"zenitsu!"
"evlen benimlee"
"dur ne yapıyorsunn bırak elbisemii! kalk ayağa!"
"p-peki."
zenitsu yavaşça ayağa kalktı. sonra chuntaro geldi ve zenitsu nun kafasını gagalamaya başladı.
"ağağağağağağğağağa bırak benii!"
"cik cik ciiğğk!" (meali: burda oyalanmayı bırak! görev var!)
"kafamı gagalamayı bırakk!"
"cik ciğğkk ciğkk!" (meali: görev var! burda salakça oyalanmayı bırakta hazırlan!)
chuntaro yu elime aldım ve sevmeye başladım. çok şirindi yaa!
"ne oldu chuntaro?"
"cik cik cik cik ciik ciğğk!" (meali: sizin yani sen, korkak sarışın, tanjiro ve domuz beraber gitmeniz gereken bir göreviniz var. ama bu hala sızlanıyor!)
"hmm anladım tamam biz hazırlanıp çıkarız birazdan. tanjiro nun ve inosuke nin haberi varmı?"
"cik cik cik ciik cik cikk ciiiik." (meali: tanjiro nun kargası ona söyledi ve haberi var. ama domuzun kargası ona söyleyemiyor çünkü domuz onu 10 defadan fazla yemek sanıp pişirmeye çalışmış. bu yüzden onun haberi yok.)
"tamam biz ona haber veririz. ida nerde?"
"cik cik cik." (meali: ben buraya gelirken en son gördüğümde aoi onu besliyordu.)
"tamam ona söylersin doyunca bize katılsın olurmu?"
"cik!" (meali: tamam!)
chuntaro gitti ve zenitsu bana şaşkınca bakmaya başladı.
"neğğğğğğğ sen kuş dili biliyormusunn?!"
"evet. canım sıkılmıştı bende öğrenmiştim."
"banada öğrettt!"
"tamamm. amaa önce göreve gitmemiz lazım!"
"amaa ben göreve gelmek istemiyorumm! eğer bu görevler devam ederse kesinlikle öleceğim! çok tehlikeli iblisler var!"
"e zaten bizimde görevimiz tehlikeli iblisleri öldürmek! hem sen tek olmayacaksın. ben varım, tanjiro var, inosuke-"
"inosuke nin orda olması benim için iblislerden daha büyük bir tehlike! beni her gördüğünde kovalıyor!"
"hele bi kovalasın görür o!"
Beraber içeri girdik ve kahvaltı zaten hazır olduğu için direk yemeye başladık. Güzeldii. Yemeğimiz bitince tekrar bahçeye çıktık. Bu sefer sadece ben ve zenitsu çıkmamıştık. Tanjiro ve inosuke de vardı. Beraber çimlere oturduk.
"Bu akşam göreve çıkacağız. Hepinizin haberi var değilmi?"
"Evet."
"Ne! Görevmi?! Neden karga bana söylemedi?!"
"Çünkü onu birçok kez yemek sanıp yemeye çalışmışsın."
"..."
"..."
"..."
"..."
"Talim yapmaya ne dersiniz?"
"Olur."
"Olur!"
"Hayır!"
"Nedeen?"
"Çünkü inosuke beni hep dövüyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer Büyüleyici Yıldırım
FanficDemon Slayer: Kimetsu No Yaiba kurgusudur... "İblis avcısı birliğinin baş düşmanı olan kibutsuji muzan'ın kızı aynı zamandada birliğe kafa tutan yamaha'nın ikizi olduğum için iblis avcılığı görevinden alınacağım. kim bilir belki öldürürler?" ...