8. Bölüm geçmişten gelen korkular düzenlendi✔️
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
keyifli okumalar dilerim
Mirhan, Mihribana şehvet dolu bir bakış atarak sarfettiği "Bugün seni sabaha kadar o dar deliğinden o kadar sert becereceğim ki işimiz bittiği zaman aldığın zevkten ötürü ağlayacaksın Mavi." Sözünün ardından kadını sabaha kadar sevmiş, okşamış ,yalamış ve öpmüştü öyle ki bütün gece Yıldızların altında sevişen çift, sabahın ilk ışıklarının onları rahatsız edecek derecede yüzlerine ve çıplak bedenlerine vurması ile birlikte nefes nefese zorlukla ayrılabilmişlerdi. Mihriban başını adam'ın çıplak göğüsüne yaslayarak, bulundukları odayı inceledi. Çok değişik bir mimari ve dizayna sahip bu yer tam genç kadının hayalindeki gibiydi. "Burayı daha önce hiç görmemiştim" mirhan merakla onun özel odasını seyreden kadının mis kokulu saçlarına uzunca bir öpücük kondurdu. "Çünkü burası sadece bana ait benden başkasının girmesi yasak" Mihriban adamın sözlerinin ardından yavaşça yerinden doğruldu ve çıplak oluşunu umursamadan tamamen cam bir kubbe ile kapatılmış, odanın en köşesine ilerleyip, bolca bina ve türlü ağaçların bulunduğu iç açıcı manzarayı izledi "çok güzel" diye fısıldadı hayranlıkla. Mirhan tıpkı bir tanrıça gibi çırılçıplak bir şekilde odanın içinde dolanan kadının düzgün fiziği ve öpülmekten kızarmış, dolgunlukları ile süzülmesi sebebiyle ona olan bitmek tükenmek bilmeyen açıldığından ötürü kuruyan dudaklarını yaladı. Şimdi arkası kendisine dönük o güzellik abidesi varlığın bir anda kadınlığına aletini köklemek ve onu zevkin doruklarına çıkarmak ne de güzel olurdu lakin müstakbel karısı bekaretini evlenecekleri akşama saklamak için diretiyordu. Mirhan hızla yerinden doğrularak, arkadan kadına yasladı ve erkekliğini onun sıcaklığına sürterek "tamamen bana ait olacağın günün gelemesi için sabırsızlanıyorum kadın." Diye fısıldadı. Mihriban onu cam ile kendi bedeni arasında sıkıştırmış adama doğru döndü ve elini onun yanağına yasladı. "Tamamen sana ait olacağım günün gelemesi için sabırsızlanıyorum Adam" diye fısıldadı ve dudaklarını onun sert dudakları ile buluşturdu.
***
"Canım arkadaşım iyi olduğuna emin misin?"
"Elbette ki iyiyim Kübra! görüyorsun turp gibiyim hatta şu soruyu sormayı bırakırmısın artık lütfen."
"Ama Mirhan'ın geçmişi seni hiç mi rahatsız etmiyor. Yani o yakında kocan olacak ve anlarsın gelecekteki çocuklarına böyle bir adamın babalık yapmasını istediğinden Emin misin?"
Mihriban arkadaşı Kübra'nın sözlerinin ardından bakışlarını ocağın üzerine koyduğu ve pişmek üzere olan kahve'den ayırarak ona çevirdi. "Mirhan'ın geçmişi derken." Kübra arkadaşının sorusunun ardından oldukça şaşırmış bir bakış atmış ve sinirle yumruğunu sıkmıştı. "Tabi ki kimse sana onun geçmişini anlatmadı değil mi? Anlatmazlar neden anlatsınlar ki sende Mirhan'ın eski karısı gibi kaçıp gitmeyesin diye anlatmamışlardır." Genç kadın arkadaşının öfkeli bir şekilde sarfettiği sözlerin ardından avucunu endişeli bir şekilde kalbinin üzerine bastırdı ve ocaktaki cezvenin altını söndürdükten sonra, Kübrayı sertçe kolundan tutarak sandalyeye oturttu. "Derhal bana şu saklanan geçmişi anlatıyorsun Kübra!" Mihriban günlerdir görmediği en yakın arkadaşının onlara gelmesi için Mirhana rica'da bulunduğunda adam onu kırmamış ve kahvaltıdan sonra şirwan ile Kübra'yı kahve içmeye çağırmıştı. "Arkadaşım öncelikle bu anlatacaklarımı bu şekilde benden duymanı istemezdim ama yaklaşık beş sene önce Mirhan Korhan tamı tamına bir yıl hapis yattı." Mihriban daha önce aniden evlendirilmeye mecbur bırakıldığı bu gizemli ve tutkulu adamın geçmişini araştırmak gibi bir girişimde bulunmamıştı. Kendisini o adamın edepsiz dokunuşları ve öpüşlerine öylesine kaptırmıştı ki onun hakkında birşeyler öğrenmek aklına bile gelmemişti. "Nasıl yani hapis yatmış derken. Ne ile suçlanıyormuş ki?" Kübra müstakbel eşi hakkında oldukça korkunç bir gerçeği öğrenmek üzere olan arkadaşının elini ona destek olmak için tuttu ve yavaşça sıktı. " Mirhan Korhan beş sene önce aynı evde birlikte büyüdükleri kuzeni Kaya Korhan'ı öldürmekle suçlandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18
ChickLitYalancı töre serisinin ilk kitabı Giriş notu; Hikayemde 'berdel' adı altında bir kadının zorla sevmediği bir adam ile evlendirilmesi, küfür, şiddet ve cinsel içerikli ögeler bulunmaktadır. Rahatsızlık duyacağınızı bildiğiniz kitaplara kötü yorumlar...