27. Bölüm ÖLÜM DIŞINDA HİÇBİR ŞEY

174 19 2
                                    

27. Bölüm ölüm dışında hiçbir şey

İki saat sonra

"İnanmıyorum Mihriban gerçekten çok ilginç bir hayat hikayen var yani bende Antakyalıyım ama böyle bir evlilik hikayesini ilk defa senden duyuyorum  bizim ailemizde de önemli bir karar alınırken, toplantılar yapılır ama ne bileyim senin hikayen bana gerçekten çok tuhaf geldi."

"Aslında bana da düşündükçe çok mantıksız ve anlamsız geliyor ama kız kardeşlerimin akıbeti için bu evliliği yapmaya mecburdum. Pişman mıyım? Asla! Yine olsa yine bu hayatı yaşamak Mirhan korhan'ın karısı olmak ve oğlumuzu karnımda taşımak isterdim. Kocama çok kızgın ve kırgın olduğum doğru ama yine de tüm kalbimle onu sevmekten vazgeçemiyorum. Aşkta böyle bir şey değil mi zaten? sevdiğin insanı günahlarıyla, sevaplarıyla kısacası her haliyle kabul etmek."

Mihriban konuşması biter bitmez onu izlemekte olan dört kıza teker teker baktı. Sinema salonunda yaşanan karışıklıktan sonra filmin başlamasına az kaldığı için dışarıya çıkarak, olayları açığa kavuşturmak adına tartışmaya başlayan kızlar Mihriban'ın kasıklarına ufak biz ağrı girmesi ile bu anlamsız kavga'ya son vermiş ve Genç kadını bir koltuğa oturtarak, yardımcı olmaya çalışmışlardı. Havin henüz hemşirelik birinci sınıf öğrencisi olmasına rağmen tüm bilgilerini zihninde tazeleyerek, Mihriban'ın sırtına ufak bir masaj yapmış ve kasıklarına buz torbası bulamadıkları için soğuk su şişesi ile pres yaparak, kadının ağrısının hafiflemesini sağlamıştı.

Genç kızlar daha sonra film izlemekten vazgeçerek, sinema salonuna yakın bir cafeye oturarak, sohbet etmeye başlamışlardı ancak bu sefer de Mihriban'ın arkadaşı cemre ısrarla arayıp, arkadaşını evin kapısının önünde beklediğini belirtince dört kız hem yarım kalan sohbetlerini tamamlamak hem de Mihriban'ın arkadaşını bekletmemek için Ceren'in arabasına binerek, Genç kadının küçük evine geçmişlerdi. Sohbetlerinin konusu bir süre sonra Mihriban ve hamileliğine ardından onun bebeğinin babasına gelince genç kadın kendisini bu açıklamayı yapmak zorunda hissetmişti.

"Sen Eşini gerçekten çok seviyorsun peki neden bunu yapıyorsun yani ondan kaçıyorsun" mihriban havin'in sorusunun ardından dolu dolu olan gözlerini yerde ki halı'nın karışık desenine doğru sabitledi.

"Çünkü ben çok büyük bir hata yaptım ama asla bilerek değildi hatamı farkettiğimde, herşey için çok geçti ve kocam beni dinlemek istemedi. kendince yargıladı ve cezalandırdı bunların hiçbiri önemli değildi henüz hamile olduğumu bile bilmediğim bebeğimi benden almakla tehtid ettiğinde bile bir şekilde bu sorunların üstesinden gelebileceğimize inandım ama beni aldatmak üzere oluşunu bizzat kendi kulaklarımla duyduğum zaman artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını anladım ve öbür sabah erkenden yanıma birkaç eşya alarak, o evden ve sevdiğim adamdan ayrıldım."

Havin,cemre, ceren ve Ece sırayla ayağa kalkarak, dolu gözlerinde daha fazla direnemeyerek, akan yaşları yüzünü ıslatan kadına sarıldılar. Bu sarılma kendisini bebeği ile yapayanlız sanan kadın için çok anlamlıydı çünkü biliyordu, hissediyordu arkadaşı kübradan sonra çok yakın arkadaşlar edinmişti artık yanlız değildi.

***

"Ablaların birtanesi seni çok özledik"

"Bende sizi çok özledim çiçeklerim ne yapıyorsunuz? Dersler nasıl gidiyor bakalım?"

"Ablacım bu aralar zorluyor biraz özellikle matematik ama Serra sağolsun dün gece sabaha kadar beni çalıştırdı onun sayesinde sınavım çok iyi geçti."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin