kan

141 27 70
                                    

"yamaha sen ne yapmışsın ya?" 

akaza bunu dedikten sonra arkamı dönüp tüm gücümle koşmaya başladım. evet. kaçıyordum. ormanda koşarak ilerlerken arkamdan akaza nın bağırma sesi geldi. 

"kaçabileceğinimi sanıyorsun?!" 

"eveet!" 

koşarken sürekli arkama bakıyordum. nehirden baya bi uzaklaşmıştım. arkama baktım birşey olmadığını görünce ve tam önüme döndüğüm anda birşeye çarptım. yere düşmemek için o şeye tutundum. kafamı kaldırıp baktığımda akaza nın kasları ile bakışıyordum. hemen doğruldum ama boyum kısa olduğu için yüzüne bakabilmem için kafamı hafif kaldırmam gerekiyordu. kaşlarımı çattım ve kafamı kaldırıp ona baktım. sırıtıyordu! 

akaza nın ağzından

boyu kısaydı ve kaşlarını çatıp bakınca sinirli minik bir yavru kediye benziyordu. 

"neden sırıtıyorsun acaba?!" 

"çok kısasın." 

"benim boyum kısa değil! sen uzunsun!" 

"tabi tabi öyledir kesin." 

"öyle zaten!" 

kısa bir süre öyle kaldık ve sonra yamaha kollarını sırtımda birleştirip bana sarıldı. sonra garip birşey oldu ve kalbimin attığını hissettim. atış sesleri içimde yankılanıyordu. yamaha yavaş yavaş kollarını gevşetirken onu kaldırdım ve böylece boyumuz eşit seviyeye geldi. sonra kollarımı onun beline sardım ve oda kollarını boynuma doladı. neden ona böyle sarılmak istemiştim bir anda? 

yamaha nın ağzından 

aniden içime doğan akaza ya sarılma isteği ile düşünmeden direk ona sarıldım. kollarımı sadece sırtına birleştirebiliyordum. LANET OLSUN SANA BOY FARKI! akaza karşılık vermeYİnce kollarımı yavaş gevşettim ve sonra akaza beni kaldırıp boYlarımızı eşit seviyeye getirdi. lan ne güzel ya! normalde hep alttan bakınca bir anda aynı boYa gelince bi tuhaf oldum. ben bunu düşünürken akaza kollarını belime sardı ve bende kollarımı onun BOYNUna doladım. ayaklarım yere değmiyordu! lan o kadarmı kısayım? 

*loli: ayaklarını yerden kesen biri varmış demekki;) 

yamaha: kws swsini

loli: lan sesin niye sarhoşmuş gibi çıkıyor? 

yamaha: bilmem.* 

sarılmanın ardından akaza beni omzuna aldı ve beni un çuvalı gibi götürmeye başladı.  

"lan! indir beni!" 

"yoo." 

"niyee?!" 

"canım öyle istiyor." 

"sanada canına başlayacağım şimdi! indir beni!" 

"hayır."

sonra akaza nın omzunda tepinmeye başladım. 

"indir beni! indir beni! indir beni! indir beni!" 

"hayır. hayır. hayır. hayır." 

sonunda pes ettim ve tepinmeyi bıraktım. 

"ne oldu kız? tepinmeyi bıraktın bir anda." 

"pes ettim. taşı beni! boşunamı kas yapmışsın o kadar." 

"memnuniyetle." 

"ya hiçmi yorulmuyorsun?" 

"hiç." 

Demon Slayer Büyüleyici YıldırımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin