona dokázala presvedčiť mňa, aby som sa nevzdával a bojoval ďalej." Pozrel sa na ňu. Jeho oči. Až do doby, než začala éra dramione, ako ich ona rada nazývala, jeho oči nič nenaznačovali. Odkedy si s ňou začal, tak v nich videla radosť, lásku a všetky ostatné emócie, ktoré nechcel dávať najavo.

...Teraz boli jeho oči plné bolesti. Každý deň tam bola bolesť.

Najlepší liek však nebolo drogovanie. On potreboval ju. Potreboval Hermionu...

Chcem druhú šancu |Dramione| ✓Where stories live. Discover now