6. Bölüm Mavim düzenlendi✔️
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
Keyifli okumalar ♡
Bu bölümde 18+içerikleri barındıran sahneler mevcuttur.
Korhan konağı son birkaç güne nazaran bugün tıka basa doluydu öyle ki iki bahçeli büyük konakta oturacak yer neredeyse kalmamıştı çeşitli aşiret reisleri ve onların yakın ailesi avluya sırayla dizilmiş sandalyelere oturmuştu. Korhan Ailesi'nin büyük kızı Rana korhan altı gün önce evine dönmüştü. Amed Ailesi'nin büyük oğlu Bedirhan Amed ise hâlâ kayıptı. Mihriban bazı ağalar'ın eşleri, Semiha hanım, Avşar babanne ile birlikte Mutfağın yanındaki sandalyelere oturmuş, Bir karara varmaya çalışan adamları izliyordu. Babası tam altı gündür her akşam bu konağa gelip aynı sandalyesine oturuyor, saatlerce adamlarla tartışıyordu ama bir defa bile kızının yüzüne bakmamış, onu sormamıştı. Rana'nın bulunduğu gün Mirhan Mersin'e giderek, kız kardeşini Tekrar Antakya'ya getirmişti Daha sonra konakta bir saat bile kalmadan, Genç kadının kardeşi Bedirhan'ı bulabilmek için tekrar yola koyulmuştu. Gitmeden Evvel "ben gelene kadar Mihriban bu konaktan dışarıya adımını bile atmayacak!" Diyerek başta babannesi olmak üzere bütün ev sakinlerini uyarmayı da ihmal etmemişti. Mihriban onun bu emri dolayısıyla sinirlenmek istemişti ama sinirlenmemişti çünkü Ailesi ile kendi evinde kalıp, onların kardeşi Bedirhan için ağlamasını ve kendisine hakaretler savurmasını dinleyeceğine bu kocaman konakta birkaç gün daha tatil yapmak onun işine gelirdi. Nasıl olsa Mirhan çok yakın zamanda Erkek kardeşini bulup, Aşiret Ağalarının önüne atardı. Mihriban, Bedirhan için üzülmüyordu. Kardeşi ne yaptıysa kendisine yapmıştı zaten abla kardeşin araları çocukluklarından beri iyi olmamıştı. Bedirhan, Annesi ve babası her daim bir dağ gibi arkasında olduğu için, ablasına şiddet uygulamaya çalışmaya bile cesaret eden, şımarık, sorumsuz ve terbiyesiz bir çocuktu. Onun sonunda hakkettiği cezayı alacağına sevindiğini inkar etmek gibi bir aptallık yapmayacaktı genç kadın.
Geçen altı günün sonunda ne yazık ki kardeşi Bedirhana dair bir iz bulamayan Mirhan Korhan adeta sinir küpüne dönmüş bir şekilde eve gelmişti. Aşiret ağaları o olmadığı için altı gündür yaklaşık bir saat boyunca yaşanan bu vahim olayı tartışıyor ve karar veremeden geri dağılıyordu. Mirhan bugün sabah saatlerinde eve dönüp, Bedirhan Amedi bulamadığını söyleyince, babasının yüzündeki gülümseme Mihriban'ın canını yakmıştı. Berzat Amed neredeyse sevincinden göbek atacaktı. Oğlu kurtulmuştu ya, ne onun çaldığı paralar, Ne kandırdığı genç bir kızın duyguları, Ne de kendi öz kızının kızının başına gelen ve gelebilecek şeyler, umurunda değildi Yaşlı adamın. Mihriban kalabalıktan orta yaşlı bir adamın ayağa kalkması ile düşüncelerinden sıyrıldı."İyi akşamlar ben Mushaf aşiretinin reisi Kemal Mushaf altı gündür, Mirhan Ağa Bedirhan Amedi aradığı için bir karara varamadık. Bu akşam o da burada olduğuna göre bize bugün nihayet törelere uygun bir karar vermek düşer. Benim ve yakın dostum olan Harran, Aşkar, kocabey ve Karaoğlan Aşiret reislerinin teklifi şöyledir. Rana Korhan'ın hâlâ namusunun yerinde olduğunun kanıtlanmasının ardından Bedirhan Amed tüm aşiretlerin adamları toplatılarak, aranmalı ve bulunduğu gün Korhan Ailesinin reisi Mirhan Korhan tarafından infaz edilmelidir. Mihriban Amed ise babasının bizden isteği üzerine Amcasının oğlu Vedat Amed ile yakın zamanda evlendirilmelidir." Dedikten sonra onun bu sözlerini onaylayan ağalar ile birlikte başını salladı.
Genç kadın yaşlı adamın sözlerinin ardından refleks olarak, elini yanıbaşında oturan Avşar babannesinin eline attı ve sıktı sonrada sadece yaşlı kadının duyabileceği kısık bir ses ile "kendimi öldürürüm yine'de o iğrenç Vedat ile evlenmem." Diye fısıldadı. Avşar Korhan kızın sözlerinin ardından, ona güç vermek istercesine, elini sıktı. "Merak etme kızım bunun olmasına en başta ben müsaade etmem." Dedi Mihriban yanında oturan, kadından yavaşça elini çekti. "Özür dilerim babanne bir anda sinirendim işte." Dedi ve üzgünce ona baktı. Yaşlı kadın kızın saçlarını şefkatle okşadıktan sonra "sen canını sıkma Mirhan mutlaka bu işi çözecektir." Dedi ve kızın yüreğine adeta su serpti Mihriban ona gülümserken, Mirhan'ın bu işi nasıl çözeceğini düşünmeden edemedi. Mirhan kemal Ağa'nın sözlerinin ardından, hışımla yerinden doğrulunca, Mihriban bakışlarını tekrar ona çevirdi. "Kız kardeşim'in namusu temizdir. Onu getirdiğim gün benim karşı çıkacağımı bildikleri için gizlice doktora gidip, test yaptırmışlar sonuçlar bu akşam hanımlarınıza gösterilecek. Bu durumda ilgilenmemiz gereken tek mesele Bedirhan Korhan ve kız kardeşimi kandırarak, ondan çaldığı beş yüz bin tl. Altı günün sonunda bugün Gürcistana kaçtığını, tespit ettim Adamlarım şuan onun peşinde ve yarın sabah bana getirecekler ya paramın tamamını bana verip, kardeşimden ve tüm aşiretten özür dileyecek yada hepinizin önünde onun kafasına sıkacağım."dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18
ChickLitYalancı töre serisinin ilk kitabı Giriş notu; Hikayemde 'berdel' adı altında bir kadının zorla sevmediği bir adam ile evlendirilmesi, küfür, şiddet ve cinsel içerikli ögeler bulunmaktadır. Rahatsızlık duyacağınızı bildiğiniz kitaplara kötü yorumlar...