16. Bölüm Sana aidim düzenlendi ✔️
Multi: Mihriban ve Mirhan
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
Keyifli okumalar ♡
Bu bölümde 18+içerikleri barındıran sahneler mevcuttur.
Genç kadın, dün geceki yorgunluğunu üzerinden atmış, bir şekilde gözlerini yeni güne aralarken, yüzünde kocaman gülümsemesi ile gergince esnedi. Çok farklı şeyler hissediyordu sanki sahibi tarafından terk edilmiş, sokakta yaşamaya mecbur kalan, korkak bir kediyken karşısına onu hayatı boyunca terk etmeden, incitmeden, sevecek bir sahip çıkmıştı. Uzun süredir rafta okunmayı bekleyen, bir kitapın heyecanla satın alınıp, saatlerce okunurken, hissettiği bir duygu olsaydı Mihriban tam olarak öyle hissettiğini söylerdi. Güneş çoktan doğmuş ve yakmaya başlamıştı. Saat öğlene doğru yaklaşmış olmaydı. Elini kocasının sıcak ve sert bedenine değmesi umuduyla sağ tarafına uzattı ancak parmağına batan birşey ile hızla tekrar çekti. Acıyan parmağını dudaklarının arasına alırken, yerinden doğruldu ve oturur pozisyona geçti. Az önce elini uzattığı tarafa bakınca, parmağını kanatan şeyin ne olduğunu anlamıştı. Birkaç demet oldukça dikenli saplara sahip kırmızı güller yatağın mirhan'a ait küçük bir kısmını kaplamıştı. Genç kadın yüzünde mümkünmüş gibi daha da fazla büyüyen gülümsemesi ile dikenlere dikkat ederek, gül demetini eline aldı ve derince kokladı. Burnu güllerin içinden birşeye değince yüzünü uzaklaştırarak, minik notu çıkardı ve okumaya başladı.
"Bugün yine tanrıça gibi kusursuz ve beni baştan çıkaran bir şekilde uyandığına eminim karıcım. Bu güzel manzaraya şahit olmak için deliriyor olsam da maalesef ki işe gitmek zorundayım. Senin için kahvaltı hazırlattım güller ise içimden geldi mini not;şu ana kadar çok fazla battığını bilsem de dikenlere dikkat et!"
Mihriban notu defalarca okuyup, defalarca kendisinden geçtikten sonra, yerinden doğrularak, güllerini oturma odası olarak döşenmiş kısımda bir vazo bularak, suya koydu ardından dün gece almasına rağmen iyice ayırabilmek, için kısa soğuk bir duş daha aldı. Bugün odada durmak istemiyordu belli ki kocasının toplantısı uzun sürecekti. otelin bahçesinde gezmek ve biraz kitap okuyup, bir şeyler içmek ona iyi gelebilirdi. Dün gece kocasıyla oldukça eğlenceli şeyler yaptıkları yemek masasının onların kullanmadığı diğer tarafında kahvaltısını yaptıktan sonra, sarı renkte, dizlerinin biraz üstünde biten ve tenini tamamen ortaya çıkaran oldukça şık elbisesini giydi. Altına da elbisenin renginde taş işlemeleri olan rahat babetlerini giydikten sonra, saçlarına dalga şekli vererek, hafif bir makyaj yaptı ve çantası ile okumak için yanında getirdiği kitapını alarak, odadan çıktı. Asansör kalabalık değildi o yüzden hızlıca bahçeye çıkabildi.
İki köşeside mis gibi ve harika görünen çeşitli çiçeklerle dolanmış, patikada yürürken derin bir nefes aldı. Uzun süredir konak dışında bir yere çıkmamıştı dolayısıyla bu kısa yürüyüş bile ona çok iyi gelmişti. Patikanın sonunda bulunan çok tatlı bir çardak vardı. Tahtadan yapılmış ve etrafına sarmaşıklar çiçekler dolamışlardı. Kitapını okumak için en uygun yerin burası olduğuna karar verdikten sonra, çardağın çaprazında oldukça ilerideki içecek barından bir adet kokteyl alabileceğine karar verdi. Barın önüne yetiştiğinde küçük bir tahta üzerine yazılmış, içecek çeşitlerini inceledi."Merhaba bir tane yaban mersinli kokteyl alabilir miyim? Alkolsüz" Yirmi yaşlarının sonunda olduğu belli olan, kıvırcık saçlı, iri yapılı adam, gülümseyerek, " güzel hanım için bir adet ymk hemen geliyor." Dedi Adam Mihriban'ın ismini bilmediği birkaç tane şurup, şeker ve meyveleri karıştırdıktan sonra, şık bir kadehe koyarak ona uzattı. Otel herşey dahil olduğu için, genç kadın ücret ödemeden, az önce gözüne kestirdiği çardağa oturarak, sabırsızlıkla içeceğinden bir yudum aldı ve kitapının kapağını açarak, okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18
ChickLitYalancı töre serisinin ilk kitabı Giriş notu; Hikayemde 'berdel' adı altında bir kadının zorla sevmediği bir adam ile evlendirilmesi, küfür, şiddet ve cinsel içerikli ögeler bulunmaktadır. Rahatsızlık duyacağınızı bildiğiniz kitaplara kötü yorumlar...