16. bölüm

164 104 38
                                    

MEDYA EKİM


Birde galiba artık sınır koysa çok daha iyi olur benim için. Çünkü tatilimin çoğu buna gidiyor. Üstüne yeni programlar çalışoyorum, sertifika programların falan da var.
Sınır 50 okuma 15 oy
....

Sonunda evimdeyim.

Canım odam benim!

Ayağıma dikkat ederek yatağıma yattım. Herkes odadan çıkarken geldiğimi dev adama da  bizimkiler de haber etmiştim. Haber etmesem beni gebertirdi dördü de.

Yatağımda gerinip rahat rahat takılırken rus numarası aramıştı beni. Sen kimsin hacı? Daha fazla bekletmeyip açtım.

'' Привет, я разговариваю с Энджелом Акхлесом?'' ( Merhaba, Angel Ackhles ile mi konuşuyorum?)

''Да, это я, кто ты?''  (evet benim, siz kimsiniz?)

''Мы с нетерпением ждем нового перспективного агентства. Хотели бы мы вас видеть? Вы в Америке?'' (Biz Yeni bakış açısı ajansından arıyoruz. Sizinle görüşmek isteriz? Amerika' da mısınız? )

Yine mi ajans işi ya? Babam yüzünden ajanslar peşimi bırakmıyor. Ben ünlü değilim, ünlü anne ve babanın kızıyım. Bunu anlasanız keşke.

''Нет, я нахожусь в Турции, и Ваше предложение, честно говоря, меня не интересует, мадам. Спасибо.'' ( hayır Türkiye'deyim ve teklifiniz açıkçası ilgimi çekmiyor hanımefendi. Teşekkür ederim.. )

''Пожалуйста, не отклоняйте его сразу. Я уверен, что если бы вы знали детали, вы бы согласились. '' (Lütfen hemen reddetmeyin .Eminim detayı bilseniz sizde kabul edersiniz)

Hırslı bir ajans belli. Beni kolay kolay bırakmazlar da. Bıkkınlıkla nefesimi verip tekrar konuşmaya başladım.

'' Посмотрите, мне это не очень интересно. Мои отец и мать не знамениты мной.'' ( bakın gerçekten ilgilenmiyorum. Babam ve annem ünlü ben değil.)

'' Если вы хотите, у нас есть филиал в Турции. Ее зовут Седеф Ханым. Если вы поговорите, он расскажет вам подробности работы и.'' ( Eğer isterseniz Türkiye' de bir şubemiz var. Adı Sedef hanım. Konuşursanız size işin detaylarını anlatır hem de.)

'' Я хорошо подумаю об этом. Добрый день.'' ( pekala düşüneceğim. İyi günler..)

'' Добрый день.'' ( iyi günler )

Sonunda kapattı kadın telefonu. Ne inatçı kadın çıktı ya! Ben ne anlarım modellikten ya? Babam yüzünden zaten çok fazla ilgi odağıydık modellik çekim falan hiç benlik değil valla.

Annem sayesinde ingilizce ,rusça ve fransızca biliyorduk abilerimle beraber. Anneme göre bir dil bir adım ileri demek. İyiki de öğrenmişim. Çünkü bende elle tutulacak tek şey o olabilir...

Gerçekten ben bu dünyada neye yarıyorum? Annem ve babam olmasa bana ne olacaktı ki? Yatakta doğrulup karşımda bulunan boy aynasından kendime baktım. Ne işe yarıyorum ben? Ne okuyorum ne de bir iş yapıyorum... Güzel bir kızdım, dil biliyordum ya başka? 

Beni anlatacak başka bir özellik yok mu? Bütün özelliklerim bir elin parmağı kadar bile değil. 

Aynada kendime bakmayı bırakıp pikenin altında cenin pozisyonuna girdim. Kendimden soğudum anlık itibariyle... Belki de ilk defa bu kadar kendimi yetersiz hissettim. Gözümden dökülen yaşım yastığıma düşerken uyumaya çalışıyordum daha fazla düşünmemek için.

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin