24. Bölüm KARIŞIK DUYGULAR

1K 42 1
                                    

23. bölüm karışık duygular

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...

Keyifli okumalar dilerim

Seviliyorsunuz♡

Bu bölümde 18+içerikleri barındıran sahneler mevcuttur.

Her insan severek ve sevilerek büyütülmeyi hakkeder daha doğrusu ömrü boyunca bunu ister ve bu duygu kişiye tattırılmadığı taktirde hayatı boyunca her daim eksik kalır. Bir canlı Dünya'ya geldiğinde en önce anne ve babasından sevgi bekler daha sonra çevresinden, büyüdükçe arkadaşlarından olgunlaştıkça da karşı cinsten Eğer ki insan ihtiyaç duyduğu bu ruhunun temelini oluşturan duygudan biraz olsun bile mahrum kalırsa o zaman ileride onu gerçekten seven bir kişiyi bile bilmeden o yerini dolduramadığı eksik kısmından vurur daha sonra günden güne bir mum misali hem kendini hemde gerçek anlamada ona değer veren kişiyi, kişileri yavaş yavaş yakarak eritir, yok eder...

Mihriban doğduğu günden itibaren eksikti. İnsanların sevgisini hakkedebilmek için çok uğraşmıştı. Ailesi ne isterse yapmış, sözlerini dinlemiş, hayallerinden isteklerinden hemencecik vazgeçmişti O zamanlar küçük bir kızdı ve annesi bir defa olsun onun saçlarını okşayıp, yanaklarından öpsün, Babası yeni başladığı okul hayatından itibaren devam eden başarısı ile gurur duysun. Anlından öpüp, "aferin benim Güzel kızım." Desin diye çok çabalamıştı. Erkek kardeşi doğana kadar bir gram dahi olsa sevgi kırıntısı görmeyi beklediği ailesinin tüm ilgi ve sevgilerinin evin tek ve en küçük oğlu Bedirhan'a kadar olduğunu farkedince henüz sekiz yaşında küçük bir kız iken büyümek zorunda kalmıştı Mihriban. O günden sonra ise ailesinden sevgi dinlenmeyi bırakmış, en azından biraz olsun saygı görmeyi beklemişti Ne yazık ki yaş aldıkça bu beklentisi de gerçekleşmemiş üstüne üstük kendi evinde, öz anne ve babasının gözünde ezik, inatçı,sığıntı ve işe yaramaz bir kadın konumuna düşmüştü taa ki Mirhan Korhan ile tanışana kadar...

Başlarda sevilmeyi bilmediği için onun yaralarını iyileştirmeye çalışan Adam'a karşı hep önyargılı ve sinirli bir tavır takınmıştı. Geçen birkaç aylık sürenin ardından genç kadın nihayet sevilmenin nasıl bir duygu olduğunu tattığı, kalbinin pır pır attığı ve midesinde kelebeklerin uçuştuğu o sihirli dönemde çok büyük bir hata yapmış neticesinde onu gerçekten hiçbir beklentisi olmadan seven adamı kocasını tamamen kaybetmişti. Mihriban herşeyi akışına bırakıp, kendisini kocasına, hâlâ deliler gibi sevdiği adama teslim etmişken, bu tavrının sebebini tamamiyle kaçış planının bir parçası olarak, yaptığını kendisine inandırmaya çalışsada içten içe bunun gerçek olmadığının farkındaydı. Mirhan'ın kendisine dün sabah çalışma odasında zorla sahip oluşunu unutmuş değildi. Kocası ona bırak sevdiği kadına söylemeyi alalede bir kadına dahi söylenmeyecek derecede korkunç hakaretler ederek, zorla sahip olurken, bedenin iki katı kadar kalbi'de acımış ve ruhun'un her santiminde kapanmayacak derecede ağır yaralar açılmıştı.

Az önceki sert birliktelikleri sırasında ona çektirdiği her eziyete rağmen bir türlü aşkını kalbinden silemediği adam ile tek vücut olmuşken, yaşanılan bu özel anların büyüsüne kendisini kağtırarak tehlikeli bir hareket yapmıştı. Suyun altında ne kadar nefesini tutabilirse tutsun aklında çok farklı düşünceler uçuşurken ve bedenen aldığı zevkin tesiri altındayken bu şekilde davranması yanlıştı. kocası suyun altına girip, o tatlı nefesini dudaklarından içeriye ciğerlerine üflerken, Mihriban onunla sonsuza kadar bu şekilde kalmak istediğini ve bu pozisyondan asla şikayetçi olmadığını inkar ederek, kendisine yalan söylemek değildi Ancak Genç kadını şaşırtan ve içinde tam kalbinin ortasında bir nebze olsun umut tohumlarının yeşermesini sağlayan asıl tepki yine ve yeniden kocası tarafından verilmişti.

KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin