Celý čas tam len sedel a pil kávu, ktorú teda nepil veľmi často, radšej by si dal whisky, ale na káve trvala Pansy, ktorá sedela s ním u stola v kaffeine. Keď už kávu, tak bielu. Robil to tak vždy. Bola totiž jemnejšia.
Pansy sa k nemu naklonila bližšie, pretože nechcela, aby ich niekto počul. ,,Mal by si s tým prestať," poučovala ho. Robila to neustále, ale Draco to ignoroval. Samozrejme vedel, že by to mal nejako obmedziť. Sľúbil totiž ľuďom, ktorí sú mu najbližší, že to urobí, ale zatiaľ sa k tomu vôbec nedostal. ,,Škodí ti to a postupne ťa to zabíja."
Pretočil oči. ,,Ja viem viac o tom, čo mi škodí a čo mi pomáha," zavrčal na ňu a ona sa ešte viacej zamračila. ,,Poznáme sa už roky a ty najlepšie vieš, že s tým nemôžem prestať len tak. Je to mojou súčasťou a ja s tým musím žiť."
,,Rovnako, ako je tvojou súčasťou Hermiona," nadhodila a súdiac podľa jeho reakcie presne. ,,Chcel si ju vtedy a chceš ju aj teraz. Vidím to na tebe. Kvôli nej si s tými sračkami začal a kvôli nej to užívaš stále."
Buchol päsťou do stola. Všetci sa na nich pozerali, ale nevadilo im to. Stále mali tváre dosť blízko a prepaľovali sa pohľadom. ,,Kurva, nič o tom nevieš, tak do tých vecí nestrkaj nos!" Povedal to potichu, aby to nikto iný nepočul.
Pansy sa usmiala a odtiahla sa od neho. ,,Teraz si mi to potvrdil," Draco naštvane zavrčal a pozrel sa radšej von oknom. ,,Ešte není všetko stratené. Len musíš zabojovať skôr, než bude svadba."
,,Rozišla sa so mnou a ja sa teraz budem ženiť. Všetko je tak ako má byť a nebudem o ňu bojovať len pre to, že sa blíži moja svadba."
Zamiešala si lyžičkou kávu. ,,Lenže ja som nemyslela tvoju svadbu," odpila si a pritom sa na neho pozerala. Najprv nechápal, ale potom jeho tvár vystriedali všetky farby. ,,Nedávno súhlasila so žiadosťou o ruku." Dodala.
Usadil sa pohodlnejšie a snažil sa vyzerať, že je mu to všetko jedno, ale spôsob, akým chytil šálku hovoril za veľa. Dokonca mu zbledli kĺby, keď mohol ten porcelán aj prasknúť. Pansy si bola istá, že sa odtiaľto bude snažiť čo najrýchlejšie dostať len pre to, aby sa mohol zamknúť vo svojej izbe a dať si svoju medicínu na takéto správy.
,,Kto ju požiadal o ruku?" Spýtal sa naoko pokojne, ale Pansy v jeho hlase počula aj majetníckosť.
Uškrnula sa na neho. ,,Ronald Weasley." Na chvíľu zvráštil obočie, než jeho tvár opäť nabrala červený odtieň. Nevedela, či to bolo spôsobené hnevom, alebo inou emóciou, ale v jeho očiach videla jednu vlnu bolesti za druhou.
,,Ulovil ju Weasley?" Spýtal sa rozhorčene a Pansy prikývla. Vtedy si to konečne všimla. Obzrel sa všade okolo, než jeho oči padli znova na ňu. Výraz jeho tváre bol úplne zmučený. Toto bolo ono. Týmto ho zlomila a dokonca sa jej to podarilo na verejnosti.
,,Viem, že to k nej stále cítiš. Zbav sa toho a choď za ňou." Chytila ho za ruku. Prekvapilo ju, keď sa nechal a neodtiahol tú jeho. ,,Nedovolíš predsa, aby ju získal niekto, ako je Weasley."
,,Nech na ňu skúsi položiť tie svoje skurvené ruky a príde o prsty!" Vyšlo to z neho skôr, než to stihol zastaviť. Áno, stále mal k tej žene majetnícke sklony.
Videl, že do kaviarne prišli aj Blaise a Theo. Oni mu pokazili celý vzťah a on sa s nimi kvôli tomu prestal baviť. ,,Ja už pôjdem." Ozval sa, pretože nechcel dýchať ten istý vzduch, ktorý dýchajú aj jeho bývalí priatelia.
,,Tak to nie! Pekne si sadni!" Zastavila ho Pansy, pretože vedela, že keby ho pustí, tak by šiel domov a dal si nejakú marihuanu, alebo niečo iné, čo tak rád bral. Navyše pre neho mala ešte jedno prekvapenie, na ktoré si bude musieť počkať. ,,Ešte sme neskončili."
,,Áno? A čo by si mi ešte rada povedala?" Opäť si sadol a založil si ruky na hrudi. Následne si odfrkol keď videl, ako si Zabini a Nott sadli ku stolu neďaleko k Daphne.
Pansy sa tiež otočila. Až teraz si všimla, že sú tu tiež. ,,Nerieš ich." Mávla nad tým rukou a Draco nadvihol obočie.
,,Ešte stále sa s nimi bavíš?" Spýtal sa a hlavou kývol ku skupinke za ňou. Všimol si, že sa na nich Theo a aj Blaise pozerajú. Nechcel s nimi však držať očný kontakt a preto sa radšej znova pozrel na Pansy.
,,Sú to moji priatelia. Rovnako ako ty." Blonďak si musel znova odfrknúť. Priateľmi sa teda určite nazývať nedali, pretože to boli obyčajné špiny, ktoré vedeli akurát tak žalovať.
Vtedy sa dvere znova otvorili a tentokrát sa z nich vynorila mladá čarodejka s hnedými kučeravými vlasmi. Draco ju pohľadom nasledoval až do doby, kým neprišla ku stolu, u ktorého sedeli aj Zabini a Nott.
Ich pohľady sa stretli, keď si chcela sadnúť k nim a všimla si ho. Zasekla sa v pohybe presne vtedy, kedy aj jemu prestalo biť srdce. Bol to taký neznámy a zároveň taký povedomý pocit!
Následne sa zamračil, keď sa opäť pozrela do zeme a reálne si sadla k tým zradcom. ,,No to už vážne nemyslí vážne!" Povedal potichu, ale naštvane smerom k Pansy.
,,Dávajú tu stretnutia celkom často. Vlastne by si mal byť rád." Opäť nechápal a preto mu to Pansy vysvetlila. ,,Theo a Blaise ťa majú stále radi. Pomáhajú ti bez toho, aby si o tom čo i len vedel."
,,A v čom mi pomáhajú, hm?" Opýtal sa jej jedovato.
,,Tá žiadosť o ruku prebiehala podľa mojich zdrojov tu. V tejto kaviarni," Draco si bol istý, že sem už nikdy nevkročí a že sa odtiaľto musí čo najrýchlejšie dostať. Nechcel byť na tomto mieste. ,,Theodor tu vtedy bol a prekazil to práve vtedy, keď videl, že Ron vyťahuje prsteň."
,,Kde Weasley zohnal prsteň?" Ironicky sa zasmial. ,,Určite nebol lepší než ten, ktorý som jej dal ja."
,,Myslíš ten, ktorý ti vrátila a ty ho nosíš všade so sebou na prívesku, ktorý máš na krku?" Spýtala sa ho provokačne a Draco ju zabil pohľadom. ,,Ale môžeš tie prstene porovnať. Má ho na ruke."
,,Toto ja počúvať nebudem!" Opäť bol na odchode, ale Pansy ho zase potiahla naspäť na stoličku. ,,Čo ešte chceš?!"
,,Len nedávno získala post ministerky." Podelila sa s ním o ďalšiu pikošku a usmiala sa, keď svoj pohľad znova presunul na členku zlatého tia a pozeral sa na ňu s úžasom. ,,Bol to jej sen už na škole a ty si jej hovoril, že jedného dňa to tam dotiahne."
,,Vedel som, že na to má." Pozrel sa opäť na ňu. ,,Neverila mi, keď som jej to hovoril. Rovnako, ako keď ona hovorila mne, že budem mať vlastnú firmu, ktorú postavím-
,,Vedľa ministerstva." Dokončila za neho s úsmevom a on pokrútil hlavou, ale na tvári mal tiež chabý úsmev. ,,A teraz si šéf firmy, ktorá vyrába rôzne nové elixíry a experimentuje s kúzlami, aby vznikli nové. Kde sídli tvoja firma, Draco?"
,,Oproti ministerstvu." Povedal potichu.
,,Obom sa vám to splnilo." Ozvala sa po chvíli ticha. ,,A teraz choď za ňou a porozprávaj sa s ňou, Draco. Vieš, že to chceš a chce to aj ona."
Už sa nadychoval, že niečo povie, ale tentoraz do kaviarne vošiel Weasley, ktorý si to hneď mieril k Hermione a to bola posledná kvapka, ktorú dokázal takto z rána a úplne čistý zvládnuť. Kaviareň opustil.
ESTÁS LEYENDO
Chcem druhú šancu |Dramione| ✓
FanficSú to už roky, ale zabudnúť je veľmi ťažké. Spomienky sú najväčší problém. Aký koniec bude mať ich príbeh? A čo ak koniec je už dávno? Blížiace sa svadby a ľudia, ktorí komplikujú celú situáciu.