Prechádzali nočnou ulicou. Zvuky toho, ako ich topánky klopkali o chodník prerušovalo akurát otravné mumlanie od Draca a nadšených povzdychov od Astorie, ktorá musela ísť bohužiaľ s nimi.
,,Ešte raz mi pripomeňte, že prečo som sa nechal prehovoriť." Povedal Draco medzi povzdychom.
,,Aby sme mohli byť spolu." Ozvala sa Astoria a Pansy s Dracom súčasne pretočili očami.
Bolo to skôr kvôli tomu, že za ním Pansy chodila celé dva dni a jeho to včera už prestalo baviť a bez toho, aby si to uvedomil s tým nakoniec súhlasil. A keď už raz povedal, že pôjde, tak bolo veľmi ťažké sa z toho vyvliecť.
,,Uvidíš, že sa nakoniec budeš baviť." Ozvala sa Pansy, keď otvorila vchodové dvere a podržala ich, aby mohli Draco a otravná Astoria vstúpiť.
Samozrejme, že bol oboznámený s miestom, kde sa mala "oslava" konať, ale musel na nad tým pozastaviť a prečítať si názov baru, do ktorého mal vkročiť.
Blador
Hneď mu došlo, že je to spojenie ich mien, ale zároveň to bolo také divné. Keby sa ho niekedy spýtali na názor, tak by im povedal, že to znie strašne, ale túto právomoc nemal.
Pokrútil hlavou nad svojimi myšlienkami a bez toho, aby nad tým viacej rozmýšľal vošiel do vnútra. Nikdy tu nebol, ako by aj mohol, však?
Bol to veľký priestor. V stredu miestnosti bol pravdepodobne priestor na tanec, aspoň čo si všimol. Na pravej strane bolo veľa boxov, do ktorých sa dalo sadnúť, ale väčšinou už boli plné. Po jeho ľavej strane bol bar, kde videl Blaisa za pultom, ako sa baví s nejakým dievčaťom. V zadu boli pravdepodobne toalety, ale to ho nezaujímalo, aspoň nie teraz.
Pansy okolo neho práve prechádzala. Chytil ju za zápästie a ona sa na neho otočila. ,,Prečo si pozvala ľudí z mojej firmy?"
,,Bojíš sa, že ťa uvidia v opitom stave? Som si istá, že ťa videla už aj horšie. Musím povedať, že niekedy vážne vyzeráš hrozne." Zamračil sa na ňu a ona sa mu medzitým vytrhla a šla ďalej do davu, až pokým sa mu nestratila z dohľadu. On mal však okolo seba aj iné ženy, ktoré mu liezli na nervy už len svojou prítomnosťou.
Astoria sa mu hodila okolo krku. ,,Pôjdeme k baru, Draco?" Zakričala mu do ucha, keďže hudba bola veľmi hlasná.
Hodil pohľad tam, kde predtým videl Zabiniho, aby si overil, či tam stále je, ale bol. Nakoniec s Astoriou súhlasil, pretože vedel, že sa mu nemôže vyhýbať večne. Rovnako, ako sa nemohol naveky vyhýbať Hermione.
Len čo tam prišli a Astoria si sadla na barovú stoličku hneď vedľa Draca a zakričala na Blaisa, že si chce objednať si bol istý, že to bude dlhá noc.
Blaise sa rozlúčil s dievčaťom, o ktorom Draco neskôr zistil, že je to Miriam a prišiel k nim. ,,Čo si dáte?" Spýtal sa a nepohodlne sa ošil pri intenzite Dracovho pohľadu.
,,Ja si dám to tvoje špeciálne martini, Blaise." Astoria sa na neho usmiala a jediné čo mohol on urobiť bolo, že pretočil oči. Vedel, že po ňom Astoria ide, ale u neho to bolo inak a svadba bola pre neho len pripomienka, ktorú si rád pripomínal, keď myslel na niečo, na čo by nemal.
,,A čo si dáš ty, Draco?" Otočil sa na neho a Draco zdvihol obočie. No není to jasné? Veď Blaise najlepšie vedel, že aj keď miloval alkohol, tak nenávidel všetky tie vína, šampanské a tak ďalej. To bola slabota. On mal rád tvrdé pitie.
,,Whisky." Odpovedal a potom si všimol aj pohľad, ktorým si ho Blaise premeral. Možno sa to nehodilo, ale uškrnul sa nad tým. Ešte len začínal.
,,Môžem ti k tomu aj zaspievať? Chápeš, ako oslávencovi." Opýtal sa nádejne.
,,Opovaž sa spievať, Zabini." Zavrčal.
Nadýchol sa. ,,Všetko-
,,Nespievaj!"
,,Veď dobre, už som ticho." Položil pred nich ich pitie a zase odišiel k Miriam. Draco si však uvedomoval, že sa na neho stále pozerá.
****
Všetko bolo v plnom prúde presne tak, ako boli aj všetci opitý. Blaise bol tak mimo, že on a Theom sa bavili s Dracom, akokeby sa nič nestalo a keďže sa s blonďakom všetko točilo, tak mu to ani nevadilo a zapájal sa tiež. Astoria medzitým tancovala s jedným z jeho zamestnancov, ale nebral to na vedomie. Pansy a Hermiona boli snáď jediné výnimky, ktoré sa tomu celému len prizerali. Oni dve toho totiž nevypili toľko, ako ich priatelia.
Draco odišiel od Thea a Blaisa len preto, aby si mohol ísť dať vodku, ktorú teraz pil. Whisky bola len začiatok, ako už hovoril. Theo mu dovolil, že si ju môže dať sám, čož aj urobil a proste si tam osamote sadol a pil, keď si k nemu prisadla istá čarodejnica.
,,Mal by si sa krotiť," začala a on si naschvál odpil rovno z fľaše a spýtal sa jej, či to robí správne. Ohrnula nos. ,,Nemyslíš si, že už máš dosť?"
,,Nikdy nemám dosť. Čo si to ešte nepochopila, Hermiona?" Pootvorila ústa. Bolo toto práve priznanie, že nikdy mu nestačí? Aj keď si dával dosť veľké dávky drog? Bolo jej jasné, že to hovorí len kvôli tomu, že je veľmi opitý. Inak by jej to nepovedal.
Zrazu sa postavil a skoro spadol, ale stihol sa zachytiť. Ledva stál na nohách a ešte sa tomu smial. ,,Pôjdem na chvíľu na vzduch." Zamumlal a Hermiona prižmúrila oči, keď sledovala ako sa predieral davom smerom k východu. Dúfala, že nezalezie do nejakej uličky, v ktorej by urobil niečo, čo by ho v tomto ožratom stave mohlo položiť.
Vyšiel a mierne sa mu zatočila hlava, keď zacítil čerstvý, večerný vzduch. Vytiahol si zo svojho saka cigaretu, ktorú si následne zapálil, potiahol si a vydýchol dym, než si povzdychol od úľavy.
,,Vymenil si jointy za cigarety, alebo je to, čo máš v ruke už zmenený joint?" Nemusel sa ani otáčať, aby vedel kto za ním stojí.
,,Sleduješ ma?" Opýtal sa jej. ,,Je to cigareta, chceš?" Hermiona už stála vedľa neho a kriticky nad ním krútila hlavou. ,,Jointy mám tiež, ak chceš tie." Ponúkol sa.
Opäť stratila všetky slová, keď jej to povedal. Nechcela sa k tomu už ale viac vyjadrovať, pretože si dala na dnešný večer cieľ, do ktorého chcela aj prísť.
,,Draco, oslovila ho opatrne a keď sa na ňu pozrel, tak pokračovala. ,,Dneska máš narodeniny a ja by som chcela, aby sme práve dneska začali od začiatku. Vymazali všetko, čo bolo predtým. Každý si teraz ide vlastnou cestou. Ja sa budem vydávať a ty sa tiež budeš ženiť s Astoriou. Chcem však, aby sa naše cesty stále prepájali a my sme spolu naďalej vychádzali, ako priatelia."
Pozeral sa na ňu ako na blázna a potom si znova potiahol z cigarety, pričom z nej nespustil zrak. ,,Ty chceš, aby som na to všetko zabudol?" Spýtal sa posmešne a ešte sa aj zasmial. ,,Aby som zabudol na nás. Na to všetko," Hermiona sklonila hlavu. ,,Ty si bola tá, ktorá to ukončila. Už len predstava toho, že teraz mohlo byť všetko inak je kurva bolestivá! Nemáš sakra ani poňatia čo sa vo mne vtedy odohrávalo! A teraz po mne chceš, aby som na to zabudol a bol tvojim priateľom?!"
,,Draco-"
,,Poviem ti to tak, ako to je. Šiel som ďalej a nechcem, aby si sa mi plietla do života," spôsob, akým to povedal...bez akéhokoľvek citu. Hermionu to veľmi zabolelo. ,,Nepotrebujem ťa vo svojom živote." Cigaretu proste odhodil a odstúpil od nej. Zmohla sa len na to, aby ho pozorovala, než sa premiestnil. Až vtedy sa oprela o stenu budovy a začala plakať.
YOU ARE READING
Chcem druhú šancu |Dramione| ✓
FanfictionSú to už roky, ale zabudnúť je veľmi ťažké. Spomienky sú najväčší problém. Aký koniec bude mať ich príbeh? A čo ak koniec je už dávno? Blížiace sa svadby a ľudia, ktorí komplikujú celú situáciu.