(Budak-budak tolong jangan baca ya)
Dengan segala persiapan dah siap, akhirnya majlis perkahwinan Ali dan Alicia terlaksana juga, majlis perkahwinan berjalan lancar, semua seronok dengan majlis perkahwinan tu.
Dan malamnya Ali suruh Alicia mandi dulu sebab dia ada surprise untuk isterinya.
Selepas mandi, Alicia baru keluar dari bilik air dan hanya memakai tuala kat badan mendekati Ali yang sedang berbaring kat atas katil bermain telefon bimbitnya.
Alicia : Ali.
Ali : oh, Alicia, eh?
Menyedari Alicia dah berada kat sampingnya, Ali segera duduk dan memandang isterinya tu, tetapi untuk beberapa saat Ali terdiam memandang isterinya yang hanya memakai tuala kat badannya.
Mukanya merah padam nampak Alicia macam tu, bukan setakat Ali, Alicia pun merah muka tengok Ali tengok dia macam tu.
Alicia : Mm? Aku dah selesai mandi, kini giliran kau pula.
Ali : ah? Oh, ok, tapi, sebelum tu, aku nak main sekejap, hehe!
Alicia : hm? Eh?! Aaaaa!
Ali tiba-tiba menarik Alicia kat atas katil, selepas tu Ali perlahan-lahan naik kat atas badan gadis tu.
Muka Alicia semakin merah apabila Ali berada kat atasnya sambil tersenyum sinis.
Alicia : A-Ali?
Ali : jom main sikit sayang~
Alangkah terkejutnya Alicia apabila Ali tiba-tiba menciumnya, tapi lepas tu dia biarkan je suami dia cium.
Tapi bukan tu je yang Ali lakukan, dia segera melepaskan tuala yang menutupi badan Alicia, kini Alicia hanya berbogel sepenuhnya.
Sedar Ali berjaya menanggalkan tuala kat badannya, Alicia mula cuba melepaskan ciuman Ali, tetapi percubaannya gagal kerana Ali dengan kuat menahan pergerakannya.
Alicia : Ummppp! A-Ali!
Alicia mula rasa sesak nafas kerana lidah Ali berada kat dalam mulutnya, menyedari Alicia mula sesak nafas, Ali perlahan-lahan melepaskan ciuman tu.
Tengok Ali meleraikan ciuman, Alicia mula merangkak kat belakang kat hujung katil sambil menutup dirinya dengan bantal.
Alicia : k-kau nak buat benda tu ke?
Sebelum menjawab soalan isterinya, Ali mula tersenyum dan segera menarik Alicia dalam dakapannya.
Ali : of course i will do my dear~
Alicia : Mm? T-tapi aku belum bersedia lagi, lagipun kita masih muda.
Ali perlahan-lahan baringkan Alicia kat atas katil, Alicia hanya mampu diam memerhati Ali sambil menutup dada dengan lengannya.
Merah betul muka dia sekarang ni, Ali semakin tergoda tengok isterinya malu.
Ali : kau sayang aku kan Alicia?
Alicia : Mm? S-sudah tentu aku sayang kau, lebih-lebih lagi kau adalah suami aku sekarang, sudah tentu aku sangat sayangkan kau.
Ali : then, jom buat sekarang sayang.
Alicia hanya mampu mengangguk mengiyakan permintaan suaminya.
Alicia : o-ok jom buat, t-tapi tolong jangan garang sangat ya?
Ali : hehe! Rileks sayang, tak sakit langsung.
Dia mula menanggalkan semua pakaiannya, dan kini Ali bersedia untuk melakukannya.
YOU ARE READING
Ejen Ali : The Masked Girl R13+ (The End)
FanficWARNING 13+ : BLOODY, FIGHTING, ALILICIA, ROMANCE! Ali benar-benar berasa kehilangan apabila mendapat tahu Alicia pergi tanpa khabar berita entah ke mana, kerana peristiwa gelap telah berlaku, Alicia pergi dan melupakan segala-galanya, begitu juga M...