Krvavé peklo 3/3

125 9 4
                                    

,,Dobre, teraz môže predstúpiť Slečna Daphne Greengrasová." Ozvala sa Hermiona po chvíli a radšej sa k jeho rukám nevyjadrovala. Preto svoje ruky opäť zakryl.

Daphne sa postavila a elegantným krokom sa postavila tam, kde boli predtým všetci. Venovala svojej sestre prenikavý pohľad. Draco vedel, že na škole bol ich sesterský vzťah dokonalý, proste úžasný! Potom sa však všetko pokazilo, keď sa Astoria vydala iným smerom, než Daphne. Zatiaľ čo Daphne bola úplne obyčajné dievča, aj keď sa rada predvádzala, tak Astoria musela byť vždy niečo extra. Vždy, si vybrala mužov len podľa ich bohatstva. Potom, keď sa Daphne dozvedela, že Astoria má byť Dracova manželka, tak ich sesterský vzťah rozbila už úplne. Povedala Astorii, že už viac nie je jej sestra. Astoria sa ani nesnažila jej to vyvrátiť a tak sa ich cesty rozdelili.

,,Povedzte mi, aký bol váš vzťah s Pánom Malfoyom po škole-

,,Mám isté informácie, že to robil aj na škole." Ozval sa Weasley a tentoraz to bola Hermiona, ktorá sa ho snažila zabiť pohľadom. A Draco to pochopil...

Hermiona nechcela, aby padla téma na to, že drogoval počas školy. Vedela, že by to zahŕňalo to, že by sa hovorilo o ich vzťahu.

,,A žiadam, aby si každý, kto bude vypovedať dal veritasérum." Dodala Astoria.

,,Ja s tým nemám absolútne žiadny problém." Ozvala sa Daphne a stále nespúštala zrak z Astorie, keď si od Diany brala elixír, ktorý do seba hneď hodila.

Draco prehltol a pripravoval sa na najhoršie.

,,Tak aký bol váš vzťah s Pánom Malfoyom počas školy?" Vyhovela Hermiona Weasleyho poznámke.

Daphne pokrčila ramenom. ,,Moc som sa s ním na škole nestretávala." Odpovedala úprimne. ,,Až v šiestom ročníku, keď som bola kamarátka s Pansy, sme sa začali viac baviť. V tej dobe bol ale Draco stále niekde inde, keď si dával stretnutia s vami Pani ministerka."

Súdnu sieň pohltilo ticho. Hrobové ticho, ktoré prerušil akurát Weasley, keď si odfrkol. Draco sa na Hermionu ani nepozrel a bol si istý, že ani ona naňho.

,,A v dodatkovom ročníku to bolo tiež tak. Zo začiatku bol na mnohých rande a ku koncu školského roka bol stále len zatvorený v izbe." Hermiona ju prerušila skôr, než stihla povedať dôvod jeho neprítomnosti na vyučovaní a celkovo jeho správania na konci dodatkového ročníka.

,,Dobre, čo po škole?"

Daphne bola chvíľu ticha. ,,Vtedy som sa dozvedela, že bral drogy. Začala som sa s ním viacej stretávať, ale len pretože som ho chcela prehovoriť, aby s tým prestal." Všetky slová z nej padali bez toho, aby sa nad tým zamyslela. Veritasérum jej rozviasalo jazyk. ,,Snažil sa ma od seba odohnať. Nechcel moju pomoc. Aj cez to som spolu s Pansy chodila na Malfoy Manor, aby sme mu dohovorili. Bol ale strašne tvrdohlavý."

,,Posaďte sa," povedala opäť po chvíli ticha Hermiona. ,,Teraz pôjde vypovedať Slečna Parkinsonová."

Pansy predstúpila a svojim typickým krokom, ktorý len budil dojem ľadovej kráľovnej, sa presunula tam, kde predtým stála Daphne a taktiež vypila veritasérum, ktoré jej bolo podané.

Tejto výpovede sa Draco bál. Pansy o ňom vedela najviac. Bola jeho najlepšia priateľka. Vedela aj to, čo nikto iný nevedel.

,,Máte tú istú otázku, akú mala aj slečna Greengrasová. Aký bol váš vzťah s Pánom Malfoyom na škole?"

,,Boli sme najlepší priatelia už od detstva. Na škole sme teda trávili najviac času spolu. Prechádzali sme z ročníka do ročníka a náš priateľský vzťah, ktorý sme zdieľali ešte s Theom a Blaisom, sa len prehlboval." Hovorila svojim typickým ľadovým tónom. Na Draca sa ani len nepozrela.

Chcem druhú šancu |Dramione| ✓Where stories live. Discover now