Príjemné prekvapenie

141 10 13
                                    

Sedela na gauči v obývačke, v ruke držala obrovský kýbel zmrzliny a pozerala sa na nejaký film, ktorý proste bežal v muklovskom televízori. Vôbec nevnímala o čo tam šlo, ale vedela, že to bolo niečo romantické, čo malo v tejto chvíli smutný dej.

Bola taká zabraná do dvoch veľmi pochmúrnych myšlienok, že ani nepočula, ako niekto zaklopal na dvere. Lenže zaklopanie sa ozvalo znova a ona už ho počula, avšak ignorovala. Ďalšie klopanie bolo ešte silnejšie.

Prehnane nahlas si povzdychla, postavila sa a šla otvoriť tomu, kto sa chcel vlámať do jej domu. Zostala milo prekvapená, keď zistila kto vlastne stojí u jej dverí.

Premeral si ju pohľadom zdola nahor. Mala na sebe len ružové tepláky a obyčajné čierne tričko. Určite to nebolo niečo, v čom by šla do práce, alebo celkovo na verejnosť.

Zastavil sa u jej očí a to bol moment, kedy sa ich pohľady stretli. Jeho oči boli búrlivo sivé, ale pod svetlomodrým svetlom za úsvitu mesiaca vyzerali takmer strieborne.

Bola to ona, kto prerušil očný kontakt a pozrela sa do zeme. ,,Čo tu robíš?" Spýtala sa ho potichu. Bolo jej jasné, že v tom má prsty Pansy, pretože on nemal ako vedieť kde býva.

,,Vedel som, že skončíš takto," otvorila ústa a opäť sa na neho pozrela. Vážne prišiel, aby sa jej smial? ,,Zničená a budeš si o sebe hovoriť, že si sprostá a nepodstatná."

,,Pre teba som." Pripomenula mu. Veď on sám jej povedal, že ju nepotrebuje! V podstate bola nepodstatná a nepotrebná.

Pokrútil hlavou. ,,Priniesol som ti-

Ani to nedopovedal. ,,Ruže!" Dokončila za neho, keď vytiahol spoza chrbáta kyticu červených ruží.

,,A navyše, Draco by ti dal kyticu ruží a ty to vieš."

,,Tvoje obľúbené kvety." Dokončil akokeby nebol vôbec prerušený a podal jej ich. Usmiala sa, keď si k nim pričuchla a opäť sa rozplakala, čož si všimol. ,,Nepáčia sa ti? Ak nie, tak ti vybavím lepšie."

,,Sú krásne, len červené ruže mi vždy dával Ron, keď-

Tentoraz bola prerušená ona. ,,Nemusia byť červené." Vytiahol prútik a kúzlom ich zmenil na modré. Krásna kráľovská modrá. Vždy sa jej páčilo, že niekto taký okúzľujúci, dokáže robiť aj magické a krásne kúzla. Fascinoval ju tým, ako dokázal z každého kúzla urobiť ešte krajšie kúzlo. Možno preto aj vlastnil firmu, kde sa tieto a iné kúzla vymýšľali.

Zasmiala sa a jednou rukou si zotrela slzy. ,,Si stále rovnaký debil." Iba sa uškrnul. ,,Chceš ísť ďalej?" Spýtala sa ho po chvíli ticha. Predsa ho nenechá stáť uprostred večera vonku.

Prikývol a vošiel do jej súkromného domčeka. Hneď si to tu začal obzerať. Možno si to ani neuvedomil, ale na jeho tvári sa objavil malý úsmev. Hermiona by aj rada vedela, na čo asi myslel.

Najprv sa ho opýtala, či si niečo dá a keď povedal, že nie, tak ho zaviedla do obývačky, pričom sa mu ospravedlnila za bordel. Všimla si, že ho veľmi zaujal televízor, v ktorom ešte stále hral film, ktorý predtým pozerala.

Keď sa potom spamätal a pozrel sa na ňu, tak už podľa jeho pohľadu vedela, že ide preberať vážnejšie veci. ,,Vyhodil som ju." Povedal jej a sadol si na kreslo po pravej strane gauča, na ktorom sedela. Ruky si spojil a mal ich položené na kolenách.

Hermiona sa pozrela do zeme. ,,Nemusel si." Zamumlala.

,,Samozrejme, že som musel." Ozval sa. ,,Už bolo aj načase. Vrhala na firmu zlé svetlo. Akoby to vyzeralo, keby sa moja asistentka pozerala na každého chlapa, ktorý za mnou príde?  Dosť možno si by ostatní mysleli, že s ňou spím aj ja."

,,Zaujímalo by ma, ako dlho to spolu tiahli," povedala potichu a Draco po nej hodil nepekný pohľad, čož nemohla vidieť, pretože sa stále pozerala na podlahu. ,,Predsa len, Ron chodil do "zahraničia" až moc často."

,,A ty si mu to verila?" Opýtal sa jej neveriacky. ,,Veď to je jasné, že keď chlap povie, že ide do zahraničia, v mojom prípade na služobnú cestu, tak sa okolo neho budú motať stále nejaké ženy. Ak jednu z nich chytí a odchádza až moc často, tak nejde nikam. Zostáva tu, len s niekým iným." Až potom si uvedomil, že jej vôbec nepomáha.

Schovala si tvár do dlaní. ,,Prečo ma požiadal o ruku, keď ma chcel podvádzať?!" Nemohla tomu uveriť. Nikdy by si nepomyslela, že práve Ron bude ten typ, ktorý by bol schopný urobiť niečo takéto. Opäť sa na neho pozrela. ,,Požiadal by si niekoho o ruku s vedomím, že si potom budeš do postele vodiť inú?"

Draco sa postavil len preto, aby si mohol sadnúť vedľa nej a chytiť ju za ruku. Obaja sa pozerali na ich ruky. Začal po tej jej pomaly prechádzať. ,,Na túto ruku som už jeden prsteň dával," zašepkal a vedel, že sa na neho Hermiona pozrela, ale on neodtrhol pohľad od ich rúk. ,,Nebolo to s vedomím, že by som ťa niekedy podviedol. Ani by som to nikdy neurobil. Síce som bol známy ako sukničkár, ale keď som vo vzťahu, tak s inými nespím. Není som ten typ."

Počul jej povzdych a potom ruku stiahla. Stále myslela na to, že Draco je vo všetkých ohľadoch lepší ako Ron. A aj keď ona už teraz bola v podstate slobodná, tak tu boli stále dva problémy. Prvý bol ten, že za chvíľu z neho bude v podstate ženatý muž a druhý ten, že bral stále veci, ktoré mu mohli ublížiť. Nemohla s ním byť keď vedela, že sa ničí.

Na druhú stranu jej to všetko už chýbalo. Cítiť jeho pokožku na tej svojej. Byť opäť v jeho objatí. Cítiť jeho silné paže okolo jej tela vždy, keď zaspávala. Jeho bozky do vlasov, na čelo, alebo na pery. Tie jeho sladké pery na tých jej!

Presunula svoj pohľad zase na neho a zistila, že on už si ju prezeral dlho. Opäť nevedela odtrhnúť zrak z jeho očí a on na tom očividne nebol inak. Tak veľmi potrebovala opäť cítiť teplo, ktoré vyžarovalo z jeho tela!

Jej zrak padol o niečo nižšie na jeho úžasné pery. Zrýchlil sa jej dych, keď videla, ako sa pomaly naklonil bližšie k nej. Toto bolo mučenie!

,,Povedal si, že nie si schopný podviesť, keď si vo vzťahu." Povedala potichu, keď už bol dosť blízko. Ich pery od seba delilo len pár milimetrov.

,,Je to predom dohodnutá svadba. Nechcem sa s ňou ženiť," priznal sa a jej srdce dokonca poskočilo radosťou. ,,Navyše, nemám v pláne nikoho podviesť. Bozk není podvod."

Bola plná očakávania, keď jej niekto opäť zaklopal na dvere a oni sa od seba rýchlo odtiahli. Draco si odkašlal, keď šla Hermiona otvoriť.

,,Ginny! Čo ty tu robíš?" Spýtala sa Hermiona a Draco sa postavil a prešiel k nim. Ginny sa na neho pozrela s nadvihnutým obočím, rovnako ako na Hermionu.

,,Ja už pôjdem." Povedal potichu a pretiahol sa okolo Ginny. Obe dievčatá ho pozorovali, až pokým sa nepremiestnil.

,,Dobre, všetko mi povieš." Ozvala sa hneď Ginny a bez pozvania vošla, aby jej Hermiona mohla povedať o všetkom, čo sa tu dialo.

Chcem druhú šancu |Dramione| ✓Where stories live. Discover now