iblis knk

164 32 76
                                    

"yamaha!"

genç kız ona seslenen iblise baktı.

"yamaha kadar başına taş düşsün! ne var ya ikide bir 'yAmAhAğĞ' diyorsun?!"

iblis ona sırıtınca genç kız sinirlendi ve iblise vuracakken iblis onun yumruk yaptığı elini tutup nazikçe ters çevirip yumruğu engelledi.

"manyak! bırak lan elimi!"

"al al sanki yedik."

iblis genç kızın elini bıraktı ve ormanda yürümeye devam ettiler. 

"yamaha!"

"ay yeter kafayı yiyeceğim! bi sus ya! ben sana sürekli sesleniyormuyum?! biraz empati lütfen!"

"iblisim kızım ben. amacım insan öldürmek ve yemek. empatide neymiş."

"kafatasının içinde ne var cidden?! madem insan öldürüp yiyorsun beni niye yemiyorsun salak!"

"sen lazımsın bana- yani bize. hem ben kadınları öldürmem. bir iblis tarafından öldürülmek ve yenmek istiyorsan douma nın yanına gideceksin."

"ayh! bi lafda edilmiyor zaten sana! iyiki bi üst ay 3 sün. sanırsın kral."

"biraz daha öv."

"egonu çekte yüzünü göreyim. hıh! kıçımın kralı."

"ay niye öyle diyorsun? kırılma sesini duydunmu? kalbimdi."

"ağla."

iblis arkasını döndü ve güçlü bir atlayış yapıp genç kızdan çok uzaklara uçtu.

"bak bak bak. birde trip atıyor beyefendi."

genç kız kollarını göğsünde birleştirdi ve bir süre olduğu yerde bekledi. iblis gelmeyince kollarını açtı ve ormanda gezip iblisi aramaya başladı.

"akaza! akaza nereye gittin lan?! tamam tamam ağlama! akaza!"

ses gelmeyince genç kız tekrar seslendi.

"tamam gel gel! ağlama lan! ayy kıyamam! hadi gel lan!"

"kıyamazmısın gerçekten?"

iblis bir anda genç kızın arkasından fırlayınca kız ufak bir çığlık attı ve iblis ses başka insanlara gitmesin diye genç kızın ağzını eli ile kapattı.

"ne bağırıyorsun ya. amacın yakalatmak galiba?"

iblis yavaş yavaş elini genç kızın ağzından çekti.

"evet kıyamam sana!"

"nE?"

iblis genç kızın bu cümlesi üzerine şaşkınca baktı.

"bakma öyle mal mal. kıyamam işte. dön şimdi önüne."

iblis sırıttı ve genç kız ile ormanda yürümeye devam ettiler.

"yamaha."

"akaza. bak senin saçlarını yolarım beni delirtme. neden sürekli adımı söyleyip beni delirtiyorsun ya?"

"ismin güzel çünkü. yamaha. kulağa hoş geliyor. hem akıldada kalıcı."

"ayy öyle deme şapşikk."

iblis genç kıza 'ne yapıyor bu salak' bakışlarını atıp konuştu.

"sen delisin."

"sende öyle."

"ikimizdemi deliyiz yani?"

"evet."

"bana ben deliymişim gibi gelmedi pek ama neeyse. senin dediğin gibi olsun."

Demon Slayer Büyüleyici YıldırımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin