MEDYA; KÜBRA DEMİR VE ŞİRWAN ALTUN
3. Bölüm intihar düzenlendi ✔️
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
Keyifli okumalar ♡
Genç kız bu sabahta güne gözlerini rahatsız eden, güneş ışığı yerine yağmurlu bir hava ile başladı bir haftadır gök'te, tıpkı onun ruhu gibi durmaksızın ağlıyordu. İki gün önce yeni bir yıla girmişlerdi. Hatay sakinleri Ocak ayının ilk günlerini yaşarken, Mihriban hâlâ arkadaşının ihanetini düşünüyordu. Günlerdir adeta yaşamak için yaşıyor, hiç kimse ile gereğinden fazla diyalog içerisine girmiyordu. Geçen zaman diliminde değişen tek şey onların çevresinde yaşayan Antakyalıların, Şirwan ağa ile arkadaşı Kübra'nın evleneceğini duyması ve sıkılmadan bunu konuşmasıydı onların durmaksızın bu sürpriz ikiliyi konuşmasının en büyük nedeni ise iki gün önce olan nişandı. Mihriban önce bu ihanetin kutlamasına gitmek istememiş türlü bahaneler uydurmuştu ancak annesinin şüpheli bakışlarına ve arkadaşlarım gelecek diye onu evden kovan erkek kardeşinin ısrarlarına daha fazla dayanamamış ve gitmek zorunda kalmıştı.
Nişan Altun konağında gerçekleşmişti. Kına kız evinde düğün ise tekrar konakta olacaktı. Nişanda şekerler, çerezler kahkahalar havada uçuşmuştu. Tek mutsuz olan iki yüz kübra ve mihribanındı gece genel olarak önce ki gittiklerinden daha şaşalı olmuştu hatta kübraya hesap sormaya gideceği akşam ona arabasıyla çarpmak üzere olan ve bedenini uygunsuz bir şekilde gören, kaba adam bile nişan'a gelmiş şirwan ile içki içmiş ve halay çekmişti. Mihriban yıllardır sevdiği sandığı adamı ve en yakın dostunu tebrik ederken, yüreğinde arkadaşının ihanetinden dolayı yaşadığı acıdan başka bir duygu hissetmeyi bekledi ama yoktu. Şirwan çok mutluydu üstelik başka bir kadınla, kendisinin en yakın arkadaşı ile Bu adamı sevmiyor muydu? Niçin yüreği sıkışmıyor canı yanmıyordu. Sadece dostunu düşünüyordu yoksa sevdiği adamı çoktan kaybettiğini kabullendiği için mi birşeyler hissedemiyordu?
Mihriban düşünmekten başı ağrıdığı için, annesine adeta yalvarmış ve zorla erkenden eve döndürtmüştü. Birkaç gün öncesinin anılarından sıyrılan genç kız yatağından doğrulduktan sonra, üstüne beyaz bir kazak ve siyah renk pantolonunu giydi ve hâlâ uyuyan kız kardeşlerini uyandırmamaya çalışarak, odasından çıktıktan sonra kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Amed ailesi Kahvaltılarını sessizlik içinde yaptı. Mihriban bugün haftasonu olduğu için kız kardeşleri ile sofrayı topladıktan sonra, oturma odasında bulunan tek koltukta oturan annesi ve babasına birer fincan kahve yapmış daha sonra eline kitapını alarak, yer minderinin üzerine oturmuştu onun hemen karşısındaki diğer minderde kız kardeşleri oturuyordu. Songül el örgüsü bir ceket işlerken, Sera test çözüyordu. Bedirhan ise her zaman ki gibi televizyon'un hemen karşısındaki minderine uzanmış, maç seyrediyordu Erkek kardeşinin yüksek sesli televizyon izlemesi ve çekirdek çitlemesi, Mihriban'ın kitabına odaklanmasına engel oluyordu ancak ona bir laf söylerse ailesinden azar işiteceğini bildiğinden çenesini kapalı tuttu aslında odasına gidebilirdi ama annesi onu sürekli dizinin dibinde istiyordu çünkü bir ihtiyacı olduğu zaman hemen Mihribandan isterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18
ChickLitYalancı töre serisinin ilk kitabı Giriş notu; Hikayemde 'berdel' adı altında bir kadının zorla sevmediği bir adam ile evlendirilmesi, küfür, şiddet ve cinsel içerikli ögeler bulunmaktadır. Rahatsızlık duyacağınızı bildiğiniz kitaplara kötü yorumlar...