MEDYA:Mihriban AMED
1. Bölüm hayat düzenlendi✔️
Yalancı töre serisinin ilk kitabı kül ve Mavi'ye hoşgeldiniz ve iyi ki geldiniz.
Lütfen ilk geldiğiniz günün tarihini buraya bırakın.
Keyifli okumalar dilerim...
04.06.2006
Küçük mihriban Asi nehrinin kenarına oturmuş, her zaman ki gibi bu yaşta çektiklerine ağlıyordu. Beş kardeşti onlar. kendisi dört kızın arasında ikinci geliyordu. Babası Berzat Amed erkek düşkünü bir adamdı çünkü evin tek erkek evladı kendisinden yedi yaş küçük olan kardeşi Bedirhandı. Babası oğlunu peki bir ayrı sever ve önem verirdi. Her dediği olurdu sözde veliahtının. bu durum küçük kızı elbette ki üzüyordu çünkü Berzat bey, üst üste dünyaya gelen kızlarından mütevellit bir çok aşağılanma altında kalmış, pısırık olarak, adlandırılmıştı.
Kendisinden sonra doğan ikiz kız kardeşleri Sera ve Songül'de babasının bu lafları hakettiğini yüzüne vuran nitelikteydi. Berzat bey bir akşam eve Öyle sinirli bir şekilde gelmişti ki, küçük Mihriban'ın onun sözlerini ve annesinin yıkılışını unutması mümkün değildi. babası, On beş senelik karısının ve dört çocuğunun annesinin üstüne en büyük ablasıyla yaşıt bir kuma getirmekten söz etmişti. Kocasını canından çok seven Hatice hanım onun bu tehtidi sebebiyle adeta kahrolmuştu. Daha yedi yaşındaydı küçük mihriban o geceyi çok net hatırlıyordu. Annesinin babasının sözlerine dayanamayarak, bileklerini nasıl kestiğini, Ablasının komşulara koşuşunu, yine annelerini zorlukla arabaya bindirişlerini, hepsi dün yaşanmış gibi ayrıntılılarıyla aklındaydı.
İki kız canına kastetmiş, anneleri ile birlikte hastahaneye vardıklarında, Damarlarından birinin büyük zarar görmüş olduğunu öğrenmelerine rağmen, korkuyla gittikleri sağlık kurumundan, mutlu bir haberle çıkmışlardı. Hatice hanım Tekrar hamileydi. O gece az daha ölmek üzere olan karısının yanına gelmeye tenezzül bile etmeyen, Babası Berzat bey bu haberi duyduğunda yine sevinmemişti çünkü doğacak çocuk tekrar kız olacak olursa karısının üzerine kuma alacağına and içmişti neyse ki ne annesinin ne de ablası ile mihriban'ın korktuğu başına gelmemiş, Ailesinin on beş senelik evliliğinin ardından bir erkek çocuğu olmuştu; Bedirhan...
Yıllar boyu kız çocuğu heyecanı yaşayan annesi ilk erkek çocuğu kucağına verildiğinde, sanki ikinci baharını yaşamıştı öyle ki onu bütün evlatlarından ayrı tutar ve severdi. Mihriban bazen Bedirhan'ın yerinde olmayı çok isterdi. O daha küçücüktü kendisinden beş yaş büyük Ablası Selda, iki hafta önce, otuz beş yaşında bir ağaya yüklü miktarda para karşılığı, ikinci kuma olarak verilmişti. Daha on iki yaşındaydı güzeller güzeli kız kardeşi Selda. zorla evlendirildiği adam ise otuz beş! Mihriban Böyle acımasız bir adamın kızı olduğu için hem hayattan hem de Berzat Amed'den ölesiye nefret ediyordu. kendisini boğan, bunaltan evde onun tek dert ortağı, sırdaşı ablasıydı. Ne yazık ki daha küçük bir çocukken, kadın olmak zorunda bırakılmıştı. Ablasının gidişiyle birlikte üç kardeşinin sorumluluğu tamamen Mihribana kalmıştı. Her daim sarıp, sarmalardı küçük kardeşlerini ablalarıda gidince yapayalnız kalmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18
Chick-LitYalancı töre serisinin ilk kitabı Giriş notu; Hikayemde 'berdel' adı altında bir kadının zorla sevmediği bir adam ile evlendirilmesi, küfür, şiddet ve cinsel içerikli ögeler bulunmaktadır. Rahatsızlık duyacağınızı bildiğiniz kitaplara kötü yorumlar...