22. Bölüm aşağılanmış
Başta Memleketim Hatay ve Gaziantep olmak üzere on büyük ilimizde etkisini gösteren, Deprem felaketi sebebiyle hayatını kaybeden herkesin mekanı cennet olsun inşallah. Bu doğal afet neticesinde maddi ve manevi zarar görmüş herkese başsağlığı dilerim🙏🏻
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
Keyifli okumalar dilerim
Seviliyorsunuz♡
Bu bölümde 18+içerikleri barındıran sahneler mevcuttur.
Genç kadın, hayatı boyunca kendince doğru olan yolu inşa etmek ve o yolda yürümek için mücadele etmiş, bu uğurda önüne çıkan engelleri hiçe sayarak güçlü kalmayı bilmiş ve neticesinde bir şekilde mutluluğa ulaşabilmişti. Sevdiği Adam ile yaşadığı her bir an, her bir duygu, her bir sevgi dolu sohbet, ona hayatın aslında güzel bir yer olduğunu, gerçek aşkı bulduktan sonra insanların neden bu kadar dünyaya tutunmak için mücadele ettiğini, Dünya'nın aslında her bir zerresini dolu dolu yaşamanın önemini ve güzelliklerini adeta yeni doğmuş bebeğine hayatı her ayrıntısı ile anlatmaya ve onu yetiştirmeye çalışan Taze bir anne adayı gibi anlatmıştı. Aşk onu yeni baştan var etmiş ve mavi ile kül bir ömür boyu mutlu yaşamanın önemini ilmek ilmek yüreklerine işlemişti.
Bir hafta öncesine kadar hayatında her şey yolunda giden Mihriban çok değil daha bu sabah öylesine büyük bir günah işlemiş ve O günaha ortak olmuştu ki, aklında ve ruhunda durmaksızın yankılanan *ayurnamat duygular artık acı çekmesine sebep olacak derecede onu Yavaş yavaş tüketmeye başlamıştı. Kocasının kız kardeşinin başına gelenleri öğrenmesinin ardından bir sinirle hastaneden çıkıp gitmesi ile Mihriban zorlukla kaynanası Semiha hanım ve Avşar babaanneyi müşahede odalarından birine hemşirelerin desteği ile taşınmasına yardım etti ve iki kadına sakinleştirici yapılıp, uyuyana kadar başlarında bekledi. kocasının şuan ne yaptığını? neden öylesine hışımla gittiğini? merak ettiğinden ötürü bir süre sonra kısık bir ses ile konağa gideceğini fısıldadı en başından beri olayları sessiz bir şekilde izlemeyi tercih eden ve tepki veremeyecek kadar kötü durumda olan kayınbabası Ahmet bey kendisine sakin bir şekilde kafa sallayınca, Mihriban çantasını alarak kapıya yöneldi diğer iki kadın baygın bir şekilde sedyede yattıkları için genç kadının hastahaneden ayrılışını görmemişti.
İntikam duygusu iki kategoriye ayrılan bir kelimeydi insan ya ona kötülük etmiş birinden intikam alırdı ya da kendisine çok acı bir şekilde ihanet etmiş kişiden. Mirhan Korhan son zamanlarda yaşadığı şeyleri çok güçlü bir yapıya sahip olmasına rağmen neredeyse kaldıramayacak duruma gelmişti. Daha önce ihaneti çok acı bir şekilde sevdiğini düşündüğü ilk karısı tarafından yaşamıştı Dolayısıyla bu yüreği yakıp kavuran, kötü duygunun kalbinde, ruhunda ve zihninde nasıl bir his bıraktığını çok net biliyordu. İnsan hayatında bir defa ihaneti yaşamalıydı ona göre çünkü yaşanılan Bu duygu kişiyi kendi benliğini bulabilmesi için oldukça profesyonel bir şekilde yönlendiriyor ve hayatın gerçeklerini bizzat yüzüne çarpıyordu. İlk karısı şebnem'in ona etmiş olduğu ihanet, genç adamı hayatı boyunca hiçbir insana özellikle kadınlara güvenmemeye iterken aşık olmama yemini etmesinide sağlamıştı. Ta ki hesapta yokken karşısına çıkan Mihriban Amed'e kadar....
yaklaşık yedi ay önce karısı olan ve her gece zevkle bedenine dokunduğu, dudaklarını öptüğü, birlikteyken yanlızca vücutlarının değil, ruhlarının ve kalplerinin de birleştiğine inandığı kadının, kendisine böylesine büyük ve acı verici bir ihanet edebileceğini nasıl düşünememişti? aşk insanın gözünü bu kadar mı kör ediyordu gerçekten. Mirhan Korhan güvenlik kamerası kayıtlarında karısının ona ettiği ihaneti saniyesi saniyesine izledikten dakikalar sonra, artık bir karara varmıştı. Elbette ki kız kardeşine yapılanların cezasını Bedirhan Amed'den onu yakaladığı anda işkenceler ederek, zevkle çıkaracaktı ama o ırz düşmanının kaçmasına Üstelik kendi parasıyla yardım eden sevdiğini düşündüğü kadından, öyle acı bir intikam alacaktı ki, Mihriban Amed doğduğundan beri babasının evinde dahi çekmediği acıların tümünü kocasının evinde defalarca çekecek ve işlemiş olduğu bu günahın bedelini ödeyecekti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18
ChickLitYalancı töre serisinin ilk kitabı Giriş notu; Hikayemde 'berdel' adı altında bir kadının zorla sevmediği bir adam ile evlendirilmesi, küfür, şiddet ve cinsel içerikli ögeler bulunmaktadır. Rahatsızlık duyacağınızı bildiğiniz kitaplara kötü yorumlar...