ne yapmalıyım?
muzan ın babam olduğunu kabullenip onun yanındamı durmalıydım?
yoksa kabullenmeyip karşımı çıkmalıyım?
hiçbir fikrim yok...
hiçbirşey bilmiyorum...
birşey hariç...
diğer çoğu kişinin olduğu gibi benimde bir ailem olmasını istiyordum.
"bize bir açıklma borçlusun biliyorsun değilmi?"
"biliyorum."
"doğduğumuz zamandan başla. biz 16 yaşındayız ama belliki bu gerçek yaşımız değil."
"doğru."
"kaç yaşındayız?"
"annenizle tanıştığımda daha 15 yaşımdaydım ve iblis olmamıştım. siz doğduğunuzda 20 yaşımdaydım. şuan 10.000 yaşımdayım yani bi 9.980 yaşında falan oluyorsunuz."
"n-nE?"
"nE? o kadar yaşlı değilimdir ya?"
"nasıl oluyor bu?"
"reenkarnasyon."
"zerre bişi anlamadım."
"doğduğumuz zamandan anlatmaya başla."
"anneniz bir melekti."
"melekmi? bildiğimiz meleklermi?"
"evet. biz tanıştığımızda insandım bu yüzden meleklerin üst kurulu bir meleğin ve bir insanın arkadaşlıklarına hoş bakmasada birşey demiyordu. sonra ben zehirlendim. bir doktor karışımlarla beni iblise çevirdi. iblis olduğum zaman anneniz ile sevgiliydik. sonra gizlice evlendik. üst kurul iblis olduğumu öğrendi ve peşimize verdi. bizde kaçtık. kimsenin uğramadığı bir bölgede yüksek bir dağda bir mağaraya gittik. o mağarayı yaşanılabilir bir hale getirdik. kan sanatım ile gizlendik. bir süre sonra anneniz hamileydi."
"ayyy minik bizz değilmiii??"
"evet. minik siz. hamilelik dönemi normal geçti. üst kurul bizi bulamamıştı. mutluyduk. ve çocuğumuz olacaktı. 9 ayın sonunda doğum yaklaştığında bir gün bir işim olduğu için kısa süreli kasabaya gitmek zorunda kaldım. giderken izlenme hissi vardı. meleklerin üst kurulu bizi bulmuş. Ordaki melekleri atlatıp hemen geri döndüm. Melekler orayada gitmişti. Ama melek oldukları için öldüremiyorlardı kimseyi ve iyilik yapmaya yatkın oldukları için doğumu onlar gerçekleştirmiş. Onlardanda kurtuldum. Yeni doğduğunuz zaman o kadar küçüktünüzki... Çok narin ve savunmasız gözüküyordunuz."
Yamaha masumca gülümserken ben yüzümdeki tepkisiz ifadeyi korumaya çalışıyordum. Çalışıyordum... Neden bilmiyorum ama sözleri yamaha gibi gülümsememe sebep oluyordu ama kendimi tutuyordum.
"Peki annemiz nerde?"
"Bilmiyorum. Meleklerin üst kurulu sizin doğduğunuzu öğrenince lanetledi bizi... Ailemizi..."
"Nasıl bir lanet?"
"Siz doğduktan sonra evden ilk aydıldığım zaman anneniz ile aramızda bir çeşit büyü olacaktı ve bu büyü yüzünden ne iletişim kurabilecektik nede görüşebilecektik."
"İblislerin kralı değilmisin nasıl büyüyü bozamadın?"
"Melekler her ne kadar saf ve masum gözüksede büyüler üstünde ustalaşmış varlıklardır. Bu büyüler genellikle insanlığın yararına olsada kara melekler kara büyü ve lanetleme yapabilir. Meleklerin üst kurulunun başkanıda bir kara melekti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer Büyüleyici Yıldırım
Fiksi PenggemarDemon Slayer: Kimetsu No Yaiba kurgusudur... "İblis avcısı birliğinin baş düşmanı olan kibutsuji muzan'ın kızı aynı zamandada birliğe kafa tutan yamaha'nın ikizi olduğum için iblis avcılığı görevinden alınacağım. kim bilir belki öldürürler?" ...