Hermiona stála v jednom obchode a čakala na svoju kamarátku, ktorá si vyberala nejaké oblečenie. Samozrejme sem vôbec nechcela ísť, ale Ginny trvala na svojom.
,,Počula som, že ťa môj brat požiadal o ruku," začala ryšavá čarodejka, keď si prezerala ďalší a ďalší kúsok oblečenia. Mala mať s Harrym po dlhej dobe rande. Keďže mali už dve deti, tak nebolo veľa času na nejaké romantické večere, ale teraz mali okrúhle výročie ich manželstva a Hermiona sa ochotne ponúkla, že im Jamesa a Albusa postráži. ,,Úprimne som si myslela, že to neurobí. Ani neviem kde nabral odvahu vôbec poklaknúť."
Hermiona sa nepohodlne ošila. ,,No on vlastne ani nestihol poklaknúť," Ginny nadvihla obočie a vyzvala svoju kamarátku k tomu, aby pokračovala. ,,On už aj chcel, keď okolo z nejakého dôvodu šiel Theo a pokazil mu to."
Ginny si položila ruku na jeden bok. ,,A to máš za sebou vážne už dve žiadosti o ruku?" Hermiona sa pozrela do zeme. ,,A vždy ti to pokazí slizolinčan." Odfrkla si. ,,Kde že ťa to vlastne Ron o tú ruku žiadal, keď tam bolo aj Nott?"
,,No...to bolo v tej kaviarni, kam s ním chodím každé ráno a kde-
,,Chceš povedať, že tam chodíš len z toho dôvodu, že tam chodia aj slizolinčania." Opravila ju a Hermiona sa na ňu zamračila. ,,Ešte ťa to neprešlo?"
Tvárila sa, že si vyberá niečo v regáli. ,,Neviem o čom to hovoríš."
Pani Potterová si ju prezrel s kritickým pohľadom, ale nič jej na to nepovedala. Vedela, že sa jej kamarátka ešte úplne nevyrovnala s tým, ako skončil jej posledný vzťah. ,,A čo si mu povedala?" Kučeravá čarodejnica po nej strelila pohľadom. ,,Ronovi myslím." Upresnila.
,,Povedala som mu áno." Odpovedala potichu a potom počula, ako na ňu začala Ginny kričať niečo o tom, že vôbec nechápe, ako s tým mohla akože súhlasiť. ,,Myslím si, že by to konečne mohlo byť ono."
,,S mojím bratom?!" Spýtala sa znova. ,,Necháp ma zle, Hermiona, ale on ti neponúkne o nič viac, ako Malfoy-" Ginny pokračovala, ale Hermiona sa zastavila u mena toho blonďaka, do ktorého bola predtým strašne zamilovaná.
Spôsob, akým sa rozišli nebol vôbec príjemný. Ona na neho kričala a tlačila mu do hlavy, že sa má toho svinstva, ktoré užíval zbaviť. Nebolo jej povedané a doteraz vlastne nevedela čo všetko to vlastne bral, ale vedela, že drogoval a pil. Ako šli dni ďalej a ona na ňom nevidela žiadne zmeny, aj keď jej povedal, že je úplne čistý, tak mu dala ultimátum. Musela mu dať na výber. Bola to buď ona, alebo drogy. Po pár dňoch bolo jasné koho, alebo čo si vybral. Chcela samú seba presvedčiť, že ju už nezaujíma čo s ním bude ďalej, či sa zdroguje k smrti, ale nebolo to tak. Vlastne mu s tým chcela pomôcť, ale boli si čím ďalej tým vzdialenejší. Až ku konci dodatkového ročníka sa odhodlala ísť za ním a vtedy to bola ona, ktorá to ukončila už definitívne.
,,Haló, Hermiona!" Spamätala sa a pozrela sa na Ginny. ,,Si v poriadku?"
,,Čo? Áno, samozrejme. Pôjdeme už?" Boli tam ešte chvíľu, než vyšli z obchodu a Hermiona hneď musela do niekoho naraziť. Už na škole sa jej stávalo, že vždy, keď sa niekam ponáhľala, tak do niekoho narazila a tak sa vlastne začal aj jej vzťah s-
Nechoď do týchto vôd, Hermiona.
,,Hermiona!" Počula ako niekto veselo zvolal jej meno a keď zdvihla pohľad a uvidela tam Pansy, tak sa na ňu usmiala. ,,Tak dávno som ťa nevidela!"
,,Nápodobne, Pansy," jej úsmev sa ešte rozšíril. ,,A som veľmi rada, že ťa opäť vidím." Hermiona nevedela čo by mala ešte k tomu povedať, alebo či by mala niečo urobiť, ale nakoniec to za ňu vyriešila Pansy, keď ju objala.
YOU ARE READING
Chcem druhú šancu |Dramione| ✓
FanfictionSú to už roky, ale zabudnúť je veľmi ťažké. Spomienky sú najväčší problém. Aký koniec bude mať ich príbeh? A čo ak koniec je už dávno? Blížiace sa svadby a ľudia, ktorí komplikujú celú situáciu.